پیگیری مرسولات از مبدا تا مقصد با استفاده از ردیاب خودرو

رهگیری مرسولات با کمک ردیاب خودرو

پیش بینی و رهگیری مرسولات، فرآیند بسیار مناسبی جهت پیگیری مرسولات در حال ارسال به مشتریان است. به همین دلیل فرآیند تحویل کالا ها توسط فروشگاه های اینترنتی به یک معضل تبدیل شده و خریداران همیشه مایلند که از مکان لحظه ای اجناس خریداری شده خود حین تحویل آگاه باشند.

اگر چه شما از تکمیل خرید و خروج از انبار آگاه هستید اما هیچ دیدی نسبت به کالایی که در جاده در حال رسیدن به مقصد شماست ندارید. با میلیون های راننده و خودرو در جاده ها هر چی مسیر طولانی تر شود احتمال رخ دادن حادثه و اتفاقات مختلف بیشتر می شود.

هفته های قبل فردی از خریداران یک فروشگاه اینترنتی معتبر توسط یک ایمیل به گزارش تخلف توسط یکی از رانندگان پرداخته بود که با سرعت ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بود و شروع به تهیه فیلم از خودرو مذکور نموده بود و طی همان ایمیل این ویدئو نیز ارسال شده بود.

پیگیری مرسولات از مبدا تا مقصد با استفاده از ردیاب خودرو

با پیگیری ایمیل توسط ناظران فروشگاه اینترنتی مشخص شد که راننده چند ساعتی مشغول به پرداختن به امور شخصی خود بوده سپس شروع به حرکت و تحویل بار به مقصد شده و چون مدت کمی فرصت تحویل داشته بالاجبار با سرعت زیاد به سمت مقصد حرکت کرده است.

کنترل تمامی رانندگان به این شکل عملاً امکان پذیر نمی باشد و نیاز به یک سیستم هشدار از راه دور مانند دستگاه ردیاب خودرو است تا بتوان بر رفتار تک تک رانندگان نظارت داشت. ردیاب های خودرو فاتحان از سیستم های هشدار منحصر به فردی برخوردار هستند.

اما با استفاده از سامانه مدیریت ناوگان فاتحان به راحتی میتوان از عدم حضور به موقع راننده در محل مورد نظر یا به تعویق انداختن تحویل مرسوله و ضمنا تجاوز از سرعت مطمعنه جلوگیری به عمل آورد.

ضمنا در صورت دریافت شکایات از سمت مشتریان خود در تاریخ های بخصوص میتوانید گزارشات مختلفی جهت پیگیری این شکایات از قبیل نرسیدن به موقع محموله، گزارش سرعت غیر مجاز، فاسد شدن کالا های موجود در یخچال ( با تهیه گزارش دما و رطوبت) رسیدگی نموده و سطح سرویس خدمات مشتریان را بهبود بخشیده تا کسب و کارتان رونق یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *