ردیاب شخصی و جنبه های مثبت و کاربردی آن

نکات مثبت و جنبه های کاربردی در ردیابی و نظارت شخصی:
مشخصات:
– ردیاب شخصی و جی پی اس شخصی، یک سیستم مقرون به صرفه برای نظارت بر مردم، موارد شخصی و حیوانات خانگی است که در عین استفاده از تکنولوژی جی پی اس GPS دارای محیط کاربری ساده ای است که بر روی نمایشگر کامپیوتر یا تلفن همراه شما قابل مشاهده می باشد لازم به ذکر است که بیشترین اهمیت و کاربرد این دستگاه ها در ردیابی، کنترل و  نظارت بر روی کودکان و افراد سالمند می باشد.
– یک راه حل ساده برای نظارت بر تمام موارد ارزشمند از قبیل خانواده و اعضای آن، چمدان و امول ارزشمند و حتی حیوانات خانگی ردیاب شخصی و ردیاب همراه می باشد.
– با وجود کلید اعلام خطر به صورت هشدار یا پیام کوتاه، فردی که دستگاه در اختیار اوست می تواند شما را از اتفاقی که رخ داده یا ممکن است رخ دهد آگاه کند تا شما را توسط سامانه ردیابی یا نرم افزار ردیابی تلفن همراه به موقعیت اعلام شده برای کمک رسانی هدایت کند.
– در مواقعی که رسیدن شما به موقعیت مورد نظر مقدور نمی باشد از طریق برقرای تماس با دستگاه می توانید کودکتان که در خطر است را راهنمایی نمایید.
ردیاب شخصی فاتحان
شناسایی موقعیت و اطمینان از امنیت افراد مسن یا افراد آلزایمری:
بوسیله ردیاب شخصی فاتحان برای افراد مسن و یا افراد معلول امنیت بیشتری ایجاد نمایید. دیگر کاربرد ویژه این سیستم ایجاد امنیت برای افرادی است که از بیماری هایی مثل آلزایمر و عدم تمرکز کافی رنج می برند. این بیماران اغلب از خانه خارج می شوند و در محیطی غیر از محیط خانه غیر قابل شناسایی می باشند. سامانه ردیابی فاتحان در قسمت نظارت بر اشخاص به راحتی موقعیت شخص مورد نظر را تعیین می نمایند. یکی دیگر از مشکلات اجتماعی موجود خطر حمله و سرقت است که این افراد را تهدید میکند. فرد مسنی که در وضعیت اورژانسی به سر میبرد، برای درخواست کمک می تواند به راحتی با شما تماس بر قرار نماید. هزینه ای که در قبال ایجاد چنین امنیتی برای عزیزانتان می پردازید نا چیز است.
شناسایی موقعیت و اطمینان از امنیت کودک – سامانه نظارت بر کودک:
ردیاب کودکان
مهمترین موضوع برای هر خانواده امنیت کودک است. از اینکه فرزند شما در راه رسیدن به مدرسه قرار دارد اطمینان حاصل نمایید. آیا کودک شما به موقع به خانه نمی رسد؟ شاید در جمع دوستانش حضور دارد. نیازی نیست به بدترین اتفاق ممکن فکر کنید، به لطف سامانه ردیابی فاتحان و ردیاب شخصی فاتحان فرزند شما در امنیت و آرامش قرار دارد. اگر هم در موقعیت خطر قرار گرفت بهترین راه برای رسیدن به او یا برقرای تماس با او انتخاب این گزینه می باشد. کلید اعلام خطر به سادگی قابل استفاده می باشد و شما را از خطر و موقعیت دقیق او آگاه می سازد. حتی فرزند شما یا هرکس که دستگاه در اختیار او قرار دارد می تواند با شما تماس حاصل نماید.
شاناسایی موقعیت و اطمینان از امنیت چمدان و خریدهایتان:
یکی از شایعترین مشکلات حین سفر گم کردن چمدان ها می باشد. اجازه ندهید چنین اتفاقاتی سفر کاری و یا تفریحی شما را تحت الشعاع قرار دهد. به لطف وجود ردیاب همراه و سامانه ردیابی فاتحان شما از مکان دقیق چمدان خود حتی در مواقعی که چمدانتان ربوده شده آگاه شوید، با وجود چنین سیستمی شما می توانید تمامی تمرکزتان را معطوف سفر خود نمایید.
 
 
شناسایی موقعیت و اطمینان از امنیت حیوانات خانگی:
ردیاب حیوانات
با کمک ردیاب حیوانات ، هر زمان که حیوان خانگی شما از منطقه مورد نظر شما (که در سامانه ردیابی فاتحان برای آن تعریف کرده اید) خارج شود بصورت هشدار به اطلاع شما می رسد تا برای اطمینان از امنیت آن اقدامات لازم را صورت دهید.
 
حالت آماده به کار – کاهش مصرف انرژی:
حالت کم مصرف ردیاب
ردیاب های شخصی فاتحان در حالت آماده به کار می توانند تا چند روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار کنند. شما دائما نیاز به استفاده از آن ندارید و صرفا در مواقع مهم به آن نیاز دارید، که در این مواقع دستگاه از حالت آماده به کار خارج شده و به درخواست شما پاسخ می دهد.
 
نظارت بر تاریخچه رفت و آمد ها – گزارشگیری:
سامانه ردیابی فاتحان قابلیت تهیه گزارش و مرور مسیر و مرور توقف و … را بطور نا محدود در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید تمامی مسیر های طی شده را بر روی نقشه در بازه مورد نظر مشاهده نمایید. گزارشات مذکور را می توانید با جزئیات و بر اساس تاریخ و زمان و سرعت و … تهیه نمایید. این راهکار غالباً در موارد که فردی گم شده است کاربرد دارد. کودکی که مفقود شده را با استفاده از این قابلیت می توان به راحتی ردیابی نمود.
 
برای امنیت خانواده تان سرمایه گذاری نمایید:
موارد دیگر استفاده از ردیاب شخصی:
* والدینی که به مراقبت از فرزندانشان می پردازند
* فرزندانی که از والدین سالخورده یا پدر بزرگ و مادر بزرگ خود مراقبت می نمایند.
* مسافران
* صاحبان حیوانات خانگی
*ورزشکاران
گروه های نامبرده همیشه از امنیت مورد انتظار خود اطمینان دارند، داشتن آگاهی دائم از نزدیکان به شما آرامش خاطر را عرضه می دارد.
خطاب به ورزشکاران؛
ردیاب شخصی به شما کمک می کند تا در لحظه نظارت کاملی بر روی عملکردتان داشته باشید و باز خورد برنامه تمرین هایتان را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *