راهکارهای اختصاصی مدیریت ناوگان

راهکارهای اختصاصی مدیریت ناوگان

شرکت فاتحان ارائه دهنده راه حل های ترکیبی، تخصصی و تکمیلی مبحث جی پی اس خودرو مانند مدیریت ناوگان با استفاده از تلفن همراه، سیستم شناسایی راننده، سنجش بیومتریک (شناسایی شخصی)، شناسایی RFID، سنجش دما، نظارت از راه دور، ادغام صفحه کلید با دستگاه ردیاب خودرو و خدمات مبتنی بر وب برای کمک به مشتریان در حوزه های مختلف صنعت می باشد که منجر به افزایش بهره وری، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش کیفیت خدمات می گردد.
شرکت فاتحان همکاری نزدیکی با مشتریان خود دارد، به نحوی که بر اساس نیاز خاص مشتریان، نوع صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستند، تجهیزات خاصی که از آن بهره می برند و موقعیتی که به لحاظ جغرافیایی در آن حضور دارند و … به ارائه و اجرای راهکار های مفید می پردازد. با توجه به مسیر حرکت شرکت فاتحان و راهکارهایی که به مشتریان خود ارائه نموده مواردی از قبیل افزایش امنیت ناوگان و دارایی ها، ردیابی و نظارت صحیح تر و ریسک پذیری کمتری رخ داده و به بهبود و افزایش بهره وری از ناوگان خودرویی ختم شده است.
تجهیزات مد نظر شما با استفاده از راهکار های ماهواره ای و ارتباطی در یک محیط نرم افزاری با کاربری ساده و متبوع قابل کنترل، نظارت و ردیابی می باشند. در این مقاله درباره راهکارهای اختصاصی مدیریت ناوگان توضیح می دهیم.

بررسی انواع راهکارهای اختصاصی مدیریت ناوگان

مدیریت ناوگان با استفاده از تلفن همراه

مدیریت ناوگان با استفاده از تلفن همراه:

در صنعت رقابتی و چالش برانگیز امروزی، مدیران ناوگان به راه حل هایی جدید و کاربردی در جهت تسهیل کارشان نیازمندند.
شرکت فاتحان با ارائه نرم افزار های مخصوص تلفن های همراه، ارتباطی دو طرفه بین راننده و مدیران ناوگان ایجاد کرده تا در حوزه های تحویل خدمات مشریان، اثر بخشی عملیاتی و مدیریت ناوگان عملکردی استثنائی پدید آید.

سیستم شناسایی راننده

سیستم شناسایی راننده:

شرکت فاتحان با ارائه امکاناتی نظیر کارت خوان های الکترونیکی و کلید های هوشمند شناسایی راه حلی سریع و بدون دردسر را پیشنهاد و ارائه میکند، که می توان بر اساس آن راننده ها را تحت نظر داشت و از عملکرد آن ها گزارشاتی متنوع تهیه نمود.
با استفاده از این سیستم و جی پی اس خودرو میتوان یک طرح انگیزشی ایجاد نمود تا رانندگان برتر تشویق گردند و نقاط ضعف رانندگان بر اساس نقض قانونی که صورت داده اند به آن ها گوش زد شود.

شناساگر بیومتریک و RFID
شناساگر بیومتریک و RFID:
شرکت فاتحان با ارائه خدمات ترکیبی بیومتریک و محصولات RFID با دستگاه های ردیاب خودرو یکی دیگر از راهکار های خود در حوزه ردیابی را برای شناسایی و احراز هویت دانش آموزان و کارمندان ارائه نموده است.

سنجش دما
سنجش دما:
شرکت فاتحان راهکار ویژه ای برای نظارت و ردیابی خودرو های دارای یخچال و فریزر ارائه نموده. سامانه ردیابی فاتحان بصورت لحظه ای وضعیت خودرو، یخچال و موقعیت خودرو را گزارش میکند و در صورت رسیدن به دمای آستانه به شما هشدار میدهد. دما دائما در حال بروز شدن و اطلاعات به سرعت به سرور های شرکت فاتحان ارسال میگردند.

سیستم تشخیص و عیب یابی خودرو

سیستم تشخیص و عیب یابی خودرو (OBD II):

ترکیب دستگاه ردیاب خودرو با درگاه OBD II و اتصال آن به ECU خودرو علاوه بر دریافت اطلاعاتی نظیر موقعیت، سرعت و دما و … با استفاده از کد های ارسالی توسط خودرو متواند اطلاعاتی مبنی بر نحوه عملکرد، وضعیت موتور، سلامت موتور، تشخیص سلو واقعی، سرعت واقعی و خالص خودرو، دور موتور، سوخت مصرفی، مسافت پیموده شده و … را به نمایش بگذارد.
ردیاب های خودرو شرکت فاتحان به راحتی به درگاه  OBD II متصل می گردد و با استفاده از اطلاعات ارسالی توسط موتور خودرو تعمیر و نگهداری بهتری خواهند داشت که طبیعتا این امر منجر به افزایش طول عمر خودرو می گردد.
راهکار های مبتنی بر دوربین

راهکار های مبتنی بر دوربین:

شرکت فاتحان با ارائه راه حل ترکیبی از اتصال دوربین به gps ماشین ایمنی و امنیت بالایی را به شما عرضه می دارد، این دوربین ها انعطاف پذیر و با کیفیت می باشند و به صورت دوره ای به تهیه عکس می پردازند. دریافت اطلاعات ردیابی همراه با نظارت مستقیم درون خودرو (در قالب عکس) به صورت لحظه به لحظه باعث می شود تا مدیران و مسئولان ناوگان خودرویی از ایمنی و امنیت وسیله نقلیه، رانندگان و محصولات درون خودرو اطمینان کسب نمایند.

نظارت بر تجهیزات از راه دور

نظارت بر تجهیزات از راه دور:

با ارائه این راهکار قدرت نظارت و مدیریت بر ژنراتور ها، توربین های بادی، جرثقیل ها، کشتی ها و … در اختیار صاحبان آن ها قرار میگیرد. با استفاده از این راهکار که به صورت جامع در اختیار شما قرار  می گیرد و شامل نظارت از راه دور بر ژنراتور ها و تجهیزات دیگر و همچنین مدیریت منابع انسانی و …  می باشد ارزش ویژه ای به کسب و کار شما افزوده می شود.

استفاده از کلید های تماس و هشدار

استفاده از کلید های تماس و هشدار:

راهکار افزودن یک کلید به جی پی اس خودرو برای اعلام هشدار و تماس می تواند اوپراتور یا صاحب ناوگان را از اتفاقی که برای خودرو و راننده رخ داده مطلع سازد تا در صورت نیاز کمک ارسال نماید و برای خودروی مربوطه جایگزین قرار دهد.

خدمات تحت وب

خدمات تحت وب:

فرآیند های پیچیده در سلسله مدیریت تولید و خدمات رسانی سریع و ارتباط با مرکز و اعزام خودرو  می طلبد از بستری پر سرعت برای تبادل اطلاعات بهره ببریم. شرکت فاتحان به جای استفاده از سخت افزار های اضافه به توسعه و گسترش قدم به قدم نرم افزار تحت وب پرداخته تا امکاناتی فراتر از ردیابی را بدون نیاز به تجهیزات اضافه و متناسب با کسب و کار مشتریان به بازار عرضه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »