گزارش تخلیه و بارگیری و تاثیر آن در بهبود عملکرد ناوگان

گزارش تخلیه و بارگیری و تاثیر آن در بهبود عملکرد ناوگان

با استفاده از گزارش تخلیه و بارگیری از محل دقیق بارگیری و تخلیه بار خودروی خود مطلع گردید. در بسیاری از مشاغل وابسته به خودرو و حمل و نقل بار ها لازم است چیزی فراتر از امضای یک کاغذ جهت تحویل بار و یا تخلیه و یا فشردن یک کلید متصل به ردیاب خودرو باشد.

در روش های ابتدایی بدون حضور ردیاب خودرو جهت کنترل ناوگان بارگیری و تخلیه تماماً توسط یک کاغذ ثبت می گردید، اما کمی بعد با وجود سیستم مدیریت ناوگان و سامانه ردیابی، حضور خودرو در محل مورد نظر جهت تخلیه یا بارگیری ثبت و ضبط می گردید.

سپس فراتر رفته و با قرار دادن کلید هایی به عنوان تخلیه و بارگیری درون خودرو که به واسطه اتصالشان به ردیاب خودرو میتوانستند اعلام بارگیری و یا تخلیه را همراه با موقعیت خودرو برای سامانه مرکزی کنترل ناوگان ارسال کنند. در ادامه این محتوا درباره گزارش تخلیه و بارگیری و تاثیر آن در بهبود عملکرد ناوگان با کمک ردیاب بیشتر توضیح می دهیم.

استفاده از ردیاب در سیستم های تخلیه و بارگیری

روش های ابتدایی صرفاً از حضور خودرو درون موقعیت مد نظر اطلاع می دادند اما روش سوم راننده یا فردی که بارگیری یا تخلیه را انجام داده با فشردن کلید مربوطه از اعلام بارگیری و یا تخلیه اطلاع میدهد که روش مطمئن تری است. اما حتی این مورد هم منوط به فشردن کلید های درون خودرو می باشد، راهکار پیشنهادی شرکت فاتحان استفاده از سیستم گزارش تخلیه و بارگیری اختصاصی می باشد.

این سیستم متشکل از سخت افزار و ماژول نرم افزاری اختصاصی می باشد، سخت افزار های لازم شامل حسگر مخصوص بارگیری و تخلیه و ردیاب خودروی پیشنهادی شرکت فاتحان با قابلیت پشتیبانی از این حسگر می باشند. این حسگر های به گونه ای نصب می گردند که در صورت بارگیری و یا تخلیه توسط خودرو بصورت اتوماتیک داده های لازم را به ردیاب خودرو ارسال می کنند و سپس ردیاب ماشین این داده ها را همراه با داده های دیگر از قبیل موقیعت، زمان، سرعت، دما، میزان سوخت و … به سرور مرکزی ارسال می کند.

به محض ارسال این داده ها شما بصورت آنی از بارگیری و یا تخلیه خودرو مطلع می شوید و میتوانید با مقایسه محل خودرو بر روی نقشه موجود در سامانه مدیریت ناوگان فاتحان از انجام شدن این کار اطمینان حاصل کنید.

مقاله پیشنهادی : ردیاب مرسولات فاتحان

در کنار هشدار های آنی می توانید در بازه های زمانی و تاریخ های مختلف از تمام بارگیری های انجام شده توسط تمامی خودرو گزارش تهیه نمایید.

جزئیات مطرح شده در این گزارشات شامل نوع عملیات از لحاظ تخلیه یا بارگیری، شناسه خودرو، نام راننده، زمان انجام، مکان انجام و آدرس دقیق می باشد.

استفاده از ردیاب در سیستم های تخلیه و بارگیری

نوع دیگر گزارش مربوط به گزارش سفر تخلیه و نگهداری می باشد، این نوع گزارش به تشریح سفر های انجام شده بین هر بارگیری و تخلیه می پردازد.

جزئیات مطرح شده در این گزارش نیز شامل تعداد کل سفر ها، زمان کلی سفر ها، مسافت طی شده کلی، شناسه خودرو، نام راننده، تاریخ و متن آدرس و محل دقیق بارگیری بر روی نقشه، تاریخ و متن آدرس و محل دقیق تخلیه بر روی نقشه، مدت زمان هر سفر و مسافت طی شده در هر سفر می باشد.

تمامی گزارشات ذکر شده قابل چاپ بوده و می توان به عنوان اسناد ثبتی در مواقع لزوم به آن ها رجوع نمود.

افزایش تعداد خودرو ها کنترل یک پروژه را از دست ناظر خارج می کند اما با استفاده از راهکار تعریف عملیات در سیستم مدیریت ناوگان شرکت فاتحان این مورد نیز چندان سخت به نظر نمی رسد.

بدین صورت که تعدادی عملیات تخلیه و بارگیری تعریف و درون آن مکان های مشخص تخلیه و بارگیری نیز تعیین می گردد، سپس به خودرو های مشخص، این عملیات ها اختصاص داده می شود.

در صورت تخلف در مکان بارگیری و تخلیه و یا هر گونه خلل در انجام عملیات هشدار لازم ارسال می گردد، در صورتی که هشداری ارسال نشد به معنی آن است که عملیات مد نظر شما طبق روال پیش می رود.

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت فاتحان از طریق صفحه تماس با ما فرم مربوطه را تکمیل و یا با شماره تلفن های شرکت فاتحان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *