سهولت و آرامش با ردیاب خودرو فاتحان

سهولت و آرامش با ردیاب خودرو فاتحان چگونه صورت می گیرد؟

شرکت فاتحان راه حل های جامعی در مباحث ردیابی و مدیریت ناوگان برای کسب و کار شما و چالش های پیش روی شما ارائه نموده. سامانه ردیابی فاتحان ارائه دهنده نسل جدید نرم افزار های تحت وب می باشد که توسط پلتفرمی قدرتمند ارائه دهنده ردیابی، موقعیت یابی بصورت زنده، تهیه گزارشات، تنظیم شیفت های کاری و …به کمک شرکت هایی که نیاز به مدیریت وسایل نقلیه و ناوگان و تجهیزات خود دارند می آید.
ردیاب خودرو فاتحان و سامانه ردیابی فاتحان از ادغام سه هسته اصلی مدیریت و کنترل ناوگان شامل موقعیت یابی، ردیابی و امنیت راه حلی یک پارچه برای مدیریت صحیح ناوگان استفاده می نمایند.
شرکت فاتحان با استفاده از جدیدترین و آخرین متد روز به طراحی سامانه های ردیابی با بالاترین کیفیت در ردیابی، استفاده از نقشه ها، سیستم تعمیرات و نگهداری ناوگان، مدیریت راننده ها، بهینه سازی مسیر ها، راه حل های شخصی سازی، علائم و هشدار ها، امنیت و گزارشات و … پرداخته است.

ردیاب خودرو فاتحان

رابط کاربری رضایت بخش

سامانه ردیابی فاتحان تهیه گزارشات ناوگان را به وسیله خلاصه سازی داده ها بر روی جداول و نمودار ها ساده و میسر نموده. رابط کاربری منحصر بفرد سامانه ردیابی فاتحان به دلیل وجود نمودار های گرافیکی و مورد پسند کاربران برای ردیابی و مدیریت ناوگان به سادگی قابل استفاده می باشد. این سامانه منحصر بفرد یک راه ساده و آسان برای گزارش گیری قرار داده تا فقط با چند کلیک خلاصه ای گرافیکی از نحوه عملکرد ناوگان مد نظر خود بر اساس معیار های کسب و کارتان بدست آورید.
سامانه ردیابی فاتحان بر اساس ارزش ها و اولویت های کاری شما قابل خصوصی سازی و شخصی سازی می باشد و برای شما امکان ارزیابی خودرویی و کلی ناوگان را تنها در یک سیستم و یک صفحه ارائه نموده. شما خیلی سریع می توانید به تهیه گزارشاتی بر اساس بالاترین سرعت، سرعت متوسط، زمان روشن و خاموش و سلو بودن خودرو، مسافت پیموده شده و … بپردازید. این سامانه قدرتمند به افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها با استفاده از آشکار نمودن ناکارآمدی های برخی قسمت های ناوگان، شیوه های غلط مدیریت و خودرو های ناکارآمد، کمک می نماید.
نمودار های گرافیکی سامانه ردیابی فاتحان دارای ویژگی های گوناگونی است که نظارت بر وسایل نقلیه را موثر تر نموده، این ویژگی ها عبارتند از:
* رابط کاربری ساده با قابلیت شخصی سازی
* وجود امکانات بسیار زیاد بطور همزمان و تنها بر روی یک صفحه
* قابلیت بررسی ناوگان بصورت لحظه به لحظه
* آشکار نمودن راهکار های غلط در کسب و کار و خودرو های ناکارآمد
* خلاصه عملکرد خودرو ها و ناوگان
* امکان نظارت لحظه ای بر خودرو ها و آگاهی از تجاوز از سرعت، ‌میانگین سرعت، روشن یا خاموش یا سلو بودن خودرو، مسافت پیموده شده، دفعات توقف و ….

ردیاب خودرو فاتحان

نظارت در لحظه

ردیابی در لحظه به معنای مشاهده خودرو بصورت زنده بر روی نقشه بهمراه جزئیات آن در سامانه ردیابی یا نرم افزار تلفن همراه می باشد. به عبارت دیگر شما می توانید بصورت زنده خودروی خودر را مشاهده کرده و از جزئیات آن مطلع گردید. با توجه به اینکه تلفن همراه شما دائما در دسترس می باشد و از دید و ذهن شما دور نمی شود می توانید در هر لحظه و در هر حالت با اپلیکیشن ردیابی فاتحان مدیریت ناوگان خود را بدست بگیرید و همه چیز تحت کنترل انشگتان شما باشد.
با توجه به اینکه سیستم ردیابی شرکت فاتحان ۱۰۰٪ تحت وب می باشد شما در هر لحظه با استفاده از سامانه یا تلفن همراه خود می توانید قابلیت های بسیاری را تجربه نمایید.
این قابلیت ها عبارتند از:
* امکان مشاهده زنده و لحظه به لحظه خودرو ها و جزئیات آن ها
* امکان شناسایی نزدیکترین خودرو به محل مورد نظر و اعزام آن
* امکان مشاهده مسیر های پیموده شده، بازدید از کارگاه ها، مرور سرعت، میزان و مکان سلو و توقف، رفتار راننده و … با استفاده از داده های تاریخی و گزارش گیری
* امکان مشاهده لحظه به لحظه و زنده وضعیت ترافیک شهری
* دریافت اخطار تجاوز از مکان ها و سرعت های تعریف شده
* بهبود ایمنی و امنیت رانندگان و وسائل نقلیه
* ذخیره مسیر ها و مشخصات خودرو ها خارج از زمان کاری (استفاده غیر مجاز)

ما متعهد به ارائه راهکار هایی در حوزه موثر نمودن ردیابی خودرو برای کسب و کار های مختلف هستیم تا بازده این سرمایه گذاری را به شما نشان دهیم.
یکی از نقاط روشن کاری ما این است که بدون دریافت هزینه اضافه سامانه ردیابی فاتحان را برای شما خصوص سازی و ساده سازی می کنیم، تا با نصب و استفاده از ردیاب خودرو فاتحان بر روی خودرو های خود از نظارت کلی و دقیق بر دارایی های ارزشمند خود لذت ببرید و بلافاصله منتظر افزایش بهره وری و کارایی آن در کسب و کار خود باشید.
قسمت ردیابی لحظه به لحظه در سامانه ردیابی فاتحان منجر به مدیریت بهتر پروژه ها و کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش درآمد و سود حاصل از کسب و کارتان می گردد که این موجب بهبود ارائه خدمات به مشتریان می گردد.

ردیاب خودرو فاتحان

سیستم تعمیرات و نگهداری ناوگان

تعمیرات و نگهداری برای سازمان هایی که حمل و نقل خودرویی عضو جدایی ناپذیر کسب و کارشان است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با افزایش تعداد خودرو هایی که مسافت های طولانی را طی می کنند، حفظ کیفیت و سلامت خودرو ها اهمیت ویژه ای پیدا میکند. تعمیر و نگهداری منظم و سر وقت وسایل نقلیه تعمیرات با هزینه بالا را به حد اقل می رساند و موجب بهبود بهره وری و افزایش طول عمر خودرو می گردد و نیز آلودگی های ناشی از خودرو های فرسوده را کمتر می کند.
امکانات و راه حل های پیشنهادی برنامه های تعمیر و نگهداری:
* امکان تعریف برنامه های تعمیر و نگهداری به تعداد نا محدود
* ایجاد برنامه کاری بهینه برای هر خودرو
* ایجاد برنامه های تعمیر و نگهداری متعدد بر پایه قوانین کسب و کار
* امکان خودکار نمودن برنامه های تعمیر و نگهداری
* ایجاد طرح ها و برنامه های دوره ای تعمیر و نگهداری بر پایه نوع خدمات
* امکان اولویت بندی برنامه های تعمیر و نگهداری
* امکان پیگیری تعمیرات خارج از برنامه مقرر شده
* ارسال هشدار برای صاحبان ناوگان خودرویی در خصوص هرگونه مورد مربوط به تعمیر و نگهداری
* مشاهده تاریخچه تعمیر و نگهداری مشاهده بهبود مدیریت ناوگان با وجود تعمیر و نگهداری
* پیگیری هزینه های صورت گرفته و مقایسه آن با بودجه تخصیص یافته
* ایجاد فضای مناسب برای تصمیم گیری سریع و دقیق
سامانه ردیابی فاتحان دو مبحث کاملا مجزا شامل بحث ردیابی و نظارت و همچنین بحث تعمیر و نگهداری را در کنار یکدیگر قرار داده تا برای صاحبان ناوگان خودرویی ایجاد هماهنگی نموده و بهبود بهره وری ناوگانشان را تضمین نماید،‍‍‍ پس دیگر نیازی به نظارت های دستی و جستجو میان کاغذ ها نیست. با استفاده از سامانه ردیابی خودرو فاتحان می توانید سابقه تعمیر و نگهداری خودرو ها، هزینه های مربوط به یک سرویس خاص، کل هزینه های تعمیر و نگهداری یک خودرو خاص و … را مشاهده کنید و به مقایسه هزینه بین خودرو ها بپردازید و اطلاعات ارزشمندی را کسب نمایید. با انتخاب جزئیات خودرو و تنظیم اولویت ها برنامه ای دقیق در خصوص تعمیر و نگهداری ایجاد نمایید. شما می توانید به تعداد نامحدودی برنامه تعمیر و نگهداری برای خودرو ها تعریف نمایید و سپس با استفاده از قسمت گزارشگیری تعمیر و نگهداری به تهیه گزارشاتی با فرمت های PDF، Excel و Word در بازه های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه بپردازید.

اگر قصد خرید آنلاین ردیاب خودرو را از فروشگاه های معتبر دارید، می توانید در این وب سایت انواع محصولات فاتحان را مشاهده کرده و متناسب با بودجه خود بهترین دستگاه ردیاب خودرو را خریداری کنید. سهولت و آرامش با ردیاب خودرو فاتحان تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »