ردیاب خودرو حمل پسماند و مزایای بهره برداری از این سیستم در ناوگان

ردیاب خودرو حمل پسماند و مزایای بهره برداری از این سیستم در ناوگان

با ردیاب خودرو حمل پسماند خودرو های خود را ردیابی و مدیریت کنید تا شرکت شما بتواند خدمات برتر و قابل اعتماد تری نسبت به دیگر همکارانتان ارائه دهد تا نتیجه ی آن رضایت مندی بیشتر مشتریان و در نهایت افزایش بهره وری از کسب و کارتان باشد.
اگر بهره وری و خدمات مشتریان در یک روند ساده و مقرون به صرفه مدنظر شماست به ردیاب خودرو حمل پسماند نیاز دارید.
با ردیاب خودرو حمل پسماند که مخصوص شرکت های مدیریت پسماند می باشد خواهید دانست که خودرو های حمل پسماند مربوط به شرکت شما چه مقدار سریع عمل میکنند و چه مقدار با ترافیک راه ها مواجه شده اند.
با استفاده از مشاهده و مرور مسیر هایی که در گذشته طی شده و مرور توقفات می توانید مسیر های نا کار آمد را از برنامه کاری خودرو حذف نموده و با استفاده از نقشه ترافیک سامانه ردیابی خودرو  مسیر بهتری را انتخاب نمایید.

ردیاب خودرو حمل پسماند فاتحان

ـ شرکت فاتحان مزایای گفته شده و حتی بیشتر از آن را در سامانه طراحی شده برای شما قرار داده که با استفاده از آن می توانید :
• به سادگی در حین خرابی یکی از خودرو ها به سرعت خودرو دیگری را به محل مورد نظر اعزام نمایید.
• مسیر کاری خودروی مورد نظر را جهت اعزام به خوبی انتخاب نمایید تا مصرف سوخت اضافه و زمان تلف شده از برنامه کاریتان حذف گردد.

• از مکان لحظه ای خودرو در ساعات کاری با خبر شوید و از راننده بخواهید تا در رابطه با حضور خود در آن مکان پاسخگو باشد.
• مشتریان خودرو را با ارائه خدمات سریع و همچنین تاکید بر رانندگی صحیح رانندگانتان راضی نگاه دارید.
• برای موقعیت های ویژه و گسترده خودرو های مخصوص را اعزام نمایید.
ـ افزایش رضایت مندی مشتری با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان
سامانه ردیابی فاتحان به نحوی برای شرکت های مدیریت پسماند طراحی شده تا پاسخگوی نیاز های اختصاصی آن ها باشد.
با طراحی یک مسیر مناسب با استفاده از اطلاعات و موقعیت فعلی و یا اطلاعات و موقعیت های قبلی خدمات به موقع خود را ارتقا دهید و در کنار آن از هدر رفت سوخت و زمان جلوگیری نمایید.
همچنین ردیاب ماشین و سامانه پیشرفته فاتحان به شما اطلاعاتی دقیق از قبیل سرعت و رفتار راننده را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تدابیر ویژه را اتخاذ نمایید.
ـ مدیریت ناواگان حمل پسماند با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان آسان تر است :
سامانه پیشرفته فاتحان یک سیستم ساده و در عین حال کاربردی می باشد که بطور اختصاصی برای مدیریت ناوگان حمل پسماند طراحی شده که در شهرداری های مختلف و در ابعاد متفاوت پیاده سازی شده و در شرکت های خصوصی نیز عملکرد خوبی در جهت ارتقاء خدمات مدیریت پسماند داشته است.

ردیاب خودرو حمل پسماند

گاه شما مدیریت ۵ عدد خودرو در یک روستای کوچک را بر عهده داشته باشید و گاه ۵۰۰ عدد خودرو در یک منطقه وسیع شهری، سامانه پیشرفته و اپلیکیشن ردیابی فاتحان را دقیقاً و بر حسب انتظار شما شخصی سازی خواهیم کرد.
سامانه ردیابی فاتحان بطور کامل مورد آزمایش قرار گرفته و فعال شده و برای استفاده در موارد مورد انتظار شما آماده می باشد.
با نصب آسان ردیاب خودرو یا جی پی اس خودرو بر روی خودروهای حمل پسماند و ورود شما به صفحه ای که بطور اختصاصی برای شما طراحی شده، از همه ی مزایای سامانه ردیابی فاتحان لذت خواهید برد.
بدین صورت که در هر کجا که به اینترنت دسترسی داشته باشید میتوانید در هر لحظه خودروهای خود را مشاهده کنید.
سامانه ردیابی فاتحان دستان شما را برای افزایش رضایتمندی مشتریانتان باز می گذارد.
مشتریان شما خدمات سریع شما را احساس خواهند کرد و به آن ها اعتماد میکنند که این امر با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان بیش از پیش میسر خواهد بود.
برای داشتن gps ماشین و سیستم اختصاصی خود که در کنار قابل اعتماد بودن مقرون به صرفه نیز هست، ردیاب خودرو تلتونیکا با ۲۰ ماه ضمانت را به شما ارائه خواهیم داد. همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »