ردیاب خودرو شرکتهای ساخت و ساز

مزایای ردیاب خودرو فاتحان برای شرکت ها و پیمانکاران ساخت و ساز:

* کاهش مصرف سوخت :

از طریق راهکار های زیر با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان
کاهش قابل ملاحضه ی زمان های کار کرد خودرو در حالت درجا (سلو) با استفاده از سیستم هشدار کارکرد بیش از حد خودرو در حالت آماده به کار. جلوگیری از استفاده های غیر مجاز  با استفاده از سیستم هشدار راننده ناشناس که در صورت استفاده از خودرو توسط نفرات غیر مجاز یا استفاده از خودرو در ساعات غیر مجاز برای ناظر ارسال می گردد.
 

* اعلام مکان دقیق خودرو بر روی نقشه:

با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان و سیستم ردیابی زنده سامانه ردیابی فاتحان میتوانید مکان دقیق خودرو ها و  تجهیزات خود را در یک صفحه بصورت زنده مشاهده نمایید و همچنین از ورود و خروج آن ها بصورت زنده و لحظه ای از سایت ها و کارگاه های خود مطلع گردید.
 

* بهبود وضعیت صورت حساب های ماهیانه و دوره ای:

با استفاده از گزارشات متنوع موجود در سامانه ردیابی فاتحان می توانید از مجموع ساعات و پیمایش دقیق خودرو ها و حضور خودرو ها و رانندگان در کارگاه ها مطلع گردید. سامانه ردیابی فاتحان تمام این گزارشات مورد نظر شما را در عرض چند ثانیه به شما نمایش می دهد و همچنین می توانید از این گزارشات فایل های excel و pdf و … تهیه نمایید و در پرونده های شرکت قرار دهید، سپس طبق این گزارشات دقیق نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارگران و رانندگان اقدام نمایید.
 

* کمک در بازیابی خودرو ها و تجهیزات مسروقه یا مفقودی:

بر اساس قانون همیشه می بایست آخرین موقعیت خودرو یا تجهیز به سرقت رفته را به پلیس گزارش دهید حال اگر آخرین موقعیت خودروی مسروقه لحظه فعلی باشد که شما بر روی نقشه مشاهده میکنید می توانید از یافته شدن خودروی خود در عرض چندین دقیقه اطمینان داشته باشید و از آرامش بوجود آماده پس از یافته شدن خودرویتان لذت ببرید.
 

* بهبود بودجه بندی با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان:

ساخت و ساز بیزنسی است که با مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های اضافی رابطه تنگاتنگی دارد. در این زمینه کاری کمتر شرکتی وجود دارد که ریز کارکرد خودرو های خود را بصورت فصل بندی و تاریخ بندی داشته باشد تا در صورت نیاز به تاریخ های مختلف رجوع کرده و از آن استفاده نماید. اما با استفاده از جی پی اس خودرو فاتحان و حضور مستمر شما حتی برای چند ثانیه در این سامانه مطمعن خواهید بود که ناوگان خودرو های شما در بهترین وضعیت عملکرد خود قرار دارند و هزینه های پرداخت شده اضافه نخواهد بود.
 

تجهیزات خودرا بصورت زنده تحت نظر داشته باشید و به تهیه گزارشات متنوع بپردازید:

سامانه ردیابی و مدریت ناوگان شرکت فاتحان به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت شروع به تهیه گزارشات و نمودار های مختلف از جنبه های متعدد کسب و کارتان نمایید. شما همچنین می توانید از محل دقیق خودرو های خود در محوطه های کارگاهی مطلع شوید و با استفاده از ارتباط دوطرف که قابلیتی موجود در ردیاب خودرو فاتحان می باشد، میتوانید در صورت نیاز آنرا به مکان مورد نظر خود فراخوانی کنید. و میتوانید متوجه شوید کاری که فرضا از بیل مکانیکی خود خواسته اید در چه مرحله ای است و چه مراحلی را طی نموده. تهیه گزارشات تعمیر و نگهداری یا مشاهده مسیر های طی شده توسط میکسر آسفالت همه و همه گوشه های کوچکی از داشتن سیستم ردیابی فاتحان می باشند.
ردیاب خودرو ویژه تجهیزات ناوگان سخت و ساز
نصب و راه اندازی ردیاب خودرو کار ساده و در عین حال تخصصی ای می باشد. ابتدا باید بدانید کدام یک از مدل های ردیاب خودرو فاتحان بهترین عملکرد را برای شما دارد و نیاز شما را بر آورده میسازد. سپس آنها بزودی و به سرعت تنظیم و کانفیگ شده و آماده نصب و بهره برداری می گردد. هر کسی که اندک علمی در رابطه با حوزه اینترنت دارد، میداند که دستگاه برای ارسال پارامتر های مختلف از راه دور به اینترنت نیاز دارد و در حالت های خاموش بودن خودرو نیازی به ارسال سریع اطلاعات توسط دستگاه ردیاب خودرو فاتحان وجود ندارد.
ما درک میکنیم که صنعت ساخت و ساز صنعت بسیار گسترده ای است اما نیاز های شما توسط تیم نرم افزاری و سخت افزاری شرکت فاتحان بررسی می گردد و بهترین پیشنهاد به شما ارائه می گردد تا بتوانید بهترین بهره بردای ممکن را از سیستم ردیابی ناوگان خودرو هایتان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *