ردیاب خودرو امدادی و بهبود در امداد رسانی به موقع

ردیاب خودرو امدادی و بهبود در امداد رسانی به موقع

ردیاب خودرو امدادی به شرکت های ارائه دهنده خدمات امدادی کمک می کند تا هنگامی که یک راننده در شرایط اضطراب و نیاز به کمک به شرکت آنها روی می آورد، در کوتاه ترین زمان خودروهای امدادی را به محل امداد برسانند. بهبود یافتن میزان رضایت مشتریان در نهایت به شما برای رونق گرفتن کسب و کارتان کمک خواهد کرد و این امر با سامانه ردیابی خودرو میسر خواهد بود. سامانه ردیابی به شما نشان می دهد که خودرو هایتان در زمان حال در کجا استقرار دارند تا بتوانید نزدیکترین خودرو را به محل مورد نظر مشتریان برسانید تا کیفیت کارتان را در مواقع لزوم بالا ببرید.
شرکت های امداد خودرویی که از سامانه ردیابی و دستگاه ردیاب خودرو بهره می برند دانسته اند که ردیابی و مسیر یابی چقدر برای آنها سودمند بوده و رابط کاربری گرافیکی و آسان سامانه بهره وری آنها را از سیستم بیشتر کرده است. این سامانه که دارای قسمت برنامه ریزی جهت تعمیرات و نگهداری خودرو و توصیف رفتار های رانندگی تمام رانندگان است به شرکت های امداد خودرو اطمینان خاطر می دهد تا :
– رانندگان خودرو در قبال مسئولیت هایشان پاسخگو نگاه داشته باشند.
– تعمیرات و نگهداری ها نیز به خوبی انجام گیرد.
در نتیجه رضایتمندی بیشتر مشتریانشان فراهم خواهد آمد.

نقش ردیاب در خودروهای امدادی

ردیاب خودرو امدادی و سامانه ردیابی شرکت فاتحان که بطور ویژه برای شرکت های امداد خودرو طراحی شده، برای مدیریت خودرو ها اطلاعاتی را راجع به رانندگان و خودرو ها در اختیارتان می گذارد.

نقش ردیاب در خودروهای امدادی

خواهیم گفت که این اطلاعات حیاتی چگونه کسب و کارتان را رونق می دهد :
• دانستن موقعیت خودرو ها در همه ی زمان ها امکان ارسال نزدیک ترین خودرو را به محل امداد می دهد و می توانید زمانی که انتظار می رود تا خودرو امدادی به مقصد مورد نظر برسد را به اطلاع مشتریانتان برسانید.
• اطلاعاتی راجع به رفتار راننده مانند: در حال حرکت بودن با سرعت غیر مجاز ، رانندگی با شیوه غلط ، تغییر دادن مسیر بر خلاف انتظار و حرکات نمایشی و مارپیچ را به شما اطلاع میدهد.
• آخرین داده ها راجع به ترافیک و ساخت و ساز راه ها و مسیرهای مسدود، می تواند برای تنظیم برنامه و مسیر کاری خودرو هایتان استفاده شود که این منجر به ذخیره زمان ارزشمندی برای مشتریان شما می باشد.
سامانه ردیابی فاتحان و ردیاب خودرو تلتونیکا ، استفاده غیر مجاز از خودرو ها را گزارش می دهد تا بتوانید از استفاده های خارج از برنامه رانندگان که منجر به افزایش مصرف سوخت خودرو ها و کاهش ساعات کاری مفیدتان می شود جلو گیری نمایید.
• در مواقع دزدیده شدن و یا مفقود شدن خودروها آخرین موقعیت دریافتی از جی پی اس خودرو شما را در بازگرداندن این کالای با ارزش یاری می رساند.
اگر شما از سامانه ردیابی ناوگان خودروهای امدادی استفاده نمی کنید مزیت های گفته شده و چه بسا بیشتر را از دست می دهید.این تمهیدات حفاظتی و حراستی از ناوگانتان خیلی سریع این سرمایه گذاری شما را باز خواهد گرداند.

راهکار های سامانه ردیابی فاتحان برای شرکت های امداد خودرو

ردیاب خودرو امدادی و سامانه ردیابی به شما امکان ارتقاء بسیار سریع تجربه مشتری مداری را اعطا می کند.
تمام ردیاب خودرو امدادی آماده به کار و تایید شده اروپا و ایلات متحده و آزمایش شده و فعال شده هستند.
gps خودرو را به راحتی نصب کنید و از سامانه ردیابی خودرو بهره ببرید.
در هر کجا که با گوشی هوشمند یا تبلت خود به اینترنت دسترسی دارید میتوانید از اپلیکیشن ردیابی پیشرفته شرکت فاتحان برای مدیریت ناوگانتان بهره ببرید. سامانه ردیابی شرکت فاتحان دارای ارزش بسیار بالا در قبال سرمایه گذاری اندک است.
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به نحوه تجهیز ناوگانتان به این سامانه با شرکت فاتحان تماس حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *