ردیاب خودرو سرویس مدارس و مزایای آن

ردیاب خودرو سرویس مدارس و مزایای آن

ردیاب خودرو سرویس مدارس و سرویس کارکنان اطلاعاتی مانند اینکه خودروها در چه مکانی قرار دارند و چه زمانی به مکان های مختلف خواهند رسید و حتی اینکه رانندگان چقدر با مراقبت و احتیاط رانندگی می کنند را در اختیار والدین و مدرسه قرار می دهد. همچنین در ناوگان سرویس کارکنان این اطلاعات در اختیار کارفرما و کارکنان می باشند.
با استفاده از ردیاب خودرو سرویس مدارس می توانید برنامه کاری خودرو ها را با مدارس منطقه هماهنگ کنید و برنامه منظم و به موقع و بدون اتلاف وقت خود را بهبود ببخشید و ایمنی کارتان را بالا ببرید.
سامانه ردیابی فاتحان در قسمت گزارش گیری امکان بررسی مسیر های پیموده شده خودرو در گذشته و برنامه های کاری قبلی را در اختیار شما میگذارد تا با تغییر مسیر های کاری گذشته خودتان، با رویه فعلی که شامل ازدحام و ترافیک می باشد تطبیق دهید و نیز رفتار راننده را حین رانندگی رصد کنید.

مزایا استفاده از ردیاب در سرویس مدارس

تجزیه و تحلیل رفتار رانندگی به دلیل حیاتی بودن ایمنی و امنیت دانش آموزان اهمیت بخصوصی برای شرکت های سرویس مدارس دارد.شما می توانید فاکتور هایی مانند زمان رسیدن – تجاوز از سرعت مجاز –رانندگی مخاطره آمیز را جهت اعلام هشدار در سامانه تنظیم نمایید.
سامانه ردیابی فاتحان شما را از اینکه چه اتفاقی خارج از برنامه رخ داد که منجر به تاخیر در رساندن دانش آموزان شده مطلع می سازد و شما از این طریق می توانید ترس ناشی از آن را از والدین و مدیران مدارس دور نمایید. اگر قصد خرید اینترنتی ردیاب خودرو را برای سرویس مدارس دارید و به دنبال فروشگاهی معتبر در این زمینه هستید، می توانید با خیال آسوده به مجموعه فاتحان مراجعه کنید.

مزایا استفاده از ردیاب در سرویس مدارس

مزایا :
• از این که رانندگان جانب احتیاط و ایمنی را رعایت می کنند اطمینان حاصل می شود.
• با کاهش زمان کار کردن خودرو در حالت آماده بکار یا سلو که در سامانه گزارش می شود می توانید از هدر رفت سوخت جلو گیری نمایید.
• با استفاده از نقشه سامانه و گزارش گیری از مسیر هایی که قبلا پیموده شده، مسیر های ناکارآمد را مشاهده و آنها را از برنامه کاریتان حذف نمایید تا سرویس دهی به موقع شما بهبود یابد.
• محل های توقف را درصورت لزوم تغییر دهید تا میزان کارایی سرویس ها افزایش یابد.
ردیاب خودرو و سامانه ردیابی فاتحان که مخصوص سرویس های مدارس و کارکنان می باشد به راحتی قابل نصب و استفاده می باشد.
خودرو مورد نظرتان را از طریق رایانه – گوشی هوشمند – و یا تبلت (حتی زمانی که در دفترکارتان حضور ندارید) با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ردیابی کنترل و نظارت کنید.
والدین و مدیران مدارس برای حفاظت و ایمنی کودکان و سرویس قابل اعتماد از شما انتظاراتی دارند که شرکت فاتحان با استفاده از جی پی اس خودرو و سامانه هوشمند این امر را برای شما بیش از پیش ساده نموده است.
همین امروز با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان و تست این سامانه را محک بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *