ردیاب خودرو و اهمیت آن در افزایش ایمنی خودروهای لوکس

افزایش ایمنی خودروهای لوکس با استفاده از ردیابی آنلاین

از قدیم نقل شده که خودروهای لوکس مختص انسان های موفق می باشد.
خودور های لوکس قطعا بیش از یک وسیله برای جابجایی از یک مکان به مکان دیگر هستند. آن ها قطعاتی هستند که با هنر فراوان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. آن ها نماد وضعیت افراد موفق هستند و دیگران آن ها را مورد تحسین قرار می دهند.  متاسفانه بیش از هر چیزی این خودرو های لوکس هستنند که مورد هدف سارقین قرار می گیرند.
پیش از پیشرفت تکنولوژی خودرو های لوکسی که مورد آماج سرقت قرار می گرفتند به طور مرتب یا آسیب جدی دیده و یا دیگر پیدا نمی شدند.  امروزه بسیاری از صاحبان این خودروها با استفاده از سیستم ردیاب خودرو ایمنی خودروهای لوکس خود را تامین واز به سرقت رفتن و یا آسیب رسیدن به آنها جلوگیری می نمایند.

افزایش ایمنی خودروهای لوکس با کمک دستگاه ردیاب خودرو امکان پذیر است، در ادامه این مقاله درباره این موضوع بیشتر توضیح می دهیم.

خودروهای لوکس چه خودرو هایی هستند؟

وسایل نقلیه لوکس همان خودرو هایی هستند که با عملکرد عالی و راحت بصورت منحصر بفردی طراحی شده و طبیعتاً قیمت بالایی دارند.
این خودرو ها شامل مواردی از قبیل: BMW، پورشه، مرسدس بنز، فراری، تویوتا و از این قبیل خودرو ها می باشند.
صاحبان این خودرو ها عموماً افرادی از طبقه مالی بالا در اجتماع محسوب می شوند.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان برای استفاده در خودروهای لوکس

ردیاب خودرو حرفه ای تلتونیکا با استاندارد های اروپایی و پر فروش ترین ردیاب خودرو حال حاضر در ایران و جهان بوده که هر ۳ ثانیه با ارسال اطلاعات دقیق بر روی سرور های شرکت فاتحان امکان مشاهده لحظه ای خودرو را برای کاربران فراهم می سازد.
این داده ها بر روی نقشه های گوگل و اوپن استریت در داخل تلفن همراه و یا کامپیوتر کاربران قابل مشاهده می باشد.
یکی از مزیت های ردیاب خودرو فاتحان امکان دریافت هشدار با عبور از سرعت های غیر مجاز است.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان برای استفاده در خودروهای لوکس

از دیگر مزیت های این سیستم می توان به قابلیت ترسیم محدوده های مجاز توسط کاربر اشاره نمود، بدین صورت که کاربران با ترسیم محدوده های مد نظر بر روی نقشه های داخل سامانه ردیابی فاتحان، حصار امنیت خودروی خود را تعیین نموده اند و به محض خروج خودرو از این حصار هشدار خطر را دریافت می کنند.
بعد از دریافت این هشدار با حصول تماس با پلیس می توانید سرقت خودروی خود را گزارش داده و برای تکمیل عملیات و باز پس گیری آن از طریق نرم افزار های شرکت فاتحان اقدام نمایید.
مهم نیست چقدر موفق باشید، چون همه امکان قربانی شدن در مواردی همچون سرقت خودرو را دارند، با این حال تنها راه و بی دردسر ترین راه جلوگیری از سرقت و برقراری ایمنی خودروهای لوکس و همچنین بازپس گیری خودرو مسروقه، استفاده از بهترین ردیاب خودرو موجود در بازار است و این چیزی است که باعث لبخند همیشگی و عدم نگرانی صاحبان خودرو های لوکس خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »