ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی و مزایای آن

ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی و مزایای آن

جدیدترین ردیاب خودرو موجود در بازار می توانند برای مدیریت ناوگان مدیریت حمل فرآورده های نفتی از راه دور کمک بسیار شایانی کنند. با کمک این نوع دستگاه ها می توان از قاچاق سوخت جلوگیری کرد. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با دلایل استفاده از ناوگان حمل فرآورده های نفتی به صورت مفصل توضیخ دهیم.

مزایا:
* اگر به دنبال به حداکثر رساندن سود خود باشید کاهش زمان آماده بکار کامیون های حمل سوخت و خدمات آن پول بیشتری را به جیب شما برمی گرداند.
* با استفاده از نرم افزار و سامانه پیشرفته فاتحان تنها در یک صفحه تمام خودروهای خود را بصورت آنلاین مانیتورینگ نمایید.
* با استفاده از اطلاعاتی که سامانه ردیابی و اپلیکیشن ردیابی فاتحان به صورت لحظه به لحظه در اختیار شما قرار می دهد می توانید وضعیت، موقعیت ، سرعت و جهت حرکت همه خودرو های خود را بدست آورید.
* با گزاش از توقف های خودرو هایتان میتوانید با راننده راجع به ساعت های سلو کارکردن خودرو و استراحت کردنشان در ساعات اداری صحبت کنید و از آنها بخواهید عملکردشان را اصلاح کنند که این عمل باعث کاهش زمان ، سوخت هدر رفته و افزایش بهره وری می گردد.
* شما می توانید با استفاده از آخرین موقعیت ارسالی توسط دستگاه ردیاب خودرو ، تجهیزات مفقودی آن را بیابید.
* با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان می توانید زمان دقیق رسیدن بار مشتریان که در حال ارسال می باشد را به آن ها اعلام کنید و از این طریق رضایت مشتریان را جلب نمایید.
* اعزام نزدیکترین خودرو به یک مرکز یا به درخواست مشتری در هنگام مواجهه با وضعیت اضطراری از دیگر مزایای تجهیز خودروها به ردیاب خودرو فاتحان می باشد که با تجهیز به ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی محقق می گردد.

تاثیر ردیاب خودرو برای مدیریت ناوگان حمل فرآورده های نفتی

  • افزایش سود آوری به وسیله ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی

شرکت های خدمات سوخت می بایست از هر دقیقه ی خود نهایت استفاده را ببرند.
زمان های بیش از حد کار کردن خودرو در حالت سلو و پیمودن مسیر های بی جهت توسط راننده سوخت و پول شما را هدر می دهد.
هنگامی که بار شما در حال انتقال به مشتری می باشد میخواهید از موقعیت فعلی بار خود آگاه باشید تا از تاخیر در فرآیند تحویل جلوگیری نمایید و خیال مشتریان خود را آسوده کنید.
با استفاده از سیستم و سامانه پیشرفته شرکت فاتحان شما قادر خواهید بود تا میزان بهره وری روزانه و کلی یک یا چند خودرو ی خود را افزایش دهید که این در به حداکثر رساندن سودتان در صنعت نفت کمک می کند.
اثر بخشی عملیاتی بهتر به معنی افزایش سود می باشد لذا شرکت فاتحان در این زمینه به شما یاری می رساند.

تاثیر ردیاب خودرو برای مدیریت ناوگان حمل فرآورده های نفتی

  • افزایش بهره وری از ناوگان

شرکت های نفتی به دوستی ضعیف با محیط زیست بدنام شده اند. اما شما می توانید به نوبه خود این نظریه را تغییر دهید.اما چگونه؟
پاسخ: با کاهش رد پای کربن
هنگامی که شما از تمام ظرفیت سامانه پیشرفته فاتحان استفاده می کنید قادر خواهید بود تا زمان سلو کار کردن خودرو ها را کاهش دهید و با آگاهی از میزان حضور در تعمیر و نگهداری برخی خودرو ها استفاده غیر مجاز از خودرو ها را کاهش دهید. همه مباحث گفته شده حاکی از آن است که شما با اتخاذ تدابیر گفته شده به جرگه دوست داران محیط زیست بپیوندید.

  • بهبود ایمنی با ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی توسط سامانه ردیابی فاتحان :

علاوه بر بهره وری از ناوگان سامانه فاتحان به شما در جهت افزایش ایمنی ناوگانتان نیز کمک می کند.
ایمنی ناوگان برای شرکت های عضو صنعت نفت بواسطه ارزشمند بودن محصولات و همچنین قابلیت اشتعال آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی و سامانه ردیابی فاتحان قابلیت شناسایی رانندگان را در اختیار شما می گذارد تا برای رانندگانی که برخی رفتار های نادرست رانندگی مانند تجاوز از سرعت مجاز، ترمز های شدید و رانندگی مارپیچ را مرتباً تکرار می کنند تمهیدات ویژه ای اتخاذ کنید.
سامانه پیشرفته فاتحان با قرار دادن اطلاعات بروز و لحظه ای به شما امکان مشاهده میزان ترافیک را در نواحی مختلف می دهد تا با یک بررسی مناسب از ورود خودرو به محدوده ترافیک جلوگیری نمایید، زیرا ترافیک و شلوغی خود یک خطر برای مشتقات نفتی محسوب می شوند. نهایتا گزارشات تعمیر و نگهداری به شما امکان فعالیت مناسب تر در زمینه تعمیرات بهینه را می دهد.

بهبود ایمنی با ردیاب خودرو ناوگان حمل فرآورده های نفتی توسط سامانه ردیابی فاتحان

  • نصب ساده و آسان سامانه ردیابی فاتحان

استفاده از سامانه پیشرفته ردیابی فاتحان بسیار ساده می باشد بدین صورت که شما می توانید در لحظه خودرو های خود را زیر نظر داشته باشید.
سامانه ردیابی فاتحان به نحوی طراحی شده تا همه چیز را تحت کنترل شما قرار دهد و حتی میتوانید خدماتی را که احتیاج ندارید را تحت فرمان خودتان حذف نمایید.
بوسلیه ی اپلیکیشن موبایل فاتحان شما میتوانید ناوگان خود را در هر لحظه و هر کجا در حالی که گوشی هوشمند یا تبلت شما در دستانتان قرار دارد تحت نظر داشته باشید.وقتی شغل شما، شما را در این موقعیت قرار داد شما با استفاده از تلفن همراهتان هم میتوانید مدیریت ناوگان خود را بدست بگیرید.
شرکت ردیاب خودرو فاتحان به شما این نرم افزار نوآروی شده را با قیمتی مقرون بصرفه پیشنهاد می کند.
این سامانه موثر یک ارزش بزرگ را برای شرکت های نفتی فراهم میکند بدین ترتیب که بدنبال به حداقل رساندن هزینه ها و افزایش سود خود باشید.
سامانه ردیابی فاتحان تایید شده امتحان شده فعال شده و آماده استفاده می باشد.آیا شما آماده ی دیدن مزایای سامانه ردیابی فاتحان هستید؟
همین امروز برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به بهبود کار شما در حوزه شرکت های نفتی تماس بگیرید.
ما از راه اندازی کنترل ناوگان شما با قابلیت خصوصی سازی خرسند خواهیم شد و خواهید دید که سیستم کنترل ناوگان شما چقدر ساده و کاربردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *