بررسی امکانات ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250 و خصوصیات کاربردی آن

بررسی ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250 و خصوصیات کاربردی آن

ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250 یک ردیاب بسیار کوچک است که با اتصالات نظیر شبکه اینترنت، ماهواره های مکان یابی و بلوتوث جمع آوری شده است. این مینی ترکر برای افراد، حیوانات خانگی، کنترل خودرو، تمرینات ورزشی و غیره طراحی و تولید شده است. با پیروی از استاندارد IP67 در شرایط سخت نیز قادر به کارکردن می باشد، علاوه بر این با باطری قدرتمندی که دارد می تواند ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. همچنین نرم افزار موجود روی آن هم از راه دور و هم از طریق بلوتوث قابل بروز رسانی می باشد.

امکانات اختصاصی ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250

ذخیره انرژی

ذخیره انرژی در این دستگاه به ۵ حالت مختلف تقسیم می گردد، که بنا به درخواست شما قابل تغییر می باشد و  طبیعتا هر چقدر سطح این ذخیره سازی بیشتر شود نقاط کمتری از دستگاه گزارش می گردد ولی در عوض مدت زمان بیشتری دستگاه روشن می ماند.

تنظیم شماره مجاز

با تنظیم شماره های مجاز به تعداد ۲۰۰ عدد میتوانید بر حسب انتخاب هنگام برقراری تماس توسط یکی از این شماره ها به یکی از امکانات ذکر شده دسترسی یابید:

  • ارسال موقعیت بصورت پیامکی
  • وصل تماس دو طرفه از طریق هندز فری بلوتوث جهت مکالمه دو طرفه با شخص حامل ردیاب
  • خاموش کردن دستگاه در صورت عدم نیاز به ردیابی
  • ارسال موقعیت بصورت اینترنتی داخل سامانه ردیابی فاتحان و اپلیکیشن ردیابی فاتحان

هشدار های مبتنی به شتاب سنج و سرعت سنج

از آنجایی که سرعت زیاد وسایل ایاب و ذهاب از فاکتور های خطرساز محسوب می شود و شاید این نگرانی را در شما بوجود آورد که فرزندتان در طول مسیر رفت برگشت به مدرسه یا هر فضای آموزشی دیگر توسط سرویس ممکن است این فاکتور برای او تهدید آمیز باشد می توانید با تنظیم سرعت مجاز بر حسب دلخواه نسبت به تجاوز از مقدار مجاز هشدار لازم را دریافت و تمهیدات لازم را اتخاذ نمایید.

از دیگر نگرانی ها می توان به آسیب فیزیکی از زمین خوردن ساده گرفته تا تصادفات خیابانی اشاره نمود که مهمترین اقدام در این اتفاقات میتواند رسیدگی سریع و به هنگام باشد که خوب طبیعتا بایتسی سریعا متوجه این رخداد شد تا بتوان اقدام سریعی صورت داد. ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250 با قابلیت تنظیم نرخ حساسیت ضربات وارده قادر به اعلان هشدار حین ضربه می باشد، در این صورت می توانید از ضربات سبک گرفته تا ضربات سنگین وارد شده به شخص حامل ردیاب مطلع گردید و سریعا اقدام نمایید.

دریافت هشدار به هنگام کوچکترین جابجایی نیز کاربرد فراوانی دارد که از مهمترین آنها می توان به استفاده از این دستگاه برای ابزارآلات یا ماشین آلات ثابت خارج از دسترس اشاره نمود که با کوچکترین تغییر مکانی جهت سرقت این دستگاه ها هشدار جنبش را دریافت می نمایید.

محدوده ها مجازی

این محدوده ها به دو زیر مجموعه تنظیم می گردند:

  • محدوده جغرافیایی خودکار: در این مورد شما قابلیت دریافت هشدار حین ترک محل یا ورود به محدوده غیر مجاز توسط شخص حامل ردیاب از شعاع دایره ای خاص و قابل تنظیم توسط خود شما را دارید.
  • محدوده جغرافیایی دستی: این مورد این امکان را به شما می دهد تا با رسم حصار و به اشکال دلخواه بر روی نقشه و در صورت ورود یا خروج( و یا هردوی این ها) شخص یا وسیله حامل ردیاب هشدار مربوطه را دریافت نمایید.

کلید های فیزیکی دستگاه

این دستگاه دارای دو کلید می باشد، که هر کلید می تواند در سه حالت ۱کلیک، ۲کلیک و نگه داشتن پیوسته فعالیت کند.( همگی قابل تنظیم می باشند)

هر یک از این کلید ها و نوع فشردن آن ها می تواند یکی از امکانات زیر را فراهم سازد:

·        هشدار خطر

·        رفع خطر

·        غیر فعال سازی هشدار محدوده خودکار

·        فعال سازی هشدار محدوده خودکار

·        تماس به شماره مجاز

·        قطع تماس

·        ارسال پیامک( با متن دلخواه و قابل تغییر)

·        فعال سازی ردیاب

·        غیر فعال سازی ردیاب

لرزشگر و چراغ های نشانگر دستگاه

ردیاب شخصی تلتونیکا TMT250 علاوه بر لرزشگر( ویبره) دارای سه چراغ به رنگ های قرمز، سبز و آبی می باشد.

تمامی این چهار علامت می توانند نشانگر یکی از وضعیت های دستگاه باشند. همه ی حالاتی که در ذیل آمده قابل تنظیم به دلخواه شما می باشد، مثلا چشمک زن قرمز، دو چشمک سبز، روشن بودن پیوسته آبی و تک ویبره و … هر کدام می تواند نمایانگر یکی از وضعیت های زیر باشند:

·        خطای شبکه

·        در حال تماس

·        خارج از پوشش ماهواره های مکان یابی

·        تحت پوشش ماهواره های مکان یابی

·        دستگاه در حال خاموش شدن

·        دستگاه در حال روشن شدن

·        کلید هشدار

·        باطری در حال شارژ

·        پر شدن شارژ باطری

·        خطا در اتصال شارژر

·        کاهش سطح باطری

·        در حالت ذخیره انرژی

·        متصل به شبکه و در حال تبادل اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »