ارزانترین ردیاب خودرو متناسب با نیازهای شما کدام است؟

ارزانترین ردیاب خودرو متناسب با نیازهای شما کدام است؟

ارزانترین ردیاب خودرو صرفاً مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو برای شما محسوب نمی شود. ما به شما کمک می کنیم ارزانترین ردیاب خودرو را متناسب با نیازهایتان شناسایی و تهیه کنید و از به هدر دادن زمان و پول خود جلوگیری کنید. برای شناسایی مناسبترین ردیاب خودرو، در ابتدا باید با کاربردها و ویژگی های انواع ردیاب خودرو آشنا شوید و سپس نیازهای خود را شناسایی و اقدام به انتخاب و تهیه ارزانترین ردیاب خودرو متناسب با آن کنید.

ردیاب ماشین یکی از محصولاتی است که طرفداران آن در بازار ایران هر روز در حال افزایش اند. همین افزایش طرفدار باعث شده تا افراد بسیاری نیز از میان این طرفداران به دنبال قیمت های پایین و ارزانترین ردیاب خودرو و جی پی اس باشند و در نهایت تمامی این موارد به این موضوع ختم شده که عبارت ردیاب خودرو ارزان قیمت به یکی از پر جستجوترین عبارات در گوگل تبدیل شود.

ارزانترین ردیاب خودرو متناسب با نیازهای شما کدام است

بررسی مشخصات ارزانترین ردیاب های خودرو

شرکت های زیادی وجود دارند که محصولات ردیابی ارزان قیمت تولید و روانه بازار می کنند. اغلب این شرکت ها در بازار چین تاسیس شده اند.

با توجه به اینکه ردیاب ها و جی پی اس ها مدت زمان کمی است که در ایران بین مخاطبان جای خود را باز کرده اند، بسیاری از خریداران در مورد برند های مناسب و با کیفیت اطلاعی ندارند و سریعاً پس از مشاهده یک ردیاب ارزان قیمت، به خرید آن میپردازند.

اگر به دنبال خرید ارزانترین ردیاب خودرو هستید باید بدون هیچ تعارفی بدانید که پس از خرید، باید با مشکلات کیفی پس از آن کنار بیایید.

بهتر است کمی در مورد ردیاب خودرو ارزان قیمت توضیحات بیشتری را ارائه کنیم و توضیح دهیم که چطور این ردیاب ها گاهاً با قیمت های اندک وارد بازار میشوند و دقیقاً تفاوت آنها با ردیاب های با کیفیت چیست؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این که چرا نباید ردیاب خودرو ارزان قیمت چینی را خریداری کنید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تفاوت جی پی اس ارزان با ردیاب با کیفیت؟

مشکل بازار ایران این است که بسیاری از افراد تصور می کنند که گرانی قیمت یک جنس در بازار، به دلیل افزایش بی حد قیمت آن توسط نمایندگی است و به هیچ عنوان به قیمت های موجود در بازار بین الملل توجهی نمی کنند!! این مورد را برای محصولات موجود در سایت فاتحان جی پی اس مثال میزنیم.

به طور مثال جی پی اس خودروی تلتونیکا که در سایت شرکت فاتحان با قیمت ۶۵۰ هزار تومان ارائه می شود، در بازار های جهانی، از جمله سایت های معروفی چون آمازون و ebay، به قیمت ۵۰ دلار به فروش می رسد. با یک حساب سر انگشتی می توانید متوجه شوید که سود حاصل از فروش این محصول مقدار ناچیزیست. (هزینه های ارسال و دریافت کالا، گمرک و ارزش افزوده نیز به محصول اضافه می شود)

اما ردیاب خودرو ارزان قیمتی که با قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد چطور؟ در ابتدا باید بدانید که نمی توانید قیمت این ردیاب ها را در بازار بین المللی پیدا کنید، زیرا اصلاً در بازار های جهانی به فروش نمی رسند و صرفاً به سفارش وارد کنندگان تولید می شوند.

در برخی مدل ها مانند ردیاب های شرکت کوبان که در حال حاضر بازار ایران را فرا گرفته اند در بازار بین المللی با قیمت ۱۲ تا ۲۰ دلار یافت می شوند که این بیانگر کیفیت این ردیاب ها است. کاهش قیمت این ردیاب نسبت به ردیاب های با کیفیت صرفاً در کیفیت قطعات است.

بررسی مشخصات ارزانترین ردیاب های خودرو

یک ردیاب خودرو از چه قطعاتی ساخته می شود؟

قطعات زیادی در یک ردیاب یا جی پی اس خودرو وجود دارند اما مهم ترین قطعات آن عبارتند از:

  • ماژول جی پی اس (دریافت کننده موقعیت و سرعت از ماهواره ها)
  • ماژول جی پی آر اس (راه اندازی سیم کارت و اتصال به شبکه اینترنت جهت ارسال موقعیت به سرور)
  • آی سی پردازنده و آی سی حافظه
  • مدار تغذیه و باتری

در تولید ردیاب ارزان قیمت، در اولین مرحله ماژول های جی پی اس و جی پی آر اس با کاهش کیفیت روبرو می شوند.

این قطعات به دلیل سیستم موقعیت یابی و برقراری ارتباط، از فناوری پیچیده ای برخوردار هستند و این فناوری پیچیده هزینه های بالایی را بر دوش تولید کنندگان قرار می دهد، از همین رو تولید کنندگان برای کاهش قیمت ها در ابتدا، کیفیت این قطعه را کاهش می دهند و ماژول های ارزان قیمت را در ردیاب ها بکار می برند.

پس از آن به آی سی های پردازنده و حافظه می پردازیم که عملیات پردازش و ذخیره سازی اطلاعات را بر عهده دارند. در واقع پس از دریافت موقعیت و سرعت توسط ماژول gps، این اطلاعات توسط پردازنده پردازش شده و به همراه دیگر داده ها به صورت کد استاندارد در آمده و در حافظه دستگاه ذخیره می شوند.

پس از ثبت اطلاعات در حافظه، این اطلاعات با ترتیب خاصی توسط ماژول GPRS به سمت سرور ارسال می شوند که در نهایت کاربر با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ردیابی به این اطلاعات دست می یابد.

با این توضیحات به اهمیت این قطعات پی می بریم. اما در صورتی که از قطعات بی کیفیتی به این منظور استفاده گردد، ردیاب خودرو در اکثر مواقع نمی تواند وظایف خود را به درستی انجام دهد و با هنگی دستگاه روبرو می شویم که در نهایت به نارضایتی مشتری منجر می گردد.

جالب است بدانید که تولید کنندگان ردیاب خودرو ارزان قیمت به هیچ عنوان برای کاهش قیمت ردیاب خودرو، از آپشن ها و  موارد ظاهری (مانند ریموت، رله، دسته سیم، کارتن زیبا) کم نمی کنند.

این موضوع شاید در نگاه اول موضوع عجیبی باشد اما پس از اینکه دقیق تر به آن نگاه کنیم متوجه دلیل آن می شویم. دلیل این کار این است که در نگاه اول مشتری حس خوبی به این دستگاه ها پیدا کند و احساس کند ردیاب با کیفیت بالایی تهیه کرده است.

در نهایت باید این نکته را به شما گوشزد کنیم که حتی اگر ارزانترین ردیاب خودرو بازار را پیدا کنید، تفاوت قیمت آن با یک ردیاب با کیفیت و اصلی نهایتاً چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است. از همین رو  بهتر است برای صرفه جویی در چنین هزینه ای از خرید یک ردیاب بی کیفیت خودداری کنید.

در فروشگاه فاتحان لیست قیمت محصولات فاتحان جی پی اس را مشاهده می کنید. می توانید در این صفحه قیمت محصولات و ردیاب خودرو ها اصلی و اورجینال را مشاهده کنید و از میان آنها، ارزانترین جی پی اس خودرو را پیدا کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »