مانیتورینگ و نظارت بر خودرو با استفاده از سامانه ردیابی

مانیتورینگ و نظارت بر خودرو با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان

ردیاب خودرو

استفاده از جی پی اس خودرو چه برای مصارف شخصی و چه برای مصارف شغلی و کسب و کار دارای مزایای گوناگونی از جمله افزایش ایمنی، کاهش هزینه ها و افزایش بازدهی می باشد.

شرکت فاتحان متناسب با نیاز مشتریان خود سامانه های ردیابی گوناگونی طراحی نموده که پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان از جمله مشتریان شخصی و سازمانی می باشد.

در سامانه ردیابی خودرو فاتحان برای هر کاربر پنل یا سامانه ردیابی منحصر بفرد در نظر گرفته شده است که کاربر با وارد نمودن نام کاربری و رمز مربوط به خود وارد ناحیه کاربری با سطح دسترسی تعریف شده میشود.

 ردیاب خودرو

مزایای استفاده از سامانه ردیابی فاتحان چیست ؟

  • گزارش مسیر طی شده

تاریخچه موقعیت مکانی (گزارش گیری) این امکان را به شما می دهد تا هر مسیر و موقعیتی که خودرو درگذشته و در بازه زمانی دلخواه شما طی کرده است را با تمام جزئیات مشاهده نمایید.

این اطلاعات در صورت وقوع حوادثی مانند به سرقت رفتن خودرو بسیار حیاتی می باشد.

همچنین این اطلاعات ذخیره سازی شده در سامانه ردیابی فاتحان برای بهینه سازی سفر ها، مفید و در نهایت منجر به صرفه جویی در هزینه ها می شود.

  • ردیابی و مدیریت ناوگان

با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان زمان سفر های خود را بهبود ببخشید تا کسب و کارتان رونق بگیرد و نهایتاً سرمایه تان را ذخیره نمایید.

خدمات مکانی و سرویس های ترافیکی زنده می توانند برای بهبود سفر های خودرو ها به تیم های کنترل کننده و مدیریت ماشین آلات و ناوگان خودرویی کمک کند.

همچنین تمامی این مزایای گفته شده در سامانه ردیابی فاتحان که یک سامانه با پلتفرم زنده است قابل مشاهده می باشد و شما را قادر می سازد تا وسیله نقلیه و یا شخصی که تحت ردیابی می باشد را مشاهده کنید. تمامی این امکانات در حال حاضر در سامانه ردیابی شرکت فاتحان قابل استفاده می باشند.

  • مشاهده وضعیت راه ها

با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان و در قسمت ردیابی آنلاین می توانید از وضعیت فعلی راه ها و خیابان ها به لحاظ ترافیک شهری کسب آگاهی کرده و همچنین از وجود معابر مسدود و در دست تعمیر با خبر شوید.

  •  ایجاد محدوده جغرافیایی

مانیتورینگ و نظارت بر خودرو و ایجاد محدوده با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان می تواند بی نهایت مفید باشد.

به این شکل که با استفاده از ایجاد محدوده شما میتوانید مناطق مشخصی را بر روی نقشه انتخاب نمایید تا در صورت خروج خودرو از آن منطقه یا ورود خودرو به آن منطقه سامانه ردیابی فاتحان به شما هشدار بدهد.

این امکان می تواند در مواقعی مانند نیاز به حصول اطمینان در خصوص رسیدن خودرو به مقصد یا اطمینان از ترک نکردن محل امن توسط افراد آسیب پذیر بسیار مفید باشد.

  • امنیت شخصی

سامانه ردیابی فاتحان می تواند امنیت شخصی را تضمین نماید، بدین صورت که با ترکیب امکانات امنیتی محدوده مجاز و اطلاعات زنده موقعیت فعلی در خصوص امنیت شخصی برای افراد آسیب پذیر، کارگران، کودکان و … اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد.

  • تعمیر و نگهداری خودرو

نرم افزار مدیریت ناوگان فاتحان، تعمیرات و نگهداری خودرو را ساده تر نموده است و براحتی به یک برنامه جامع برای تعمیرات و نگهداری مناسب دست پیدا خواهید کرد و از ذخیره بودجه خود لذت خواهید برد.

سامانه ردیابی فاتحان در قسمت تعمیرات و نگهداری خود دارای سیستم تنظیم یادآوری می باشد و میتواند ساعات خدمات یا مسافت طی شده را با دقت اندازه گیری کند و پیش بینی کند که چه زمانی خودرو به تعمیرات و نگهداری نیاز دارد تا شما رویکرد مناسبی برای تعمیرات و نگهداری آنها داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »