چرا ردیاب خودرو ارزان قیمت چینی نخریم؟

این سوال بسیاری از مشتریان ماست و مطمئن هستیم شما نیز میخواهید به این موضوع پی ببرید.
بهترین مثال برای بیان تفاوت بین ردیاب خودرو چینی و ردیاب خودرو اروپایی، تفاوت بین تلفن های همراه نوکیا، سامسونگ، سونی و اپل با گوشی های چینی (با قابلیت های جالبی مانند ساپورت تعداد زیادی سیم کارت، صدای اسپیکر خیلی بلند و..) است.
شما می توانید به برند های اصلی اطمینان نمایید ولی هیچ گاه حاضر به خرید نمونه های چینی نیستید. چرا؟
“یک فروشنده که فروشگاه او پر از تلفن های همراه چینی است هیچ ضمانتی بابت تلفن همراهی که از او میخرید نمیدهد، این مدت زمان تضمین حتی کمتر از زمان خروج شما از فروشگاه پس از خرید می باشد.”
ردیاب خودرو ارزان چینی
در زمینه ردیاب خودرو هم به همین گونه است و در بعضی مواقع هم فروشندگان ردیاب خودرو ارزان قیمت چینی مانند ردیاب خودرو برند چینی کوبان که یکی از بی کیفیت ترین محصولات ردیاب خودرو در بازار است، وعده یکسال یا بیش از یکسال گارانتی را به مشتری میدهند ولی در واقع این گارانتی شامل هیچ چیز نمیشود و فروشندگان به هیچ عنوان زیر بار گارانتی محصولشان نمیروند و با بهانه های گوناگون از این تعهد سر باز میزنند.
واژه “اعتماد” از کجا وارد دنیای الکترونیک شد؟
یک فرد عادی زمانی اعتماد میکند که یا خودش تجربه استفاده از چیزی را داشته باشد یا با گوش کردن به تجربیات دیگران نسبت به آن اعتماد بورزد.
حتی دستگاه های جی پی اس خودرو ارزان قیمت چینی گاهی بخوبی کار میکنند اما هنوز نمیتوانیم به آن ها اعتماد کنیم.چرا؟
برای پاسخ به این مبحث پیچیده به موضوعی که اغلب هنگام خرید نگران آن هستیم اشاره می کنیم. پشتیبانی و خدمات پس از فروش.
بدیهی است که اگر یک ردیاب خودرو را از برندی معتبر مانند ردیاب خودرو تلتونیکا تهیه نماییم، در زمان گارانتی در صورت بروز مشکل می توانیم آن را بدون هزینه تعویض نماییم. همچنین در صورت اتمام دوره گارانتی بدلیل تعدد نمایندگی ها ، قطعه معیوب درون دستگاه تعمیر و یا تعویض می شود، در حالی که چنین امکانی در مورد ردیاب خودرو چینی وجود ندارد و پس از اینکه ردیاب از کار بیفتد حتی تولید کننده هم قادر به راه اندازی مجدد آن نیست!
آمار ها حاکی از آن است که تنها ۱۰ درصد از ردیاب خودرو های چینی کارایی مستمر و پایدار دارند که شما بعد از خرید باید خیلی خوش شانس باشید که جزء آن ۱۰ درصد قرار بگیرید.
ردیاب خودرو ارزان چینی
با این حال اگر هم جزء آن ۱۰ درصد خریداران خوش شانس ردیاب خودرو چینی هستید باید بگوییم شانس شما بیشتر از یکسال دوام نمی آورد. اما ممکن است به خودتان بگویید معامله خوبیست و اگر برای یکسال چنین هزینه ای را پرداخته اید بصرفه بوده چون قیمت آن ۱۸۰۰۰۰ یا نهایتا ۳۰۰۰۰۰ تومان شده است. (هرچند بعضی از فروشندگان این ردیاب ها را تا مبلغ ۶۰۰۰۰۰ تومان هم به فروش میرسانند.)
اما با کمی واقع بینی در می یابید که با پرداخت ۳۱۰۰۰۰ الی ۵۴۰۰۰۰ تومان برای یک ردیاب خودرو اروپایی می توانید حداقل ۵ سال از آن استفاده نمایید که اگر تعداد ۵ سال را در قیمت یک دستگاه چینی ضرب نمایید به عدد ۹۰۰۰۰۰ تومان خواهید رسید.
اما نهایتا با پرداخت ۱۲۰۰۰۰ تومان بیشتر صاحب یک ردیاب خودرو اروپایی خواهید شد که بیش از ۵ سال قابل استفاده و پایدار خواهد بود و میتوانید دریابید که کدام معامله معامله بهتری خواهد بود.
حال به همان خدمات پس از فروش باز میگردیم ، در رابطه با دستگاه های ردیاب چینی به ندرت دفترچه راهنما یافت می شود و اگر هم موفق به پیدا کردن دفترچه راهنما شوید متوجه تعداد زیاد غلط نوشتاری خواهید شد که این شما را از نصب صحیح دستگاه ، تنظیم صحیح دستگاه و استفاده از نرم افزار ناتوان می سازد.
این واقعا موضوع مهمی است که شما در قبال مبلغی که میپردازید، حتی اگر مقدار کمی باشد، انتظارتان برآورده نشود. هیچ کس نمیخواهد بعنوان مشتری نادیده گرفته شود.
یکی دیگر از مشکلات بزرگ ردیاب های چینی، مورد تایید نبودن آنهاست. تمامی دستگاه های مخابراتی از جمله ردیاب خودرو و جی پی اس خودرو در هنگام واردات باید مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت نمایند و ردیاب هایی که مورد تایید این سازمان نباشند به صورت قاچاق وارد کشور می شوند. چندی پیش سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا اعلام نمود که به زودی طرح رجیستری اعمال می شود و تمامی ردیاب هایی که به صورت قاچاق وارد کشور شده است از شبکه خارج شده و غیر قابل استفاده میگردد.
توصیه میشود قبل از خرید دستگاه ردیابی از واردات قانونی آن اطمینان کامل حاصل نمایید.
برای اطلاع از مورد تایید بودن دستگاه ردیاب خودرو و سپس اقدام به خرید، به وبسایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مراجعه نمایید.
شرکت ردیاب خودرو فاتحان با سابقه ۷ ساله ی خود مفتخر است که توانسته با سوابق اجرایی در پروژه های شاخص دولتی و خصوصی، رضایت ۱۰۰ درصد مشتریان خود را جلب نماید. فروش ردیاب خودرو اروپایی و اورجینال و همچنین ارائه خدمات مناسب که مورد رضایت تمام مشتریانش بوده حاصل این موفقیت گردیده است.
شرکت فاتحان هیچگاه رضایت مشتریان خود را فدای سود بیشتر نکرده و نخواهد کرد و معتقد است، این رضایت مندی مشتریانش بوده که باعث بقای این شرکت و پیشرفت روز افزونش گشته.
اما متاسفانه شرکت هایی وارد این زمینه فعالیت تخصصی میشوند که تعدادشان هم کم نیست و هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارند و فقط به سود بیشتر خودشان اهمیت میدهند. شناخت اینگونه شرکت ها کار چندان سختی نیست و معمولاً دارای کادر غیر حرفه ای و با تعداد کمی نیروی انسانی ( ۲ یا نهایتاً ۴ نفر) که هیچگونه سابقه اجرایی دولتی و تعداد بالا در کارنامه آنها وجود ندارد و نخواهد داشت.
در پایان شرکت فاتحان آمادگی خود را جهت ارائه هرگونه مشاوره در راستای بهبود رضایت شما مشتریان گرامی اعلام میدارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *