کیوبیت Qbit بهترین ردیاب شخصی و کودک در بازار ایران

کیوبیت Qbit بهترین ردیاب شخصی و کودک در بازار ایران

ردیاب شخصی از جمله دستگاه هایی است که این روز ها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده و افراد و شرکت های زیادی را مشاهده میکنید که از ردیاب شخصی برای کنترل و ردیابی کودکان، افراد بیمار و آلزایمری, افراد معلول, کنترل بازاریابان و تحویلداران شرکت‌های پخش کالا و موارد مشابه از این دستگاه استفاده می کنند.
اگر بخواهیم به معرفی ویژگی های بهترین ردیاب شخصی بپردازیم باید بگوییم که میتوان از این دستگاه برای مرور و مشاهده مسیرهای تردد اشخاص در طول روز، مکالمه دو طرفه با آنها و امکان درخواست کمک توسط شخص با فشردن دکمه SOS دستگاه ردیاب شخصی در زمان‌های ضروری استفاده کرد. پس از آگاهی از ویژگی های بهترین ردیاب شخصی مسلماً راحت تر می توانید برای خرید آنها تصمیم گیری کنید.
البته همواره نکات دیگری نیز وجود دارد که آگاهی از آنها خالی از لطف نمی باشد.

کوچک ترین ردیاب شخصی

یکی از مسائلی که در رابطه با انتخاب بهترین ردیاب شخصی وجود دارد ابعاد آن می باشد.
در واقع تا زمانی که استفاده از ردیاب شخصی دست و پا گیر نباشد میتوان گفت که یک محصول کاملاً کارآمد است.
از همین رو باید در جریان باشید که برای انتخاب دستگاه ردیاب شخصی یکی از پارامترهای پر اهمیت سایز و ابعاد ردیاب است.
در ردیاب های شخصی که برای سالمندان، فرزندان و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار میگیرد به طور معمول نباید ردیاب وزن زیادی داشته باشد.
QBIT یک ردیاب شخصی کوچک با ویژگی های فراوان است.
این موقعیت یاب، کوچک و بسیار سبک طراحی شده که حمل آن را آسان می‌کند.
کیوبیت در برابر گرد و غبار و رطوبت، مقاوم بوده و ضدآب است.
علاوه بر داشتن جی پی اس قوی که باعث دقت بالای موقعیت یابی آن می‌شود، ردیاب شخصی QBIT مجهز به سیستم LBS نیز می‌باشد.
سیستم LBS نوعی سیستم مکان یاب است که با استفاده از سیم کارت، از طریق دکل های مخابراتی، موقعیت یابی می‌شود.

ردیاب شخصی کیوبیت با بهره گیری از دو تکنولوژی ردیابی (جی پی اس و ال بی اس)، مکان یابی دقیق تر و قابل اطمینان تری را نسبت به ردیاب های شخصی دیگر برای شما فراهم می‌کند.
دادن هشدار به وسیله ارسال پیامک یا نمایش بر روی پنل مدیریتی در زمان اتمام شارژ باتری ، یکی دیگر از ویژگی های این ردیاب شخصی کوچک است.
ردیاب شخصی QBIT قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی امن را دارد. یعنی با خروج شخص (ردیاب) از محدوده تعیین و تعریف شده توسط شما، با دریافت هشدار، از این رویداد مطلع می‌شوید.محدوده های تعریف شده توسط شما میتوانند یک شهر یا محله و یا حتی یک خیابان باشند.
این دستگاه دارای طراحی عالی، بسیار کوچک و همینطور سبکی برای استفاده بهتر و جابجایی آسانتر می‌باشد. با استفاده از GPS و مکان یابی LBS، شما قادر خواهید بود موقعیت لحظه‌ای خود را از طریق گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر در دسترس داشته باشید. این دستگاه مخصوص کودکان، افراد مسن، ورزشکاران، کارمندان، حیوانات خانگی و … می‌باشد.
از قابلیت‌های نفریاب و ردیاب شخصی می‌توان به نگهداری از سالمندان، کودکان و کسانی که نیاز به توجه ویژه دارند، تردد بانوان در شهرهای بزرگ، جلوگیری از سرقت موتور سیکلت، ردیابی انواع خودرو و جابه‌جایی کالاهای مهم اشاره کرد.
کافیست با قرار دادن آن در لباس‌، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید.
همچنین با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی تلفن همراه به راحتی می توان به صورت آنلاین از محل دستگاه مطلع شد.

دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به شماره موبایل های از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال می‌کند و همچنین با نگهداشتن ۳ ثانیه این دکمه با شماره تعریف شده تماس حاصل می گردد تا در صورت نیاز فوری بتوانید با نزدیکانتان به صورت دو طرفه مکالمه نمایید.
این ردیاب شخصی قابلیت انتقال صدای محیط را داراست و با تماس با سیم کارت دستگاه می توان صدای اطراف ردیاب شخصی را شنود کرد.
میزان دقت ردیاب شخصی بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز ۵ -۱۰ متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان های اطراف خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود.

در نتیجه اگر به دنبال ردیاب شخصی با کیفیت هستید که قابلیت ردیاب شخصی,ردیاب کودک,ردیاب سالمند,ردیاب حیوانات,نفریاب,ردیاب مرسوله,ردیاب کوچک و دستگاه شنود را دارا باشد، این ردیاب بهترین انتخاب برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »