ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک

با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین، نظارت کنید. در صورت سرقت خودروی کوییک خود می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از محل دقیق اتومبیل مطلع شوید. دستگاه های ردیاب خودرو می توانند اطلاعاتی از جمله سرعت خودرو، مسیرهای طی شده، فعالیت راننده، میزان مصرف سوخت، توقف ها و سایر موارد دیگر را در اختیار کاربران قرار دهند.

شما عزیزان می توانید انواع ردیاب های خودرو را در برندهای معتبر و اطمینان از میزان کیفیت آن ها را از فاتحان خریداری کنید. خدمات پس از فروش محصولات فاتحان به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل ردیاب را از این مجموعه سفارش دهید.

چرا ردیاب خودرو فاتحان را برای نصب روی خودرو کوییک خریداری کنیم

سرعت بالا

سرعت بالا

امکان ارسال داده و اطلاعات را با سرعت بالا و بدون تداخل به کاربران
کاربردی

کاربردی

کاملترین اپلیکیشن ردیابی فارسی در کشور با امکانات مورد نیاز کاربران
مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

قیمت مناسب ردیاب خودرو فاتحان نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار

با استفاده از لینک روبرو می توانید به صورت میهمان از سامانه ردیابی فاتحان دیدن نمایید.

ضرورت استفاده از ردیاب برای خودرو کوییک

با توجه به افزایش قیمت اتومبیل در چند ساله اخیر با کمک ابزارهای امنیتی می توانید از سرقت خودروی خود تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید. ردیاب خودرو کوییک به عنوان یکی از بهترین وسایل های امنیتی می تواند به شما کمک کند تا نظارت بهتر و لحظه ای بر روی اتومبیل خود داشته باشیند.

با وجود آپشن هایی که در طراحی خودروهای کوییک از جمله سنسور دنده عقب، چراغ های مه شکن، ترمزهای ABS، ترمز جلو دیسکی، سیستم قفل اتوماتیک درب ها به کار رفته است، شما عزیزان برای افزایش امنیت خودروی خود در برابر سرقت، می توانید دستگاه های ردیاب را بر روی اتومبیل نصب کنید. نوع برند ردیابی که انتخاب می کنید، بسیار مهم است.

خرید ردیاب خودرو کوییک

انواع دستگاه های ردیاب موجود در بازار از آپشن و امکانات متفاوتی برخوردار هستند، از این جهت بسیار مهم است بسته به مدل خودروی خود بتوانید بهترین برند ردیاب را خریداری کنید.

قیمت ردیاب خودرو کوییک

قیمت خرید ردیاب خودرو کوییک تحت تاثیر فاکتورهای زیادی می تواند تغییر کند. یکی از مهمترین مواردی که بر روی قیمت ردیاب ها تاثیر می گذارد، نوع برند دستگاه می باشد. هر چقدر دستگاه های ردیاب برندهای معروف و معتبرتری داشته باشند، به طبع قیمت فروش آن ها نیز بیشتر می شود. سامانه نرم ‌افزاری یا سرور شرکتی هر یک از ردیاب ها می تواند متفاوت باشد، این امر می تواند باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه های ردیاب شود.

در زمان خرید ردیاب علاوه بر توجه به قیمت حتما به میزان کیفیت و دوام این نوع دستگاه ها توجه کنید. با خرید بهترین دستگاه ردیاب با آپشن های متعدد و کیفیت بسیار بالا، می توانید مطمئن باشید که از دستگاه خود در طی سالیان طولانی بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض ردیاب باشد، می توانید از آن ها استفاده کنید.

محل نصب ردیاب کوییک

به نظر شما بهترین محل برای نصب ردیاب خودرو کوییک، کدام قسمت اتومبیل است؟ بسیار مهم است دستگاه های ردیاب را در محلی از خودرو نصب کنید که امکان دید آن توسط سارقین وجود نداشته باشد. در قسمت هایی از خودرو از جمله باک ماشین که محل تولید گرمای زیاد در اتومبیل می باشد، نباید ردیاب های خودرو را نصب کنید.

محل هایی از جمله زیر داشبورد، زیر سپر جلو و یا عقب، داخل چراغ ترمز ماشین، زیر صندلی، کنار بلندگو و غیره از جمله بهترین مکان ها برای نصب ردیاب خودرو کوییک می باشد. برای نصب اصولی ردیاب در اتومبیل خود می توانید از نمایندگی ردیاب خودرو در تهران، اصفهان، کرج، کرمان، بوشهر، زاهدان و سایر شهرهای دیگر در نزدیک مکان زندگی خود کمک بگیرید. امکان نصب و فروش ردیاب های خودرو در سرتاسر ایران توسط مجموعه فاتحان وجود دارد.

نصب ردیاب خودرو کوییک

مشخصات ردیاب خودرو کوییک

  • نصب راحت و آسان

با توجه به ویژگی و مشخصات ظاهری ردیاب های خودرو، امکان نصب آن ها بر روی خودرو به سادگی قابل انجام است.

  • اخطار باز شدن درب ها

اخطار باز شدن درب‌ ها توسط دستگاه‌ های ردیاب خودرو یکی از ویژگی‌ های امنیتی مهم است که بسیاری از ردیاب‌ های پیشرفته ارائه می‌ دهند. وقتی درب‌ های خودرو باز می‌ شوند و این وضعیت توسط ردیاب شناسایی شده و به شما هشدار داده می‌ شود. این ویژگی به شما این امکان را می‌ دهد تا به صورت فوری در مورد وضعیت درب‌ های خودرو آگاه شوید.

  • ردیابی آنلاین موقعیت خودرو

با استفاده از ردیاب آنلاین، شما می ‌توانید موقعیت فعلی خودرو خود را در هر زمانی پیگیری کنید.

  • اخطار ضربه

با توجه به امکاناتی که در دستگاه های ردیاب خودرو به کار رفته است، این نوع دستگاه ها این قابلیت را دارند تا در صورت تکان و جدا شدن ردیاب از اتومبیل به کاربر هشدار دهند. در هنگام تصادفات و وارد شدن ضربه های شدید به خودرو نیز می توانند این موارد را به کاربر اخطار دهند.

  • هشدار سرعت غیرمجاز

با مشخص کردن محدود سرعت مجاز در دستگاه ردیاب خودرو کوییک، در مواردی که سرعت از حد مجاز بیشتر شود، به کاربر هشدار داده می شود.

  • دارای حافظه داخلی

اغلب ردیاب خودرو کوییک دارای حافظه داخلی می باشند، از این جهت می توانند کلیه داده های مرتبط با سرعت و مسیرهای طی شده را در حافظه خود ذخیره کند.

  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور

یکی دیگر از مهمترین امکاناتی که اغلب ردیاب های خودرو دارند، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور توسط این نوع دستگاه ها می باشد.

خرید ردیاب خودرو کوییک جهت افزایش ایمنی از فاتحان

امروزه با افزایش رشد استفاده مردم از خودروهای ایرانی و خارجی، بسیار مهم است بتوان با کمک دستگاه ها و تجهیزات، امنیت اتومبیل را در برابر سرقت افزایش داد. متاسفانه برخی از مدل های خودرو نمی توانند امنیت قابل قبولی را ارائه دهند، در چنین شرایط ضروری است که از ردیاب های خودرو برای آن ها استفاده شود. برای خودرو های کوییک نصب ردیاب در جهت ثبت داده و بررسی عملکرد اتومبیل خود به صورت آنلاین ضروری می باشد.

برای خرید ردیاب خودرو کوییک می توانید در این وب سایت انواع مدل های ردیاب را بررسی کرده و بسته به میزان بودجه خود بهترین آن ها را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »