عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت ردیاب خودرو کدام اند؟

عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت ردیاب خودرو کدام اند؟

اگر نیاز به یک لیست قیمت ردیاب حرفه ای خودرو دارید و یا به دنبال یک ردیاب خودرو برای خودروی خود هستید، برای کسب اطلاع از عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت ردیاب خودرو، نصب ردیاب خودرو، ارزانترین ردیاب خودرو، بهترین ردیاب خودرو ایرانی و ردیاب و شنود خودرو، این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.
پیش از پرداختن به لیست قیمت ردیاب خودرو، بهتر است که در ابتدا یک سری اطلاعات پایه در مورد ردیاب خودرو داشته باشیم که بی شک در بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو، تاثیر گذار خواهد بود. پیشرفت تکنولوژی از آن چه که تصور کنیم بیش تر است و در حال حاضر به مرحله ای رسیده که می‌توانید حرکت خودروی خود را در هر کجا که باشد، ردیابی کنید. زمانی بود که وقتی عبارت ردیابی یک خودرو با GPS را می‌شنیدیم؛ تنها به یاد فیلم‌هایی با تکنولوژی بالا و لوازم جانبی فوق العاده پیشرفته می‌افتادیم. اما امروزه، ردیابی خودرو‌ها ساده است و استفاده از تلفن‌های همراه برای شناسایی موقعیت مکانی دقیق خودرو، بسیار متداول شده است. پرفروش ترین ردیاب خودرو باتوجه به نوع کاربری و امکاناتی که دارند، از قیمت های متفاوتی نیز در بازار برخوردار هستند.

لیست قیمت ردیاب خودرو به همراه نقاط ضعف و قوت

تعیین لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس سیستم ردیاب خودرو مبتنی بر GPS

لیست قیمت ردیاب خودرو به فاکتور‌های متعددی بستگی دارد، یکی از این عوامل، نوع و کیفیت سیستم ردیابی است. سیستم ردیاب خودرو مبتنی بر GPS این امکان را فراهم می‌کند تا به راحتی مکان‌های چندین خودرو را به صورت real-time ردیابی کنید. این سیستم که شامل یک دستگاه ردیاب نصب شده بر روی وسیله نقلیه و یک اپلیکیشن ردیابی یا سامانه ردیابی تحت وب است، داده‌ها را جمع آوری کرده و مکان‌های وسایل نقلیه را روی نمایشگر، نشان می‌دهد. به غیر از محل خودرو، دستگاه GPS همچنین می‌تواند داده‌های real-time در مورد وضعیت وسیله نقلیه و رویداد‌های خاصی را که در دستگاه GPS تنظیم شده است، ارسال کند. به عنوان مثال، معمول ترین رویداد‌های ردیابی در حمل و نقل عمومی، درب‌ها (باز / بسته)، احتراق (روشن / خاموش)، و سرعت وسیله نقلیه است.

تعیین لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس سیستم ردیاب خودرو مبتنی بر GPS

قابلیت آنلاین و آفلاین و تاثیر بر لیست قیمت ردیاب خودرو

فاکتور دیگر موثر بر لیست قیمت ردیاب خودرو، قابلیت گزارش های آنلاین و آفلاین دستگاه و کیفیت این عملکرد است. دستگاه‌های ردیابی GPS داده‌ها را از طریق شبکه (GPRS) به سرور مرکزی انتقال می‌دهند. اگر اتصال از بین رفته باشد، داده‌ها در حافظه داخلی ردیاب ذخیره می‌شوند و هنگامی که شبکه مجددا در دسترس قرار گیرد، انتقال می یابند. سامانه ردیابی مدرن فاتحان اجازه می‌دهد تا داده‌ها را بر روی رایانه یا لپ تاپ و همچنین تلفن‌های همراه و تبلت‌ها مشاهده و تحلیل کنید.

کاربری سیستم‌های ردیابی GPS و لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس کاربرد‌های ویژه

سیستم ردیابی خودرو می‌تواند برای خودرو‌های سنگین تجاری و همچنین وسایل نقلیه کوچک استفاده شود. ردیاب GPS برای وسایل نقلیه به طور گسترده ای استفاده می‌شود، به عنوان مثال برای اطمینان از این که کارکنان از خودرو سازمانی برای مصارف شخصی استفاده نکنند، کاربرد دارد.

موارد دیگری که فعالانه از سیستم‌های ردیاب GPS استفاده می‌کنند عبارتند از: حمل و نقل عمومی، اجاره اتومبیل، حمل و نقل کالا‌ها، شرکت‌های کشاورزی، ساختمانی و دیگر شرکت‌هایی که از خودرو‌ها و ماشین‌های خاص استفاده می‌کنند.

قیمت ردیاب خودرو بر اساس قابلیت‌های اضافی و منحصر بفرد

فن‌آوری‌های در حال توسعه اجازه می‌دهد تا انواع و اقسام اطلاعات در مورد وسیله نقلیه یا حتی راننده جمع آوری شود. سیستم‌های ردیابی پیشرفته حتی می‌توانند با استفاده از سیستم (CANbus) و داده‌های دیجیتال tachograph کار کنند. سیستم‌های ردیابی وسیله نقلیه مبتنی بر GPS حتی در موارد اضطراری یا امنیتی می‌توانند از راه دور، وسیله نقلیه را خاموش کنند.
شرکت‌های تجاری و اداری نیز از ردیابی خودرو به صورت آنلاین و روش‌های جدید و خلاقانه استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، برخی از هتل‌های لوکس، لیموزین خود را ردیابی می‌کنند تا مشتریان VIP را به محض ورودشان پذیرا باشند.

قیمت ردیاب خودرو بر اساس قابلیت‌های اضافی و منحصر بفرد

جستجوی لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس کارایی و بهره وری

یکی از بزرگترین مزایای سیستم‌های ردیاب GPS افزایش بهره وری و کارایی در عملکرد‌های تجاری مربوط به حمل و نقل است. قابلیت ردیابی وسایل نقلیه تجاری برای تعیین دقیق زمان تحویل، اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تحویل دیر تر از موعد، زمان تحویل یا تاریخ تحویل، در نظر گرفته می‌شود. ردیابی مصرف سوخت همچنین برای محاسبه هزینه‌های دقیق سفر، هشدار دادن به رانندگان در مورد سبک رانندگی، و مسیرهای انتخاب شده، کاربرد دارد. بنابراین در زمان بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو، میزان تاثیر این سیستم را بر بهره وری و کارایی عملکرد تجاری شرکت خود و یا مصارف شخصی، در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که قیمت ردیاب خودرو ممکن است در برابر افزایش بهره وری تجارت شما، بسیار ناچیز باشد. برای اطلاع از عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت خودرو و بررسی قیمت روز ردیاب خودرو در ایران، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

ردیاب و شنود خودرو و تاثیر آن بر تعیین لیست قیمت ردیاب خودرو

یکی از قابلیت‌های جدید در سیستم‌های ردیاب خودرو، قابلیت شنود است که ممکن است مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. با این حال، استفاده از شنود در سیستم ردیاب خودرو، به دلایل فنی و قانونی توصیه نمی‌شود. باید توجه داشت که وضوح و کیفیت صدا در بیشتر مواقع غیر قابل قبول است، زیرا یا شیشه خودرو پایین است و یا سیستم صوتی روشن است.

ردیاب و شنود خودرو و تاثیر آن بر تعیین لیست قیمت ردیاب خودرو

لازم به ذکر است که شنود، ممنوعیت قانونی نیز دارد و برای نصب شنود به حکم از مراجع قضایی نیاز است. با این حال، چنان چه حکم قضایی داشته باشید، سیستم‌های ردیاب مجهز به شنود، در مدل‌ها و کیفیت‌های مختلف وجود دارند. برای اطلاع از طرح قوه قضائیه برای کاهش سرقت خودروها استفاده از ردیاب خودرو، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

نصب ردیاب خودرو و افزایش هزینه در لیست قیمت ردیاب خودرو

مناسب ترین مکان برای نصب ردیاب خودرو به صورت مخفی داشبورد خودرو است، زیرا باید در جایی نصب شود که برای سیم کشی برق آسان بوده و همچنین برای دزد اتومبیل، قابل حدس نباشد! البته توصیه می‌شود که برای رعایت اصول فنی و ایمنی، نصب ردیاب خودرو به افراد متخصص سپرده شود.

بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس نیاز مصرف کننده

امروزه انواع ردیاب‌های خودرو در بازار ایران یافت می شود، اما این بدان معنا نیست که هر محصولی برای شما مناسب باشد. بسته به این که ردیاب خودرو را برای چه کاربرد و هدفی نیاز دارید، قابلیت‌های دستگاه باید متناسب با نیاز‌های هدف خاص شما باشد.البته فراموش نشود که برای اطمینان به ردیاب، به کیفیت آن نیز در هنگام خرید دقت نمایید.
در اینجا چند پارامتر که امروزه هر کس پیش از دیدن لیست قیمت ردیاب خودرو، باید در  هنگام خرید یک ردیاب خوب به دنبال آن باشد، آورده شده است که به صورت مستقیم بر لیست قیمت ردیاب خودرو نیز تاثیر گذار هستند:

  • امکانات و قابلیت های دستگاه ردیاب
  • پشتیبانی فنی شرکت فروشنده
  • سامانه و اپلیکیشن ردیابی فارسی و طراحی شده توسط فروشنده ردیاب

اگر به دنبال خرید یک ردیاب GPS برای خودروی خود هستید، اما مطمئن نیستید که کدام دستگاه، نیاز شما را بهتر برآورده می‌کند، شما جای درستی آمده اید. در ادامه ۵ مورد از محبوب ترین ردیاب‌های موجود در بازار را انتخاب و بررسی کرده ایم. برای داشتن یک دید کامل و در عین حال واضح از قابلیت‌های دستگاه، مزایا و معایب هر محصول را براساس مشاهدات و بازخورد‌های مشتریان جمع آوری کرده ایم و گزینه‌هایی را انتخاب کرده ایم که از کیفیت، قیمت و پشتیبانی نسبت به همتاهای خود برتری دارند و در لیست قیمت ردیاب خودرو نیز رتبه ی خوبی دارند.

بررسی لیست قیمت ردیاب خودرو بر اساس نیاز مصرف کننده

عوامل موثر بر قیمت خرید ردیاب های خودرو ایرانی و بررسی نقاط ضعف و قوت هر کدام

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل  FMB920  

قیمت در لیست قیمت ردیاب خودرو = ۶۲۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت: ابعاد کوچک – نصب آسان – ردیاب نسل جدید شرکت تلتونیکا – ضد آب در برابر پاشش از جهات مختلف – ماژول بلوتوث

نقاط ضعف: باتری داخلی با ظرفیت پایین – تعداد ورودی و خروجی کم

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل  FMA110  

قیمت در لیست قیمت ردیاب خودرو = ۶۹۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت: ابعاد کوچک – نصب آسان – ورودی ۱wire – تعداد ورودی و خروجی مناسب

نقاط ضعف: نداشتن باتری داخلی

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل  FMA120  

قیمت در لیست قیمت ردیاب خودرو = ۷۴۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت: ابعاد کوچک – نصب آسان – ورودی ۱wire – تعداد ورودی و خروجی مناسب

نقاط ضعف: باتری داخلی با ظرفیت پایین

ردیاب خودرو تلتونیکا مدل  FMA202 

 قیمت در لیست قیمت ردیاب خودرو = ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت: ضد آب کامل (IP67) – باتری داخلی با ظرفیت بالا – ورودی ۱wire – تعداد ورودی و خروجی مناسب – محدوده ولتاژ ورودی مناسب برای موتور سیکلت

نقاط ضعف: عدم بهره گیری از کابل سوکتی

ردیاب خودرو تلتونیکا fm5300
ردیاب خودرو تلتونیکا مدل  FM5300  

 قیمت در لیست قیمت ردیاب خودرو = ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان

نقاط قوت: باتری داخلی با ظرفیت بالا – ورودی ۱wire – تعداد ورودی و خروجی مناسب – قابلیت مکالمه دوطرفه با راننده – پورت RS232 – پشتیبانی از CAN – پشتیبانی از Ibutton

نقاط ضعف: ابعاد بزرگ

قیمت انواع ردیاب خودرو در لیست بالا برای مشاهده و مقایسه جمع آوری شده است. در این لیست می‌توانید ارزانترین ردیاب خودرو و گران ترین ردیاب خودرو را پیدا کنید. لازم به ذکر است که قیمت‌ها ثابت نیست و با نوسان قیمت‌ها، لیست قیمت ردیاب خودرو نیز به روز رسانی می‌شود. برای مشاهده قیمت بروز و خرید ردیاب خودرو از فروشگاه ردیاب خودرو فاتحان دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *