بررسی قیمت ردیاب خودرو موجود در بازار ایران و نحوه تهیه آن

بررسی قیمت ردیاب خودرو موجود در بازار ایران و نحوه تهیه آن

اگر تصمیم به خرید اینترنتی ردیاب خودرو گرفته اید و قیمت ردیاب خودرو برایتان به یک سوال تبدیل شده است قبل از مشاهده قیمت‌های موجود در لیست قیمت ردیاب خودرو سایت های گوناگون، تا انتهای این مقاله با ما باشید.
قیمت ردیاب خودرو با توجه به کیفیت و برند شرکت تولید کننده ردیاب خودرو متفاوت می باشد. قیمت ردیاب خودرو در بازار ایران دستخوش برندهای ایرانی و خارجی بوده که با توجه به کیفیت ساخت آنها متفاوت می باشد. قیمت انواع ردیاب خودرو شرکت تلتونیکا که یکی از برند های معتبر اروپایی و بسیار با کیفیت موجود در بازار ایران می باشد را می توانید در فروشگاه فاتحان جی پی اس مشاهده نمایید.
شرکت تلتونیکا به عنوان اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده ردیاب خودرو در جهان همواره با طراحی و تولید ردیاب های پیشرفته با قیمت ردیاب خودرو مناسب توانسته توجه اکثریت مشتریان این محصول را به خود جلب نماید.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت ردیاب خودرو

  • کیفیت قطعات بکار رفته در ردیاب خودرو
  • کارایی ردیاب خودرو
  • برند شرکت تولید کننده ردیاب خودرو
  • خدمات ارائه شده همراه با ردیاب خودرو
  • گارانتی معتبر ارائه شده همراه ردیاب خودرو

ویژگی‌های سخت‌افزاری تاثیرگذار بر قیمت ردیاب خودرو

  • ضد رطوبت وگرد و غبار بودن
  • قابلیت اتصال ردیاب به ecu
  • قابلیت اتصال ردیاب به انواع سنسورها
  • قابلیت اتصال به سخت‌افزارهای شناسایی راننده
  • ابعاد ردیاب
  • گارانتی تعویض
  • بلوتوث 
  • امکان تعریف محدوده‌های جغرافیایی سخت‌افزاری
  • ظرفیت باتری داخلی و نوع آن
  • تعداد پورت‌های ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ
  • کار در بازه دمایی وسیع

چقدر برای خرید ردیاب خودرو هزینه کنم؟

صرفه جویی چند هزار تومانی برای خرید ردیاب چینی بی کیفیت خطراتی دارد که آن ها را با هم مرور می کنیم:

  • استاندارد نبودن ماژول های ارتباطی و قطع و وصلی فراوان ارتباط دستگاه با سرور و در نتیجه عدم کارایی ردیاب در زمان های ضروری
  • عدم ارائه خدمات پس از فروش مناسب
  • این ردیاب ها غالباً با سامانه و پنل ردیابی آماده، به زبان های بیگانه بخصوص زبان چینی کار میکنند و درک قسمت های مختلف نرم افزار برای کاربران داخلی بسیار مشکل خواهد بود.
  • ارزان بودن تراشه ها و ماژول جی پی اس و ضعیف بودن آنها منتج به ارزان بودن دستگاه می شود که خطای نشان دادن موقعیت خودرو بر روی نقشه را افزایش می دهد.

حال ببینید ارزش ذخیره چند هزار تومان به ریسک موارد بالا می ارزد؟!

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت ردیاب خودرو

چه عواملی بر قیمت خرید ردیاب خودرو ایرانی تاثیرگذار است؟

در ادامه به بررسی پارامترها و شاخص‌های تاثیرگذار بر قیمت ردیاب‌ خودرو پرداخته و در نهایت میزان اهمیت هر یک از این پارمترها را با توجه به نیاز مشتریان بیان می‌کنیم.

در اولین اقدام، لازم به ذکر است که آن‌چه مدل و قیمت ردیاب خودرو را تعیین می‌کند نیاز مشتریان است.  وسعت شرکت شما، نوع فعالیت شما، تعداد ناوگان مورد استفاده، نوع ناوگان مورد استفاده اعم از سواری و یا سبک و سنگین بودن آن، ملکی و یا استیجاری بودن انواع خودروها، نوع پرداخت حق‌الزحمه رانندگان و صدها شاخص دیگر تعیین کننده محصول نهایی است. به عبارتی اگر ناوگان شرکتی یا شخصی شما از نوع سبک و سواری است که تنها در شهر اجازه عبور و مرور دارند، فروشندگان، ردیاب‌های مدل پایه را به شما پیشنهاد خواهند داد.

ردیاب‌های ساده، قابل نصب بر روی خودروهای سواری که نیاز ردیابی خودرو شما را برطرف می نمایند. اما اگر ناوگان سازمانی شما ملکی بوده و وظیفه حمل بار را بر عهده دارند، خودروهایی گران‌ قیمت و سنگین که بخش عظیم دارایی شرکت شما را شامل می‌شوند، میزان سوخت مصرفی آن‌ها توسط امور نقلیه سازمان ارائه می‌شود، پیشنهاد فروشندگان به شما ردیاب‌های پیشرفته با امکان نصب سنسورهایی چون سنسور دما، وزن و سوخت است. حتی اگر خودرو شما در محیط‌هایی مرطوب و پر گرد و غبار فعالیت می‌کند، قطعاً شما نیازمند ردیاب ضد رطوبت و گرد و غبار خواهید بود. در زمان خرید ردیاب های خودرو، حتما میزان امکانات به کار رفته در دستگاه را با دقت بررسی کنید.

چه عواملی بر قیمت خرید ردیاب خودرو ایرانی تاثیرگذار است

و اکنون، در میان کلیه گزینه‌هایی که در بازار وجود دارد و لیست قیمت ردیاب هایی که در دسترس است، با توجه به نیازهای مشتریان بهترین ردیاب چیست؟

چگونه می‌توان با پرداخت بهینه‌ترین هزینه خرید ردیاب خودرو حداکثر نیازها را پوشش داد؟

ردیاب خودرو با توجه به پارامترهای بیان شده، دارای قیمت‌های مختلفی است. پس بهترین راهکار این است که قبل از اقدام به خرید نیاز های خود را بررسی و مشخص کنید. در بررسی نیازها نباید قیمت ردیاب خودرو به عنوان مهمترین فاکتور در نظر گرفته شود.
باید به کیفیت و کارآیی سخت افزار دقت شود به این دلیل که نیازها همواره در حال تغییر هستند و در صورت گسترش آن‌ها در آینده، انتخاب ردیاب با حداقل امکانات و عدم توسعه پذیری عاقلانه نیست. جایگزین کردن سخت افزار دشوار است و به عبارتی از دست دادن سرمایه محسوب می شود پس هنگام انتخاب سخت افزار با گوشه چشمی به آینده تصمیم گیری کنید. در نتیجه در هنگام خرید به پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت توجه کنید و دقت داشته باشید این نیازهای شماست که نوع ردیاب مناسب را تعیین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »