رانندگی مطلوب با ردیاب خودرو

رانندگی مطلوب با ردیاب خودرو به عنوان یک سیستم هوشمند جهت به تصویر کشیدن عملکرد خودرو و راننده، بهبود بهره وری از سوخت، افزایش ایمنی و کاهش هزینه های عملیاتی، امروزه با پیشرفت چشمگیری روبروست.
موارد بهبود کارایی کارمندان و افزایش ایمنی رانندگان با ردیاب خودرو:
داشتن مدیریت صحیح بر روی هزینه های عملیاتی با استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل رفتار راننده در سامانه ردیابی خودرو فاتحان.
صرفه جویی در هزینه ها با داشتن مدیریتی صحیح بر روی سوخت و تعمیرات و نگهداری صحیح و به موقع خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان میسر خواهد بود.
با استفاده از قسمت رانندگی سبز در سامانه ردیابی فاتحان میتوان به یک دید کلی و جامع نسبت به رفتار راننده با خودرو دست یافت و عملکرد آن ها را تجزیه و تحلیل نمود و به میزان سلامت استفاده آنها از خودرو پی برد.
واحد کنترل هوشمند در این سامانه قادر به تشخیص ناهنجاری ها در رانندگی مانند سرعت بیش از حد، شتاب بیش از حد، ترمز شدید، پیچیدن با سرعت بالا، دور موتور بالا و … می باشد و سریعاً این اتفاقات را به واحد مرکزی و اوپراتور گزارش میدهد تا از خرابی ها و صدمات احتمالی جلوگیری شود.
سیستم رانندگی سبز موجود در سامانه ردیابی فاتحان رفته رفته باعث بهبود رفتار رانندگان می گردد تا در نتیجه ایمنی رانندگان و خودرو ها افزایش و همچنین هزینه های جاری کاهش چشم گیری یابند.
پنل ردیابی فاتحان
دریافت اطلاعات و داده های حیاتی خودرو با استفاده از اتصال رابط های  CAN /FMS /OBD II ردیاب خودرو به کامپیوتر مرکزی خودرو (ECU):
با استفاده از رابط های ذکر شده می توانید به اطلاعاتی مهمی نظیر میزان دور موتور، مصرف سوخت، عملکرد و حالات کروز کنترل، دمای موتور، بار و توان موتور و … دست یابید.
این رابط ها با استفاده از استاندارد های J1708، J1939، CAN bus، ISO11992، OBD، J1587 که امروزه بر روی تمامی خودرو ها وجود دارند قابل نصب و بهره برداری می باشند.
با استفاده از اطلاعات بدست آمده از این قسمت می توان دوره های تعمیر و نگهداری مناسب برای خودرو ها در سامانه ردیابی فاتحان تعریف نمود و به شکل بهینه و قبل از آن که نیاز به تعمیرات اساسی پیدا کنند به شناسایی عیوب ساده و رفع آن ها پرداخت.
 
 
پنل ردیابی فاتحان
داشبورد و رابط کاربری با محیطی ساده و کاربردی:
ارائه داده ها بصورت دقیق و گرافیکی در محیطی انعطاف پذیر :

  • مقایسه وسایل نقلیه، رانندگان، گروه ها، سازمان ها و … با یکدیگر
  • ارائه بالاترین سرعت و میانگین سرعت خودرو ها بصورت تکی و گروهی و سازمانی
  • ارائه نمودار مصرف سوخت خودرو ها در ساعات روز ها ماه ها و سال ها بصورت تکی یا گروهی
  • ارائه نمودار رفتاری راننده ها و مشخص نمودن رفتار های خارج از عرف راننده داخل نمودار
  • ارائه زمان های سپری شده در هر یک از حالات رانندگی، سلو و توقف و خاموشی
  • ارائه مسافت های طی شده در داخل و خارج از شهر ها و محدوده های تعریف شده در داخل سامانه
  • ارائه مسافت های طی شده در داخل و خارج از زمان و شیفت های کاری تعریف شده در داخل سامانه…

 
 
پنل ردیابی فاتحان
رانندگی مطلوب با ردیاب خودرو و گزارشات گسترده :
دریافت گزارشات گسترده با تنظیمات و نحوه دریافت ساده
با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان می توانید با قرار دادن فیلتر های زمانی، مکانی، خودرویی، سازمانی، شخصی و… به راحتی به دریافت گزارشات متنی در فرمت های PDF، Excel، XML و… بپردازید و اقدام به چاپ این گزارشات نمایید و آن ها را بصورت پرونده پوشه ای در اختیار داشته باشید یا به عنوان سوابق یک راننده آن ها را بایگانی نمایید.
 
رانندگی مطلوب با ردیاب خودرو و حفظ حریم شخصی:
حفظ حریم شخصی تنها با تغییر وضعیت یک کلید.
در برخی موارد راننده ها به مرخصی رفته و داخل شیف کاری حضور ندارند و نیاز دارند که به شکل معمول تحت نظارت نباشند. برای این منظور کلید های دو وضعیتی تعبیه شده که در زمان کار آن را بر روی حالت کار قرار داده و در خارج از زمان های اداری بر روی حالت شخصی قرار میدهند.
 
رانندگی مطلوب با ردیاب خودرو و سیستم شناسایی راننده:
در مواردی که یک خودرو بیش از یک راننده دارد لازم است مشخص گردد دقیقا کدام راننده در حال استفاده از خودرو می باشد، بدین منظور و با استفاده از شناساگر های iButton متصل به ردیاب خودرو که برای هر راننده بصورت منحصر بفرد استفاده می شود مشخص میگردد دقیقا کدام راننده در حال راننگی می باشد.
بدین ترتیب می توان بصورت جداگانه و بر اساس شناساگر هر راننده از وی گزارشات متعددی تهیه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *