سامانه ردیاب های خودرو

سامانه ردیاب های خودرو

یکی از ویژگی های ردیاب ها، سیم کشی آسان آن هاست که باعث می شود تا بتوانیم در تمامی ماشین های سبک ، سنگین ، خارجی ، داخلی و غیره آن ها را نصب و راه اندازی کنیم. امکان نصب ردیاب ها در داشبورد ، داخل درب ماشین ، داخل سقف وجود دارد . این ردیاب خودرو ها امروزه به وسیله کوچکی تبدیل شدند که امکان جاگذاری سیمکارت درونشان را دارند و به همین علت بعد از نصب در هرجا که هستید به وسیله ماهواره ها موقعیت جغرافیایی طولی و عرضی شما را به شما نشان می دهند. این اطلاعات مکانی بر روی سامانه ردیابی خودرو فاتحان به صورت زنده و لحظه به لحظه قابل نمایش است.
این سامانه ردیابی قابل دسترس بر روی وب سایت شرکت فاتحان است که عملکرد آن بدین صورت است که صاحب خودرو در هر لحظه بتواند در هرکجای دنیا و بدون محدودیت فاصله، خودرو خود را به صورت کاملا آنلاین بر روی سایت ردیابی مشاهده کند.
سامانه ردیابی
یکی از ویژگی های مهم و کاربردی جی پی اس خودرو ، برقراری امنیت خودرو است که در هر لحظه با باز شدن درب ماشین و یا ضربه خوردن ماشین به دلیل مجهز بودن ردیاب ها به سنسور ضربه از طریق پیام کوتاه به صاحب خودرو هشدار ارسال می شود و حتی میتوان با اتصال دستگاه ردیابی به آژیر یا بوق خودرو از اتفاقاتی که برای ماشینش می افتد حتی اگر به تلفن همراهش دسترسی ندارد باخبر شود تا در صورت باز بودن درها آن ها را قفل کرده و یا اگر درحال سرقت بود به سرعت با کمک یک دکمه، ماشین را خاموش کند . در صورت خاموش شدن خودرو به هیچ عنوان امکان روشن شدن دوباره ماشین توسط شخص ناشناس وجود ندارد مگر صاحب ماشین به کمک پیام دیگر بخواهد ماشین روشن شود.
این سیستم از دزدگیر های معمولی بسیار امن تر است و در حال حاضر در دنیا مرسوم ترین دزدگیر برای خودرو ها همین ردیاب ها یا جی پی اس ها هستند .
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *