سیستم هشدار ردیاب خودرو فاتحان

دریافت هشدار های لحظه ای ردیاب خودرو فاتحان منجر به بهبود بهره وری از ناوگان خودرو ها و در نتیجه موجب افزایش طول عمر خودرو ها می گردد. همچنین در دراز مدت سبب افزایش درآمد و افزایش کیفیت و سطح خدمات می شود.

مزایا:

* مطلع شدن از زمان دقیق رسیدن خودرو به محلی خاص
* برقراری ارتباط دو طرفه با راننده و پرسیدن علت سرعت بالا و …
* آگاهی از توقفات طولانی مدت در یک مکان
* آگاهی از کار کرد بیش از حد خودرو در حالت آماده بکار (سلو)
 

آگاهی از زمان رسیدن خودرو به محل مورد نظر:

تا به حال شده که مشتریانتان زمان رسیدن خودرو را از شما جویا شوند؟
اینکه مشتریانتان از زمان رسیدن خودروی خدماتی آگاه باشند سطح کیفی کاری شما را افزایش می دهد.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان چگونه به شما کمک میکند؟

با ارسال اطلاعات لحظه ای توسط جی پی اس خودرو فاتحان یک ناظر یا مدیر ناوگان درک صحیحی از ناوگان و مسیر ها و پیمایش خودرو ها کسب میکند که با برنامه ریزی دقیق تر منجر به کاهش هدر رفت زمان و در نهایت بهبود اقتصادی ناوگان می گردد و با اعلام زمان تخمینی رسیدن خودرو به محل مورد نظر رضایت مشتریانتان را افزایش داده و باعث رونق کسب و کار خود می شوید.
 

 
 
 
 

هشدار سرعت بیش از حد:

با استفاده از این سیستم در سامانه ردیابی فاتحان بصورت لحظه ای از تجاوز سرعت خودرو ها مطلع می شوید. این سیستم باعث جلوگیری از خطرات احتمالی افزایش سرعت در سطح مسیر ها شده و نیز این افزایش سرعت خود موجب بوجود آمدن حوادث رانندگی در نتیجه افزایش هزینه های سالیانه بیمه و همچنین باعث افزایش هدر رفت سوخت می شود که همگی منجر به کاهش سطح خدمات شما و ضرر و زیان اقتصادی کسب و کارتان می گردد.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان چگونه به شما کمک میکند؟

شما با تعریف یک مقدار خاص برای سرعت غیر مجاز برای هر خودرو بصورت مجزا از هر گونه تجاوز سرعت توسط هر یک از خودرو ها مطلع خواهید شد و سریعا با برقراری مکالمه دو طرفه (موجود در gps خودرو فاتحان) از راننده می خواهید که با ایمنی بالاتری به رانندگی بپردازد.
 

 
 
 

جلوگیری از استفاده های غیر مجاز از خودرو ها:

مسلما کسب و کار شما متکی به خودرو هایتان است. پس لازم است مطمعن شوید که در اواخر هفته و ساعات خارج از کار رانندگان از خودرو ها استفاده شخصی نمی کنند. زیرا استفاده بیش از حد از خودرو ها منجر به استهلاک خودرو و ضرر و زیان برای شما و کسب و کارتان می گردد.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان چگونه به شما کمک میکند؟

با استفاده از تعریف شیفت های کاری برای خودرو ها و رانندگانتان می توانید بر ساعات غیر مجاز کار کرد آنها نظارت داشته باشید و با دریافت هشدار های آنی از استفاده غیر مجاز آن ها از خودرو ها مطلع شده و از آن جلوگیری می نمایید.
 
 
 

نظارت بر زمان کارکرد خودرو در حالت آماده به کار (سلو):

کارکرد بیش از حد خودرو در حالت سلو می تواند باعث افزایش مصرف سوخت و نیز کاهش عمر مفید یک خودرو گردد، که این موارد منجر به ضرر اقتصادی حول کسب و کار شما می شود.

سیستم ردیاب خودرو فاتحان چگونه به شما کمک میکند؟

با تنظیم زمان خاص و مد نظر شما به عنوان زمان مجاز کار کرد در حالت آماده به کار می توانید از بوقوع پیوستن این اتفاق جلوگیری نمایید. هر خودرو که بیش از زمان مد نظر شما در حالت آماده به کار باشد به سرعت توسط ردیاب خودرو به شما هشدار کار کرد بیش از حد در حالت آماده به کار ارسال می نماید تا شما بتوانید در اسرع وقت از این امر جلوگیری نمایید.