جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت خودرو با ردیاب خودرو فاتحان

جلوگیری از سرقت خودرو با کمک ردیاب های خودرو فاتحان

افتخار ما این است که در سرار خاورمیانه با ارائه خدمات نرم افزاری برتر از سرقت خودرو های مختلف جلوگیری به عمل آورده ایم. جلوگیری از سرقت و افزایش امنیت خودرو با ردیاب خودرو فاتحان امکان پذیر است.

اخیرا یکی از مشتریان ما که اتفاقاً صاحب کسب و مدیر یک مجموعه معتبر نیز می باشد درباره سرقت خودرو خود که در ساعات اداری و در یکی از پارکینگ های سطح شهر رخ داده توضیح میداد:

زمانی که خودروی خود را برای یک قرار کاری در اختیار یکی از کارمندان خود قرار داد به گزارش این کارمند پس از بازگشت از این قرار ملاقات متوجه سرقت خودرو از درون پارکینگ می شود، سپس به سرعت رئیس خود را از این رخ داد مطلع ساخت.

خوشبختانه بر روی این خودرو دستگاه ردیاب خودرو فاتحان بود، با بررسی انجام شده توانستیم متوجه بشویم که خودرو به چه مکانی و از چه مسیری رفته.

جلوگیری از سرقت خودرو با کمک ردیاب های خودرو

مکانی که خودرو پارک شده بود کنار خیابان بوده که با گفته کارمند متضاد بوده و ضمنا هشداری مبنی بر بکسل شدن نیز به حساب کاربری شخص رئیس ارسال شده که مورد توجه او قرار نگرفته بوده.

در نهایت مشخص شد که خودرو توسط خدمات گشت شهر بکسل و به دستور پلیس به پارکینگ منتقل شده با اطلاع از این خبر رئیس از سلامت خودرو خود خوشحال شد و کارشکنی کارمند خود را نیز پیگیری نمود.

بنابراین با افزایش تعداد خودرو ها شما هیچگونه نظارت مستقیم بر روی خودرو ها و کارمندان خود ندارید و تنها راه کنترل این دو مورد استفاده از سیستم مدیریت ناوگان و نیز توجه به هشدار های ارسال شده توسط این سیستم می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *