مزایای ردیاب و جی پی اس خودرو برای شرکت ها

از کاهش هزینه ها تا بهبود بهره وری و ایمنی رانندگان با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان
کسب و کارهایی که برای ارائه خدمات و محصولات به مشتریانشان متکی به کامیون و یا دیگر وسائل نقلیه می باشند، با استفاده از جی پی اس خودرو فاتحان می توانند مزایای بسیاری از لحاظ مالی کسب نمایند. مطالعه دقیق و بهره برداری از سامانه ردیابی خودرو فاتحان بنحوی است که حس کنید که بر روی صندلی تک تک خودرو های ناوگانتان نشسته و کنترل آنها را بدست گرفته اید. با استفاده از ردیاب خودرو فاتحان شما میتوانید کنترل کامل ناوگانتان را بدست بگیرید که این باعث می شود بطور قابل توجهی هزینه هایتان کاهش پیدا کرده و بهره وری نیز افزایش یابد. برای انتخاب بهترین ردیاب خودرو میتوانید به به این مقاله مراجعه نمایید.

  • کاهش هزینه های سوخت مصرفی :

با استفاده از سامانه ردیابی خودرو و اپلیکیشن ردیابی خودرو فاتحان تقریباً همه چیز تحت نظارت شماست که میتواند باعث کاهش مصرف سوخت گردد. سرعت بالا یکی از عوامل اصلی در مصرف سوخت بالا می باشد. حفظ و رعایت سرعت مناسب می تواند به میزان قابل توجهی مصرف سوخت وسائل نقلیه تان را کاهش دهد. با استفاده از راهکار های موجود در سامانه هرگونه تجاوز از سرعت تعریف شده به شما هشدار داده می شود.
سلو کار کردن بیش از حد مجاز خودرو، یکی از مهمترین دلایل مصرف بی رویه سوخت در بازه زمانی طولانی است که خود باعث افزایش هزینه های سوخت می گردد. زمانی که رانندگان کامیون ها سوخت را بطور قابل ملاحظه ای اتلاف می کنند شما در حال ضرر اقتصادی در سطوح پایین کسب و کارتان هستید. از طرفی سلو کار کردن بی مورد خودرو به خودی خود منجر به آلودگی آب و هوا میگردد.
امکانات موجود در سامانه ردیابی خودرو شرکت فاتحان با ارائه راهکار هایی به کاهش زمان های سلو کار کردن خودرو های شما کمک میکند به این شکل که اگر خودرویی بیش از حد مجاز تعریف شده توسط شما در این حالت باقی بماند به شما هشدار میدهد تا برای اصلاح آن اقدامات لازم را صورت دهید.
سامانه ردیابی خودرو فاتحان همچنین با ارائه اطلاعات نظارتی که مبتنی بر مکان باشد می تواند اطلاعات مربوط به راه ها را به تکنسین ها و رانندگان منتقل سازد. علاوه بر این، سامانه ردیابی خودرو فاتحان قابلیت و توانایی یافتن نزدیک ترین خودرو را به هر کارگاه یا منطقه را دارد و شما میتوانید برای ارسال تکنسین خود نزدیک ترین خودرو به آنرا فرا بخوانید که این باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش سود شما در دراز مدت می گردد.

  • بهبود رفتار راننده:

از دیگر عوامل مهم که باعث افزایش هزینه ها میگردد استفاده غیر مجاز از وسائل نقلیه و رفتار نامناسب راننده می باشد. سامانه ردیابی خودرو فاتحان می تواند اطلاعات متنوعی در رابطه با رفتار های رانندگی نظیر سرعت، رانندگی خطرناک، ضربه های وارده به خودرو، مدت زمان روشن بودن، مدت زمان خاموش بودن، مدت زمان سلو بودن و … را به شما ارائه دهد.
این اطلاعات را می توان برای اعمال چهار چوب و قانون رانندگی و همچنین جلوگیری از رفتار های ناخواسته نظیر سرعت بیش از حد، عقب ماندگی از کار محول شده، زمان سلو بیش از حد و … بکار گرفت. مطالعات حاکی از آن است که استفاده از سیستم ردیابی در ناوگان خودرویی، کارمندان را مجاب کرده که بطور موثر تر در شغل خود ایفای نقش کنند و همچنین از استفاده های شخصی آن ها جلوگیری کرده یا به حد چشم گیری آنها را کاهش داده است.

  • سامانه ردیابی خودرو پیشرفته فاتحان توانایی زمان بندی خودکار را فراهم میکند:

شما خواهید دانست وقتی کارکنان شروع بکار میکنند، چه مدت برای صرف غذا وقت تلف می گردد و بطور کلی چه مدت از زمان کار آنها هدر می رود که این ها همه بدون تکیه بر برنامه جدول زمان بندی دستی میسر خواهد بود. این جدول زمانبندی دقیق و قابل اطمینان از پرداخت هزینه و حقوق اضافه به دلیل برخی تقلب ها و اشتباهات نوشتاری جلوگیری می نماید.

  •  افزایش ایمنی و امنیت:

سامانه ردیابی خودرو فاتحان می تواند امنیت ناوگانتان را بهبود بخشد. در مواقعی که یک خودرو به سرقت می رود، اگر خودرو و ناوگان شما به ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو مجهز شده باشد، امکان بازیابی خودرو و برگرداندن آن را دارید و یا اگر تجهیزات کوچک کارگاهی شما مجهز به ردیاب باشد براحتی مکان آنرا در انبارتان خواهید یافت. علاوه بر این سامانه ردیابی خودرو فاتحان این امکان را ارائه کرده تا در صورتی که یک وسیله برای مدت زمانی طولانی غیر فعال و ثابت بوده به شما اطلاع دهد.

  • بهبود خدمات مشتریان:

با استفاده از ردیابی لحظه ای در سامانه ردیابی خودرو فاتحان، صاحبان ناوگان و مشاغل متکی به حمل و نقل و خودرو از محل دقیق خودرو های خود مطلع میگردند که به آن ها کمک میکند تا بطور موثر رانندگان هر کدام از کارگاه ها را هدایت کنند. علاوه بر این شما می توانید نزدیک ترین وسیله نقلیه خود را به محل مورد نظر ارسال نمایید. سامانه ردیابی فاتحان فراهم کننده مسیر بهینه و مسیر سبز می باشد که خود باعث کاهش مسافت طی شده و کاهش مصرف سوخت و کاهش اتلاف زمان و در نتیجه افزایش میزان کار مفید در یک روز کاری می گردد.
سامانه ردیابی خودرو فاتحان در کنار ردیاب خودرو شرکت فاتحان گرد آورنده و ترکیب کننده بسیاری از ویژگی های مفید هستند که همه موجب بهبود خدمت رسانی به مشتریان می شوند. مسیر یابی و اعزام بهتر کمک میکند تا سریعاً به درخواست مشتریانتان رسیدگی کنید. شما همچنین قادر خواهید بود زمانی که یک کامیون به محل کار خود می رسد یا از آن خارج می شود را تعیین نمایید که این باعث افزایش ثبات و دقت در خدمات شما می گردد.

  • ردیابی آنلاین در مقایسه با ردیابی آفلاین:

سامانه ردیابی فاتحان ارائه دهنده ردیابی به سبک آنلاین می باشد. ردیابی به سبک آنلاین بدین صورت است که اطلاعات بصورت لحظه ای و آنلاین از خودرو دریافت شده و به شما نمایش داده میشود تا اطلاعات موقعیت مکانی را در زمان واقعی در اختیار داشته باشید.
ردیابی به سبک آفلاین بدین صورت است که تمام اطلاعات بر روی ردیاب داخل خودرو ذخیره میگردند و می بایست پس از بازگشت خودرو این اطلاعات تخلیه گردند.
در تصمیم گیری احتیاط کنید زیرا این اطلاعات بصورت زنده نیستند و با فوصل زمانی ۵، ۱۰ و یا ۱۵ دقیقه بروز شده اند و اگر نیاز دارید که بین این فواصل خودروی مورد نظر را رویت کنید می بایست تعداد بازگشت ها و تخلیه سازی ها را افزایش دهید که خود موجب اتلاف وقت و کاهش بهره وری از سیستم میگردد پس پیشنهاد ما به شما استفاده از ردیابی بصورت آنلاین و با استفاده از سامانه ردیابی خودرو فاتحان می باشد.
ردیابی زنده و آنلاین با وجود هزینه های نسبتا بیشتر محبوبیت بیشتری دارد زیرا این روش اجازه تصمیم گیری مدیرتی و به موقع و با توجه به اطلاعات فعلی را در اختیار بهره بردار قرار می دهد.

  • سامانه مبتنی بر اینترنت و وب در مقابل نرم افزار اختصاصی:

بسیاری از راهکار های مفید در زمینه ردیابی که بر روی بسیاری از نرم افزار ها موجود است فقط بر روی یک رایانه قابل نصب می باشد. اغلب این راهکار ها نیازمند بروز رسانی دائم راهنمای استفاده از نرم افزار می باشند.
یکی دیگر از نقص های نرم افزار اختصاصی این است که تنها بر روی برخی سیستم ها با مشخصات خاص قابل نصب می باشند.
سامانه ردیابی فاتحان اطلاعات را بصورت امن و بر روی بستر اینترنت قرار می دهد و تا زمانی که نام کار بری و رمز عبور خود را به خاطر دارید با استفاده از هر رایانه متصل به اینترنت می توانید خودروی خود را مشاهده نمایید.
انعطاف پذیری و دسترسی بالا به یک سیستم مبتنی بر اینترنت باعث می شود هنگام تصمیم گیری انتخاب برتری داشته باشید.

  • اهمیت ردیابی بر روی نقشه:

ردیابی و مدیریت ناوگان نیاز به نقشه های بروز و واضح دارد. بسیاری از شرکت ها و سامانه های ردیابی با شرکت های تولید کننده نقشه ها همکاری میکنند، شرکت فاتحان با همکاری شرکت گوگل ارائه دهنده نقشه های بروز و دقیق برای قسمت های مختلف سامانه ردیابی خود می باشد.

بهترین ویژگی های نقشه ها داشتن سطح نزدیکی (زوم) بسیار زیاد حتی در حد رسیدن به سطح خیابان ها و همچنین ارائه انواع مختلف نقشه ها مانند نوع ماهواره ای، زمین شناسی، ترکیب ماهواره ای-خیابانی می باشند. علاوه بر این شما نیاز دارید که اطلاعات لحظه ای ترافیک را در اختیار داشته باشید تا بتوانید در مقابل تاخیر ها تصمیم صحیح بگیرید و رانندگان را هدایت نمایید.

  • استفاده از گزارشات و هشدار ها:

سامانه ردیابی فاتحان به شما امکان تهیه گزارشات بصورت خودکار، ساده و همچین قابل درک را در بازه های روزانه، هفتگی، ماهانه و … را میدهد. به علاوه اینکه مدت زمان لازم برای تولید گزارشات مذکور فقط چند لحظه می باشد.
اطلاعات سازمان دهی می شوند تا فعالیت های روزانه در قالب یک گزارش شامل حداکثر سرعت، مدت زمان خاموشی، مدت زمان سلو بودن، مدت زمان در حرکت بودن و میزان مسافت پیموده شده را به شما ارائه دهند.
سامانه ردیابی فاتحان اطلاعات گفته شده در فعالیت های روزانه را بصورت بازه های گسترده تر هم قابل ارائه نموده بطوری که شما می توانید این گزارشات را از زمان نصب ردیاب خودرو تا زمان حال دریافت نمایید. با استفاده از این اطلاعات شما می توانید عملکرد بین دو یا چند راننده را مقایسه کنید و یا کارایی کارکنان را نسبت به میانگین عملکرد شرکت در فاکتور های مذکور بسنجید.
با استفاده از قسمت هشدار ها در سامانه ردیابی خودرو فاتحان به راحتی میتوانید از اتفاقات پیش آمده پیرامون ناوگان خودروییتان مطلع گردید. بدین شکل که هشدار ها بر روی نقشه پرچم گزاری و مشخص میگردند و در همان لحظه وقوع رخ داد و نقض یکی از استاندارد های تعریف شده، بصورت هشدار بروی تلفن همراهتان نیز نمایش داده میشود. این هشدار ها شامل تجاوز از سرعت، خاموش و روشن شدن خودرو، ورود و خروج خودرو از محدوه تعریف شده توسط شما می باشند.

  • تشریح ردیابی خودرو برای کارکنانتان:

به محز اینکه تصمیم گرفتید ناوگانتان را به سیستم ردیابی مجهز نمایید لازم است کارکنانتان را در جریان بگذارید تا با علم به وجود چنین سیستمی برنامه کاری خودرا اصلاح یا تغییر دهند. ردیابی و کنترل ناوگان پاداش خوبی برای سخت کوشی و مقابله با عادات نادرست است که می توانند منجر به ضرر های مالی جدی شوند.
بگذارید رانندگان بدانند ردیابی خودرو فراهم کنند ایمنی برای کسب و کار شما و همچنین خود آن ها می باشد. سامانه ردیابی فاتحان با ارائه الگو های تعمیر و نگهداری به شما امکان سالم نگاه داشتن خودرو هایتان را ارائه میکند. علاوه بر این ردیابی وسایل نقلیه به شما این امکان را ارائه میکند تا به سرعت هر دارایی به سرقت رفته تان اعم از خودرو و تجهیزات دیگر را باگردانید تا از تلفات مالی کسب و کارتان جلوگیری به عمل آورید.
ردیابی خودرو یک ابزار لازم برای جلب رضایت و شاداب نمودن مشتریانتان می باشد که منجر به گسترش کسب و کارتان می گردد. داشتن ناوگان مجهز به ردیاب خودرو می تواند سند محکمی برای رد شکایات بی جا از رانندگان شما باشد تا شما مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نباشید.
مهمتر از همه، ردیابی وسیله نقلیه شما مزایای متعدد دارد که به افزایش در آمد شما منتج می گردد.
افزایش درآمد به ثبات مالی شرکت کمک شایانی میکند و رانندگان را با امنیت شغلی روبرو می سازد که بخشی از این افزایش می تواند بعنوان پاداش راننده ها طبق عملکرد آن ها در قسمت گزارشات اعطا گردد و این منجر به افزایش روحیه کاری و نشاط در کسب و کارتان میگردد.
در حالی که ممکن است ردیابی ناوگان برای شما و کسب و کارتان بحث جدیدی باشد اما جی پی اس GPS تکنولوژی ثابتی است که بودن آن ها همیشه نیاز است و در حال تبدیل شدن به قسمت مهمی از ناوگان خودرو شرکت ها می باشد، اگر کنترل ناوگانتان را بر عهده نگیری کسب و کارتان را در خطر قرار داده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *