کوبهام نسل بعدی GPS های ضد پارازیت (anti-jaming) را در مانور هوای پاریس رونمایی کرد.

کوبهام نسل بعدی GPS های ضد پارازیت خود را رونمایی کرد.

این سیستم، ایمنی قابل توجهی در برابر پارازیت ها نسبت به یک آنتن GPS معمولی از خود نشان داده و به ادعای این کمپانی این اجازه را میدهد تا عملکرد خود را تا ۱۰۰ برابر نزدیک به پارازیت بخوبی حفظ نماید.
کوبهام برترین کمپانی دنیا در زمینه توسعه تکنولوژی ضد پارازیت (anti-jaming) در ۲۰ سال اخیر می باشد.
به گفته دیوید بالی معاون رئیس شرکت کوبهام این شرکت از به نمایش گذاشتن نسل بعدی GPS های ضد پارازیت خود در مانور هوایی پاریس خرسند است.
این سیستم، ایمنی بسیاری در برابر پارازیت های عمدی و یا غیر عمدی در مقایسه با آنتن GPS معمولی ارائه می کند.
این سیستم متشکل از یک واحد کنترل کننده آنتن دیجیتال (DACU) ضد پارازیت ۶۰۰۵-۷ و یک آنتن ضد پارازیت کنترل شده با آرایه الگو پذیر (CRPA) چهار بانده ۷۰۰۹-۲۰ می باشد.

Anti-Jam-GPS-DACU

Four-Element-GPS-CRPA-antenna
هر دو واحد گفته شده در برابر شرایط سخت جوی مقاوم می باشند که آن ها را برای نصب بر روی بالابر ها و بالگرد ها و پهباد ها ایده آل می نماید.
اندازه کوچک و انعطاف پذیری بالا DACU و CRPA و همچنین قابلیت دریافت بصورت مستقل آن ها بدین معناست که می توانند برای موارد زمینی و دریایی بکار گرفته شوند که این یک راه حل مناسب برای تمامی استفاده ها و تمامی پلتفرم ها می باشد.

عملکرد با قدرت بالای آنتن چهار کاناله دارای سایز و وزن مناسب تعادل خوب وقدرت بالا و همچنین سیستم حفاظت دو بانده هوشمند که بصورت بهینه پردازش میکند آماده خدمت رسانی در محیط های پر خطر و پر تشعشع می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »