تفاوت ردیاب خودرو و رهیاب خودرو

یکی از رایج ترین سوالات که با آن مواجه هستیم تفاوت بین ردیاب خودرو و رهیاب خودرو است.
همه ما استفاده از جی پی اس به عنوان موقعیت یابی را تجربه کرده ایم، در واقع رهیاب خودرو یا همان مسیریاب خودرو، همان سیستم ناوبری جی پی اس است که زمانی که شما در خودرو هستید و یا در حال رانندگی هستید، موقعیت، سرعت و جهت حرکت تان را بر روی نقشه به شما نمایش می دهد.شما با اعلام مقصدتان به رهیاب میتوانید مسیرهایی را برای رسیدن به آن مقصد مشاوره بگیرید و رهیاب به شما برای رسیدن به مقصد کمک میکند.مسلماً از محبوب ترین مدل های رهیاب خودرو یا مسیریاب خودرو برند گارمین است که در جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
در حال حاضر اطلاعات قابل ارائه توسط رهیاب فقط در خودرو و توسط راننده قابل مشاهده است و شما قادر نخواهید بود در مواقعی که در خارج از خودرو هستید به موقعیت خودرو و اطلاعات ارائه شده توسط رهیاب دسترسی داشته باشید.
در نقطه مقابل رهیاب خودرو، دستگاه ردیاب خودرو وجود دارد که هر دو دستگاه برای اعلام موقعیت به شما از سیگنال های ماهواره ای کمک میگیرند ولی بر خلاف رهیاب خودرو، ردیاب خودرو برای نمایش موقعیت،سرعت،جهت حرکت و… به کسی که صدها کیلومتر دورتر از خودرو است کاربرد دارد.
ردیاب ها به دلیل کاربرد فراوان در انواع مختلفی از جمله ردیاب خودرو ، ردیاب موتور سیکلت ، ردیاب شخصی ، ردیاب مرسولات و… طراحی و تولید شده اند.
از محبوب ترین مدل های ردیاب برند تلتونیکا ساخت اروپا است که در جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
برای آشنایی بیشتر با کاربردهای ردیاب میتوانید از قسمت راهکارهای مدیریت ناوگان دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *