تشخیص ردیاب خودرو اصلی از تقلبی با ۳ ترفند

تشخیص ردیاب خودرو اصلی از تقلبی با ۳ ترفند

به لطف تولید کنندگان و پس از آن وارد کنندگان محصولات چینی به کشور، ما ایرانی ها همواره در زمان خرید وسایل مختلف، مخصوصاً دستگاه های الکترونیکی با مشکل تشخیص جنس تقلبی از اصل روبرو هستیم. ردیاب ها نیز از انواع لوازم الکترونیکی هستند که جنس تقلبی آن در بازار ایران به وفور یافت می شود. اگر قصد خرید ردیاب خودرو اصل را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه فاتحان، بهترین مدل های دستگاه ردیاب ماشین را همراه با گارنتی ۱۸ ماه خریداری کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش تشخیص ردیاب خودرو اصلی از تقلبی بپردازیم.

چطور مطمئن شویم که ردیاب خودرو، اصل است؟

تشخیص اصل یا تقلبی بودن لوازم الکترونیکی کار ساده ای نیست که هر شخصی بتواند آن را به راحتی انجام دهد.

گاهاً ممکن است برخی از افراد به ظاهر متخصص با اظهار نظرات خود، شما را در خریدتان گمراه کنند. ردیاب ها دستگاه های بسیار کوچکی هستند که تا زمان مورد استفاده قرار گرفتن، نمی توان از مشاهده ویژگی های ظاهری در مورد اصل و تقلبی بودن آن قضاوت کرد.

چطور مطمئن شویم که ردیاب خودرو، اصل است؟

راه هایی که در ادامه گفته می شود، می تواند به خوبی شما را در خرید یک ردیاب خودرو اصلی راهنمایی کند.

خرید از فروشگاه های معتبر

اولین موردی که می تواند شما را به سمت خرید یک ردیاب ماشین اصلی هدایت کند، خرید از نمایندگی های معتبر است.

با توجه به پرطرفدار بودن انواع مختلف ردیاب، فروشگاه های زیادی اقدام به فروش آنها کرده اند. ممکن است نزدیک ترین فروشگاه ابزار آلاتی و یا لوازم برقی به منزل شما، نمونه ای از این ردیاب ها را در ویترین فروشگاه خود موجود داشته باشند اما همیشه این نمایندگی های تخصصی هستند که می توانند بهترین محصول را با بالاترین کیفیت به شما ارائه کنند.

اگر برای شما سخت است که به دنبال نمایندگی تخصصی خرید ردیاب باشید، میتوانید از نمایندگی های معتبر اینترنتی، خرید خود را انجام دهید. از جمله راه هایی که می توانید با استفاده از آن، یک نمایندگی اینترنتی معتبر را از یک فروشگاه عادی تشخیص دهید، مشاهده مجوز ها و همینطور بررسی لیست مشتریان و همکاران آنهاست.

توجه به گارانتی معتبر

اغلب افراد، صرفاً وجود یک برگه گارانتی بر روی محصول مورد نظر خود را به منزله معتبر و با کیفیت بودن آن می دانند.

بهتر است بدانید که در حال حاضر شرکت هایی به وجود آمده اند که تنها فعالیت آنها قرار دادن برگه های گارانتی بر روی محصولات قاچاق است.  در صورتی که محصول خریداری شده از سمت شما، در حین استفاده با مشکلی روبرو شود، این شرکت ها هیچگونه پاسخ مناسبی در قبال آن ندارند. از همین رو بسیار مهم است که در زمان خرید نه صرفاً به وجود برگه گارانتی، بلکه به وجود برگه گارانتی معتبر دقت کنید. قبل از خرید خود می توانید با شماره های درج شده روی برگه ضمانت نامه تماس بگیرید و یا از وجود مکان فیزیکی ثبت شده به عنوان آدرس اطمینان حاصل کنید.

خرید ردیاب خودرو اصل

اینماد فروشگاه

در نهایت و به عنوان کلام آخر پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید اینترنتی ردیاب خودرو را دارید، از معتبر بودن سایت فروشنده نیز مطمئن شوید. اینکه صرفاً سایت مذکور دارای یک نماد اعتماد (اینماد) است نمی تواند ضمانت مناسبی برای کیفیت محصول شما باشد.

خرید ردیاب خودرو اصل از فروشگاه فاتحان

 پس قبل از خرید با پشتیبانی و شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید و مطمئن شوید که آن شرکت از پشتیبانی و پاسخگویی مناسبی برخوردار بوده و جوابگوی مشکلات شماست.

در این مقاله در مورد تشخیص ردیاب خودرو اصل از تقلبی اطلاعاتی را به شما ارائه دادیم. با آرزوی موفقیت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »