فروش ردیاب خودرو در کرمان

فروش ردیاب خودرو در کرمان

اگر به دنبال خرید آنلاین ردیاب خودرو و نصب ردیاب خودرو در کرمان هستید دیگر نگران نباشید! شرکت فاتحان با سابقه چندین ساله در فروش محصولات ردیابی، در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت، بم، زرند، شهر بابک، کهنوج، بافت و بردسیر دارای نماینده فروش و نصب می باشد.

شما عزیزان کرمانی می‌توانید برای مشاهده ویژگی انواع محصولات ردیاب شخصی، ردیاب خودرو و دیگر محصولات مکان‌یابی، به قسمت فروشگاه فاتحان مراجعه کرده و پس از مشاهده مشخصات، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. همینطور در صورت نیاز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات، با مشاوران ما در تماس باشید.

فروش ردیاب خودرو در کرمان

ردیاب خودرو در کرمان

ردیاب خودرو در کرمان یکی از پرفروش ترین محصولات در حوزه امنیت خودرو به شمار می رود.

ردیاب های خودرو موجود در سایت فاتحان جی پی اس، از جمله محصولات معتبرترین برندهای ردیابی در جهان هستند. برند تلتونیکا سال های زیادی است که به بازار ایران آمده و توانسته است جایگاه مناسبی را در این بازار کسب کند. این محصولات اروپایی، با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شوند و همین موضوع است که باعث شده محصولات این شرکت را به مدت زمان ۲۰ ماه ضمانت کرد.

همان طور که گفتیم ردیاب خودرو پرفروش ترین محصول خانواده ردیاب ها در استان کرمان است اما معنای این صحبت این نیست که دیگر محصولات مرتبط، در کرمان به فروش نمی‌رسد. پس از ردیاب خودرو، ردیاب شخصی نیز قسمت اعظمی از بازار این استان را در دست دارد. ردیاب های شخصی ارائه شده توسط شرکت فاتحان از کیفیت بالایی برخوردار اند.

نمایندگی فروش ردیاب خودرو در کرمان

مجموعه فاتحان جی پی اس در استان های مختلف کشور اقدام به اخذ نمایندگی نموده و این موضوع باعث شده به جرات بگوییم که فاتحان در ۳۰۰ شهر کشور دارای نمایندگی است.

نمایندگی فروش ردیاب خودرو در کرمان

مرکز فروش ردیاب خودرو در استان کرمان

اگر قصد خریداری بهترین مدل های ردیاب خودرو را در استان کرمان دارید، می توانید به قسمت فروشگاه فاتحان مراجعه کرده و محصول مد نظر خود را با قیمتی مناسب از این مجموعه خریداری کنید. هر یک از ردیاب های خودرو با توجه به نوع امکاناتی که دارند، قیمت خرید آن ها نیز متفاوت می باشد. با خرید ردیاب خودرو فاتحان می توانید از این نوع دستگاه ها بدون ایجاد مشکلات در سخت افزار،  از آن ها در دراز مدت استفاده کنید. مهمترین شهرهای استان کرمان که شرکت فاتحان خدمات نصب و فروش ردیاب های خودرو را می توانید ارائه دهد شامل:

فروش ردیاب خودرو در سیرجان

 مرکز فروش ردیاب خودرو رفسنجان

 نمایندگی فروش ردیاب خودرو جیرفت

فروش ردیاب خودرو بم

 ردیاب خودرو در زرند

ردیاب خودرو در شهر بابک

فروش ردیاب خودرو کهنوج

مرکز فروش ردیاب خودر بافت

فروش ردیاب خودرو بردسیر

اهمیت خرید ردیاب خودرو

بر اساس اخبار سایت های معتبر خبری چون رکنا، پارس نیوز و… آمار دزدی و سرقت خودرو در استان کرمان نسبت به سالهای قبل با رشد چند ده درصدی روبرو بوده است. طبق اطلاعات ارائه شده از سمت فرماندهی انتظامی شهر سیرجان، آمار سرقت ماشین در این شهر نسبت به سال قبل دو برابر شده و تنها در ۹ ماهه ابتدای سال، ۱۴۰ فقره سرقت خودرو در این شهر رخ داده است.

در نهایت این آمار نگران کننده است که باعث افزایش اهمیت خرید ردیاب در کرمان می‌شود. قیمت خرید یک ردیاب اتومبیل در مقابل ضرر و زیانی که سرقت خودرو متوجه افراد می‌کند، بسیار اندک و به صرفه است.

یکی از سؤال هایی که مشتریان ما قبل از خرید ردیاب خودرو همواره در ذهن خود دارند این است که چطور از سرقت وسایل خودرو خود جلوگیری کنم؟

در جواب این سؤال باید گفت که:

این ردیاب ها نه تنها می‌توانند از سرقت خودرو شما جلوگیری کنند، بلکه می‌توانند کوچکترین حرکت های ناگهانی مربوط به خودرو را نیز به شما اطلاع داده و مانع سرقت لوازم داخلی خودرو شوند. یعنی اگر سارق، درب خودرو شما را باز کند و یا حتی شیشه آن را بشکند، ردیاب موجود در ماشین سریعا شما را از این موضوع با خبر می‌کند.

ردیاب ها قابلیت های بسیار زیاد دیگری نیز دارند که در صفحات مربوطه، به این موارد پرداختیم اما در ادامه به صورت خلاصه چندی از ویژگی ها و قابلیت های آنها را برای شما بیان می‌کنیم:

  • قابلیت ردیابی خودرو به صورت آنلاین و آفلاین
  • توانایی خاموش کردن ماشین از راه دور و در هر نقطه مکانی
  • مطلع شدن از برخورد ناگهانی خودرو در حالت خاموش یا روشن (تصادف)
  • مطلع شدن از حرکت خودرو با سرعت غیر مجاز
  • مطلع شدن از ورود و یا خروج خودرو از مناطق تعریف شده توسط صاحب ردیاب
  • مطلع شدن از روشن و خاموش شدن ماشین
  • مطلع شدن از حمل خودرو با یدک کش
  • و…

فروش ردیاب خودرو در کرمان

فروش ویژه ردیاب خودرو فاتحان در کرمان

با توجه به آمار ارائه شده از سرقت خودرو ها و لوازم داخلی آن در استان کرمان، خرید یک ردیاب خودرو امری کاملا موجه و مطمئنا به صرفه است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید ردیاب خودرو در کرمان به صفحات موجود در سایت ما مراجعه کنید و یا در صورت نیاز از شماره ها و دیگر راه های ارتباطی کمک بگیرید. در قیمت فروشگاه این وب سایت شما عزیزان می توانید جدیدترین ردیاب خودرو را مشاهده کرده و پس از بررسی امکانات هر یک از آن ها، بهترین ردیاب را برای اتومبیل خود خریداری کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما

6 پاسخ

    1. با سلام و احترام
      بله دوست عزیز. ساعات کاری بخش فروش شرکت، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ هست.
      خرید ردیاب خودرو از طریق بخش فروشگاه وبسایت شرکت فاتحان فعال هست و در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان ما با ما در تماس باشید. با آرزوی موفقیت

    1. با سلام و وقت بخیر
      تمامی نمایندگان شرکت فاتحان صرفا نماینده نصب هستند و بطور کلی روند مشاوره و خرید و تحویل کالا بصروت اینترنتی و از طریق ارتباط مستقیم با شرکت فاتحان صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *