عملکرد و مزایای ردیاب خودرو فاتحان

نحوه عملکرد و مزایای بهره برداری از ردیاب خودرو فاتحان:

 

یک سیستم ردیاب خودرو چیست و چگونه عمل میکند؟

– سیستم ردیابی خودرو متشکل از یک سخت افزار ردیاب خودرو که درون خودرو قرار میگیرد و یک سرور که اطلاعات دریافتی از دستگاه را پردازش میکند و نرم افزار هایی که اطلاعات پردازش شده را در اختیار کاربر قرار می دهند.

– اطلاعات مذکور توسط تبادل اطلاعاتی که ردیاب خودرو با ماهواره های موجود دارد بدست می آیند که این اطلاعات شامل مکان خودرو، سرعت خودرو، جهت حرکت خودرو و … می باشد. این اطلاعات توسط قسمت دیگری از ردیاب خودرو و تحت اینترنت به سرور شرکت فاتحان ارسال میگردد، این اطلاعات توسط سرور شرکت فاتحان پردازش می شود و سپس داخل سامانه و یا نرم افزار تلفن همراه برای کاربر به نمایش در می آیند.

 
 

مزایای بهره گیری از ردیاب خودرو:

 

– سیستم ردیاب خودرو به شما کمک می کند تا هزینه های جاری کسب و کارتان را با هدفمند نمودن استفاده از خودرو ها کاهش دهید، بدین صورت که با کنترل مسافت و زمان های کار کرد نا مفید خودرو از مصرف بی رویه سوخت جلوگیری می نمایید. همچنین بر حسب میزان کارکرد خودرو ها و مدت زمان روشن بودن خودرو برای آن ها دوره های تعمیر و نگهداری لحاظ کنید تا خرابی های ناگهانی و پرهزینه رخ ندهد.

– با استفاده از جی پی اس خودرو فاتحان می توانید بر ساعات کارکرد و نحوه عملکرد کارمندانتان نظارت داشته باشید تا بدین صورت از توقفات غیر مجاز و شخصی آن ها حین کار جلوگیری کنید و طبق ساعات مفید کار را که از داخل سامانه ردیابی فاتحان قابل استخراج است حقوق آن ها را پرداخت نمایید.

– گزارشات مختلف در بازه های زمانی مورد نظر شما فقط در عرض چند ثانیه قابل مشاهده و بهره برداری می باشد و دیگر نیازی به پیگیری های مختلف از اشخاص مختلف و مشاهده فرم های عملکرد کارکنان و رانندگان نیست.

 

– از دیگر مزایای gps خودرو فاتحان برای ناوگان خودرویی کسب و کار شما این است که خودرو های مسروقه شما به راحتی قابل پیگیری و باز پس گیری می باشد بدین صورت که با گزارش مشخصات خودرو و مکان فعلی خودرو که بر روی نقشه داخل سامانه ردیابی فاتحان می باشد پلیس را از سرقت خودرو آگاه می نمایید تا برای باز پس گیری آن به سرعت اقدام نماید و اینگونه هزینه های سالیانه شما که برای بیمه سرقت خودرو پرداخت می شود از هزینه های جاریتان کسر میگردد.
– با استفاده از سیستم ردیاب خودرو فاتحان می توانید محل دقیق فعلی خودرو را مشاهده نموده و زمان رسیدن خودرو به محل مورد نظرتان را تخمین زده و در اختیار مشتری قرار دهید، بدین صورت سطح رضایت مشتریان و خدمات شما افزایش می یابد.
– با استفاده از قسمت محدوده های جغرافیایی می توانید در صورت ورود و خروج هر یک از خودرو هایتان از این محدوده های هشدار ها را در لحظه دریافت نمایید، این هشدار ها حتی اگر به سامانه و رایانه شخصی دسترسی نداشتید با استفاده از تلفن همراه نیز قابل دریافت می باشند و شما هیچ اتفاقی در مورد ناوگان خودروهایتان را از دست نمی دهید.
 

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *