بازیابی خودرو سرقتی در چند دقیقه به کمک دستگاه ردیاب خودرو!

بازیابی خودرو سرقتی به کمک دستگاه ردیاب خودرو چگونه امکان پذیر است؟

آیا میدانید برای سرقت خودرو شما  تنها ۱۳ ثانیه زمان لازم است؟

آیا میدانید طبق آمار منتشر شده از سوی نیروی انتظامی روزانه بیش از ۱۴۲ خودرو در کشورمان به سرقت می رود؟

سیستم های امنیتی خودرو مانند دزدگیر خودرو تا حدودی مفید هستند، اما تا زمانی که صاحب خودرو فاصله کمی با خودروی خود داشته باشد، تا برای بازیابی خودرو سرقتی خود کمی شانس داشته باشد.

اما اگر این فاصله کمی بیشتر شود هنگام بازگشت به سمت خودرو خود، آن را نخواهد یافت و تنها شانس بازیابی خودرو سرقتی تشکیل پرونده و اعلام سرقت به پلیس و بیمه است.

آیا می دانستید در صورت به سرقت رفتن خودرو با اعلام آن به پلیس باید حداقل ۹۰ روز منتظر بمانید؟

پس از سپری شدن این زمان از سرقت که صرف اثبات سرقت و مفید واقع نشدن تلاش نیروی انتظامی برای بازگردانی خودرو میشود، مرحله بعدی آغاز میگردد.

در این مرحله با دوندگی بسیار در ادارات بیمه و آگاهی بیش از یک پنجم از ارزش واقعی خودرو (میانگین نرخ بعد از کاسته شدن ۱۵ درصد فرانشیز) کم شده و مابقی قیمت آن در صورت دارا بودن تمام شرایط بیمه، به مالک باز میگردد.

 حال اگر خودروی به سرقت رفته ۱۰۰ میلیون تومان ارزش داشته باشد، بیش از ۲۰ میلیون تومان از ارزش خودرو کسر و به مالک باز می گردد.

البته که بازگشت این مبلغ توسط بیمه نیز خود نیاز به پرداخت سالیانه هزینه بیمه سرقت ( بیمه بدنه خودرو ) توسط شما دارد، در غیر این صورت با به سرقت رفتن خودرو هیچ شانسی برای بازگرداندن حتی ۱ ریال از مبلغ خودروی به سرقت رفته نخواهید داشت.

با استفاده از بهترین ردیاب خودرو میتوان به سرعت از این اتفاق ناگوار جلوگیری به عمل آورد. اما چگونه؟!

بدین صورت که با خرید و تجهیز خودرو خود به جی پی اس خودرو ، هر گونه حرکت غیر مجاز خودرو به شما اعلام می شود.

اتفاقاتی مانند باز شدن سوییچ خودرو، بکسل شدن خودرو، باز شدن درب خودرو، ضربه خوردن خودرو و … برای صاحب خودرو قابل شناسایی و جلوگیری خواهند بود.

با استفاده از تعریف و ایجاد محدوده های مشخص برای خودرو خود در سامانه ردیابی خودرو که یک محیط نامشخص برای سارق می باشد، می توانید از هر گونه ورود و خروج خودرویتان از این محدوده ها بصورت آنی و با یک هشدار مطلع گردید.

جی پی اس خودرو

از دیگر مزایای ردیاب خودرو فاتحان قابلیت اتصال آن به آژیر و زنگ خطر می باشد، که استفاده از آن بدین صورت می باشد که در صورت دریافت یکی از هشدارهای ذکر شده از دستگاه توسط شما، میتوانید از راه دور آژیر خودروی خود را فعال نمایید تا مورد توجه پلیس های راه و شهری قرار گیرد تا خودروی شما را دنبال کرده و از ادامه حرکت آن جلوگیری نمایند.

در نهایت برای بازیابی خودرو سرقتی با فشردن یک دکمه آن را از راه دور خاموش کنید!

یکی از ویژگی فوق العاده دستگاه ردیاب خودرو اروپایی شرکت فاتحان قابلیت خاموش کردن خودرو از کیلومتر ها فاصله می باشد.

شما با استفاده از اپلیکیشن ردیابی خودرو فاتحان قادر خواهید بود تا از هر فاصله ای خودروی خود را با فشردن یک دکمه خاموش نمایید.

حتی در صورت در اختیار نداشتن این نرم افزار با استفاده از یک پیامک ساده این کار را می توانید انجام دهید و پس از خاموش نمودن خودرو با استفاده از موقعیت دقیق اعلامی دستگاه آن را با پلیس در میان گذاشته و اقدام به بازگرداندن خودرو خود نمایید.

این ویژگی نه تنها در حین سرقت کاربرد دارد و بصورت آنی خودروی در حال سرقت را خاموش می نماید، بلکه در هنگام رفتن به تعطیلات و یا دور بودن از خودرو به هر علتی و هر مدتی میتوان خودرو را در حال خاموش کن نگاه داشت تا بدون درخواست مجدد شما خودرویتان هیچگاه روشن نشود.

در پایان، شرکت فاتحان با سابقه چندین ساله درخشان در زمینه سیستم های ردیابی آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه مشاوره در این زمینه و به صورت رایگان به هم میهنان گرامی اعلام میدارد.

بی صبرانه منتظر تماس شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »