ردیاب خودرو ناوگان حمل و تعویض شیشه اتومبیل

ردیاب خودرو ناوگان حمل و تعویض شیشه اتومبیل

استفاده از سیستم های ردیابی فاتحان چه کمکی به شرکت های تعویض شیشه اتومبیل می کند؟
الف) برتری پیدا کردن در میان رقبای تجاری با بهبود خدمات ارائه شده به مشتریان.
ب) بهبود روابط با مشتری به معنی تکرار مشتری یا معرفی کردن شرکت شما به دوستان و آشنایان آنهاست.
ج) محاسبه زمان دقیق رسیدن به محل ارائه خدمات.
د) اعزام نزدیک ترین خودرو به محل.
هـ) نظارت بر رفتار راننده برای کاهش مصرف سوخت با جلوگیری از سفر های غیر کاری و سلو بودن بیش از حد خودرو.
و) نرم افزار مدیریت ناوگان مبتنی بر اینترنت به شما این امکان را می دهد که از هر کجایی که هستید بر نحوه عملکرد خودرو ها و رانندگان نظارت کنید.
ز) استفاده از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفته برای اطمینان از نحوه رانندگی ایمن.
ح) تسهیل و کاهش هزنیه های تعمیر و نگهداری.
ت) پیشنهاد بهترین مسیر به خودرو ها از طریق نقاط حادثه خیز و اطلاعات ترافیک راه ها.
اگر شما می خواهید از همه مزایا بهره مند شوید، شرکت فاتحان با طراحی سیستم اختصاصی برای شرکت های تعویض شیشه اتومبیل تمامی امکانات فوق را برای دستیابی به بالاترین راندمان کاری به شما ارائه میکند.

راه اندازی موثر کسب و کار شیشه اتومبیل به کمک جی پی اس خودرو فاتحان

شرکت های تعویض شیشه اتومبیل اغلب مجبور هستند نیروهای خود را برای تعویض شیشه جلوی اتومبیل ها به محل حادثه اعزام کنند. رانندگی با این خودرو ها قبل از تعویض شیشه جلو امکان پذیر نیست و بسیاری از مردم ترجیح می دهند نیروی متخصص در محل حادثه حاضر و نسبت به تعویض شیشه اقدام کند، به جای این که با پرداخت هزینه اضافی خودرو را تا محل تعمیر گاه بکسل کنند. به همین دلیل شرکت های تعویض شیشه اتومبیل باید در تمامی اوقات تعدادی خودرو آماده ارائه خدمات داشته باشند، خواه تعداد خودرو های شما کم و خواه زیاد باشند. استفاده از سامانه ردیابی خودرو و ردیاب اتومبیل فاتحان به شرکت های تعویض شیشه اتومبیل کمک می کند تا نظارت دقیق بر روی خودرو ها داشته باشند.
اگر کسب و کار شما متکی به حرکت ناوگان شماست بسیار مهم است که بدانید خودرو های شما دقیقاً در این لحظه کجا هستند و چقدر زمان می برد تا به مشتریان شما برسند.
وقتی خودروی مشتریان شما در کنار جاده خراب شده است آن ها تحمل تاخیر و دیر رسیدن نیروی شرکت را ندارند.
امروزه مسدود شدن یک جاده و یا ترافیک بوجود آمده در خیابان باعث بروز مشکلات زیادی می شود.
استفاده از سامانه ردیابی و ردیاب ماشین فاتحان به شما این امکان را می دهد که اطلاعات لحظه ای از محل قرار گیری خودرو هایتان را داشته باشید و از نزدیکترین خودرو برای هر مشتری استفاده کنید و با استفاده از داده های ترافیکی خودرو را هدایت کنید. به کمک جی پی اس خودرو شما میتوانید در بسیاری از زمینه ها خدمات ارائه شده به مشتریان را بهبود ببخشید و به شما اطمینان می دهد رانندگان شما درست و سر وقت به محل رسیده اند، شما توانایی ارائه زمان دقیق رسیدن نیروهایتان در محل را به مشتریان دارید و به حداقل رساندن نارضایتی مشتریان به خاطر تجربه خدمات ضعیف کمک شایانی می کند.

((سیستم های ردیابی فاتحان را برای شرکت های تعویض شیشه اتومبیل انتخاب کنید))

اگر آماده افزایش خدمات به مشتریان،کاهش هزینه های سوخت و بالا بردن مسئولیت پذیری رانندگان خود هستید اجازه دهید تا ردیاب خودرو ، سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی فاتحان شرکت تعویض شیشه اتومبیل شما را با شرکت های پیشروی این زمینه در دنیا همگام کند.
با استفاده از ردیاب خودرو و سخت افزار پیشرفته و اروپایی فاتحان و نرم افزار مدیریت ناوگان مبتنی بر اینترنت با رابط کاربری بسیار آسان شرکت فاتحان ، شما می توانید مدیریت بهتری روی محل استقرار خودروها و نحوه عملکرد رانندگانتان داشته باشید.
برای افزایش رضایت مندی مشتریان و کاهش هزینه ی سوخت برای استفاده از ردیاب خودرو ناوگان حمل و تعویض شیشه اتومبیل، با شرکت فاتحان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »