هشدار توقف بیش از حد مجاز جهت پیشبرد عملیات با حداکثر کارایی

هشدار توقف بیش از حد مجاز جهت پیشبرد عملیات با حداکثر کارایی

استفاده از هشدار های سیستم مدیریت ناوگان فاتحان یکی از بهترین راه ها برای بهبود عملکرد کسب و کار شماست. هشدار توقف برای دانستن اینکه کارکنان شما به چه میزان و در چه نقاطی متوقف بوده اند بسیار مفید است. اگر آن ها در حال انجام کار یا مشغول استراحت نیستند بدانید حادثه ای رخ داده و می بایست تمهیدات لازم اتخاذ گردد. گاهی نیز می توان از این هشدار ها جهت توبیخ کارکنان متخلف استفاده نمود. از طریق نشان دادن زمان بیهوده توقف آن ها در مکان های مشخص شده در حین زمان اداری و اتلاف بیش از حد زمان مفید کار. این مناسب ترین ابزار جهت رساندن راندمان کسب و کار شما به مقدار نهایی است. در ادامه درباره هشدار توقف بیش از حد مجاز جهت پیشبرد عملیات با حداکثر کارایی بیشتر توضیح می دهیم.

هشدار های سیستم مدیریت ناوگان

یکی از مشتریان ما تجربه خود درباره استفاده از این سیستم ردیابی خودرو را برای به حداکثر رساندن راندمان کسب و کار خود اینگونه توضیح داد:

شرکت ما به دلیل اهمیت فراوان در رساندن سفارش مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به تهیه و نصب ردیاب ماشین بر روی ناوگان حمل و نقل شرکت نمود و حداکثر زمان مجاز توقفات در خودرو های ناوگان شرکت را بر اساس تجربه کاری شرکت تعیین کرده و بر روی ردیاب ها اعمال نمود. رانندگان در ابتدای راه اندازی سیستم جهت رساندن سفارش به مشتریان این سیستم را نادیده میگرفتند اما پس از توبیخ رانندگان متخلف، زمان تحویل مرسولات با بررسی های انجام شده پس از مدت ۳ ماه، ۳۰ درصد کاهش یافت و این امر موجب رضایت بیشتر مشتریان شرکت گردید.

هشدار توقف بیش از حد مجاز جهت پیشبرد عملیات با حداکثر کارایی

پس کار فرمایان می توانند با علم به اینکه چه مدت زمان برای انجام امور شرکت یا سازمانشان نیاز است هشدار توقف بیش از حد را تعریف نموده و در صورت گذر از زمان مجاز اقدامات لازم را صورت دهند.

کارکنان می دانند چه زمانی را حین کار می توانند به صحبت و گفت و گو و در کل اعمال نه چندان مرتبط با شغل خود انجام دهند اما در حین ماموریت یا انجام کار کاملا مرتبط با شغل نباید توقفات غیر مرتبط و غیر ضروری انجام دهند در غیر این صورت هشدار های لازمه ارسال می گردد و امکان به خطر افتادن موقعیت شغلی آنها وجود دارد.

ضمناً سیستم مدیریت ناوگان شرکت فاتحان قادر به معرفی نزدیک ترین خودرو به محل مورد نظر جهت خدمات رسانی را داراست.

در زیر به برخی دیگر از هشدار های اعلامی توسط ردیاب خودرو فاتحان اشاره می کنیم:

  • هشدار تشخیص تصادف خودرو
  • هشدار رانندگی خطرناک
  • هشدار سرعت غیر مجاز
  • هشدار بکسل شدن خودرو
  • هشدار ترمز و شتاب ناگهانی خودرو
  • هشدار رانندگی مارپیچ و عبور از روی موانع با سرعت بالا

تلاش روز افزون ما در جهت افزایش رضایت مشتریان و آسایس برای صاحبان مشاغل و ایجاد امنیت برای کسب و کار آن هاست.

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *