گزارشات ردیاب خودرو

دسترسی و دریافت آسان فایل های متنی گزارشات ردیاب خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان که بصورت تحت وب و قابل استفاده توسط مرورگر های استاندارد سیستم عامل های مختلف می باشد.
گزارشات کلی (تاخو گراف) که در سامانه ردیابی فاتحان قابل دریافت می باشند نیاز به نصب هر گونه سخت افزار جانبی و اضافی را از شما سلب می نماید و همه چیز  بصورت از راه دور و در هر مکان با دسترسی اینترنت تحت کنترل و بهره برداری می باشد.
 
دسترسی آسان و از طریق وب به گزارشات ردیاب خودرو :
دسترسی و بارگیری فایل های گزارش از ناوگان خودرویی از درون یک رابط متنی مبتنی بر وب صورت میگیرد و شما تنها نیاز به یک مرورگر استاندار (برای همه سیستم عامل ها) بدون هیچ افزونه و نرم افزار خاصی دارید. این امکان باعث صرفه جویی در زمان شده به گونه ای که در هر کجا که هستید در کوتاه ترین زمان میتوانید به سامانه دسترسی داشته باشید.
 
برنامه ریزی جهت دریافت گزارشات ردیاب خودرو :
برای دریافت این فایل ها حتی الزامی ندارد که بصورت دوره ای به این قسمت از سامانه رجوع کرده و شروع به تهیه گزارش نمایید، تنها کافیست با تنظیم برنامه ای بصورت دوره ای (روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و … ) برای سامانه بصورت خودکار  فایل ها را دریافت نموده و آن ها را مشاهده و بررسی نمایید.
 
ذخیره سازی ایمن فایل های گزارشات ردیاب خودرو :
داده های ارسالی توسط دستگاه ردیاب خودرو بصورت ایمن بر روی سرور ذخیره و پردازش می شوند و گزارشات ردیاب خودرو از آن ها استخراج شده و تنها برای کاربران مجاز در دسترس و قابل مشاهده می باشند و نباید هیچ گاه بابت پاک شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات خود نگران باشید چرا که دسترسی ها بصورت ایمن و فایل ها قابلیت بازیابی مجدد را دارا می باشند.
 
سهولت در پیوستن به سامانه ردیابی فاتحان و بهره برداری از گزارشات ردیاب خودرو :
امکان ایجاد دسترسی به گزارشات ردیاب خودرو از جمله گزارش کلی (تاخو گراف) بدون نیاز به تغییر دستگاه (در صورت دارا بودن دستگاه های استاندارد) و یا باز کردن و تنظیم مجدد آن ها (برای کسانی که از نرم افزار و سامانه ای بهره می برند که این قابلیت را دارا نمیباشد) ظرف مدتی کوتاه و با استفاده از ارسال دستورات از راه دور توسط کارشناسان شرکت فاتحان انجام می پذیرد.
 
پشتیبانی از فرمت ها و قالب های مختلف در ارائه گزارشات:
گزارشات ردیاب خودرو توسط سامانه ردیابی فاتحان با فرمت های استاندارد مانند word، Excel، pdf و … با سربرگ کمپانی شما به سهولت قابل دریافت، مشاهده و چاپ می باشد تا به عنوان پرونده های ناوگان خودرو های شما قابل ذخیره سازی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *