تعمیر و نگهداری خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان

تعمیر و نگهداری خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان

در بسیاری از مشاغل وابسته به ماشین آلات یکی از دغدغه های به جا، بحث چگونگی و هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات می باشد. در اکثر مجموعه ها موعد تعمیر و نگهداری زمانی است که یک خودرو خراب شده و یا دیگر قادر به حرکت نیست و نیازمند تعمیر اساسی می باشد که به لحاظ مالی هزینه سنگینی متوجه آن مجموعه می گردد. اما مجموعه های سازمان یافته دارای دوره های تعمیر و نگهداری و مسئول مستقیم این امر هستند که با انجام سرویس های به موقع از خرابی های احتمالی و تعمیرات سنگین جلوگیری به عمل می آورند.

بدین صورت که با یادداشت سرویس های انجام شده و مشخص کردن کیلومتر یا ساعت مقرر آینده جهت سرویس مجدد از راننده می خواهند که سر موعد مقرر برای سرویس تعمیر و نگهداری بعدی حضور یابد. اما این امر نیازمند هوشیاری راننده و مسئول تعمیر و نگهداری ماشین آلات می باشد که احتمال فراموش شدن دوره تعمیر و نگهداری را افزایش می دهد. این فراموش کردن نیز خود باعث خرابی های شدید و ایجاد هزینه ها و تعمیرات سنگین می گردد. در ادامه درباره تعمیر و نگهداری خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فتحان بیشتر توضیح می دهیم.

راهکار شرکت فاتحان برای تعمیر و نگهداری خودرو

با استفاده از سیستم تعمیر و نگهداری فاتحان مبتنی بر سامانه ردیابی و دستگاه ردیاب خودرو تمامی سرویس های مد نظر شما پیش از موعد به مسئول ماشین آلات ارسال شده تا در اسرع وقت به انجام امور تعمیر و نگهداری بپردازد.  مزایای بیشمار ردیاب های خودرو  فاتحان، باعث شده است تا دستگاه های این مجموعه یک انتخاب عالی برای آن دسته از افرادی باشد که قصد افزایش امنیت خودروهای خود را دارند.

تمامی سرویس ها بر اساس دو پارامتر زیر مقرر می شوند:

۱-    مسافت پیموده شده

۲-    زمان روشن بودن خودرو

شما می توانید با تنظیم کیلومتر یا زمان سرویس بعدی پیش از موعد همان کیلومتر و زمان سر رسید از آن مطلع شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

بازرسی خودرو با کمک ردیاب

سیستم تعمیر و نگهداری فاتحان بدون محدودیت قابلیت تعریف سرویس های مختلف را بر اساس این دو پارامتر دارا می باشد.

از آنجا که ممکن است هر شرکت وابسته به ماشین آلات دارای چندین کارگاه و پروژه مختلف باشد می توان تمامی این پروژه ها و مسئولین را به صورت جداگانه و دریافت هشدار های مربوط به حوزه کاری خودشان تفکیک نمود تا خللی در سیستم کلی ایجاد نگردد.

تعمیر و نگهداری خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان

از آنجا که اکثر اقلام استفاده شده در بحث تعمیر و نگهداری اقلام مصرفی می باشند، نیاز است همیشه این اقلام موجود باشند تا در صورت نیاز در پروژه های سنگین، عملیات جهت رسیدن آن ها یک روز کامل یا بیشتر متوقف نگردد.

با استفاده از سیستم انبار کالا ها در سیستم تعمیر و نگهداری فاتحان می توان تمامی کالا ها و تعداد موجود از آن را مشخص نمود که در صورت استفاده از هر قلم کالا یا قطعه مقدار جدید آن به صورت خودکار بروز می شود.

در همین سیستم می توان حد مجاز کف برای این اقلام را تعیین نمود تا در صورت رسیدن به آن مقدار هشدار احساس نیاز به تامین یک کالای خاص برای همان مسئول صادر شود تا هیچگاه هیچ عملیاتی از بیزینس کاری شما متوقف نگردد.

همچنین می توان از کاربردهای دیگر سیستم ردیاب خودرو و سامانه ردیابی فاتحان به موارد زیر اشاره کرد:

جهت مشاوره در خرید و سفارش سیستم تعمیر و نگهداری فاتحان با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو پراید

ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار

ادامه مطلب »