آینده روشن ردیاب خودرو و ردیاب شخصی

آینده روشن ردیاب خودرو و ردیاب شخصی در کسب و کار و زندگی روزمره ما بدون تردید با پیشرفت تکنولوژی به سرعت رقم خواهد خورد و نقش مهمی در تمامی ابعاد زندگی ما ایجاد خواهد نمود. 
با نگاه دقیق به ردیاب خودرو و ردیاب شخصی هیچ تردیدی وجود ندارد که این تجهیزات در آینده راه خود را برای ورود و رسوخ به تمامی ابعاد زندگی خواهند یافت.
با توجه به افزایش روز افزون محبوبیت این دستگاه ها و سامانه های ردیابی مبتنی بر GPS ، چه انتظاری می توان از نسل بعدی این سیستم ها داشت؟
 

  • افزایش استفاده های تجاری از این محصولات:

تنها با توجه به سرعت تجهیز اکثر شرکت ها به سیستم های ردیابی نظیر GPS از جمله ردیاب خودرو ناوگان حمل و نقل و ردیاب های شخصی ویژه کارمندان، میتوان انتظار داشت در دهه آینده یکی از فاکتور های اصلی بر پا نمودن یک بیزینس، تجهیز تمامی بخش های کسب و کار مد نظر به سیستم های کنترل و ردیابی باشد.
با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی انتظار می رود با آینده روشن ردیاب خودرو و ردیاب شخصی از لحاظ ابعاد کوچکتر از گذشته و از لحاظ قدرت و دقت و سهولت کاربری بهبود چشم گیری پیدا کنند و به یک ابزار رایج تبدیل شوند.
همچنین در جابجایی ها، ارائه مشخصات دقیق و کاربردی نسبت به نسل فعلی و نسل های قبلی پیشرفت فوق العاده ای خواهد داشت.
 

  • فرصت های شغلی:

افزایش تقاضای این محصولات و سیستم ها صرفاً برای سود آوری بیشتر شرکت های توزیع کننده ردیاب های خودرو و ردیاب های شخصی نمی باشد، بلکه با توجه به افزایش میزان تقاضا کاربرد های ویژه ای نیز مد نظر کاربران خواهد بود.
از این رو شرکت های توزیع کننده، ملزم به افزایش و گسترش کاربرد های ردیاب ها در جهات مختلف و صنعت های مختلف خواهند بود.
در نتیجه این افزایش تقاضا به طور حتم افزایش فرصت شغلی را نیز در پی خواهد داشت.

  • پیشرفت نرم افزار ها و سامانه های ردیابی آنلاین:

آینده روشن ردیاب خودرو تنها به پیشرفت در ساخت سخت افزار محدود نمی شود، بلکه امروزه هر کسب و کاری نیاز به امکانات خاص خود را دارد و تنها توزیع کنندگانی پاسخگوی این نیاز ها خواهند بود که بتوانند نرم افزار های خود اعم از اپلیکیشن ردیابی موبایل و سامانه ردیابی تحت وب را طراحی و بهبود دهند و برای استفاده های مختلف و صنایع مختلف خصوصی سازی نمایند.
شرکت فاتحان با کارشناسان مجرب در زمینه طراحی سامانه ردیابی خودرو و اپلیکیشن ردیابی خودرو آماده پیاده سازی امکانات مورد نیاز شما در کوتاه ترین زمان است.

  • امنیت افراد:

متاسفانه، به نظر می رسد جنایت های خشونت آمیز و آدم ربایی ها در نسل امروز و نسل بعدی در حال افزایش می باشد.
ردیاب شخصی برای افزایش ایمنی کودکان و افراد مسن آلزایمری به یک نیاز جدی تبدیل شده است و با توجه به اهمیت این موضوع می بایست شاهد کاهش ابعاد و نیز مقرون به صرفه تر شدن این تجهیزات باشیم.
 

  • آینده روشن ردیاب خودرو و برقراری امنیت خودرو:

باز هم باید ابراز تاسف نمود که در کنار افزایش جنایت های انسانی شاهد افزایش سرقت خودرو نیز هستیم، ‌این سرقت ها برای داشتن خودرو یا فروش خودرو توسط سارق صورت نمی گیرد و هدف از سرقت خودرو، باز کردن تجهیزات و فروش آن قطعات می باشد.
و در بعضی مواقع سارق از خودروی سرقتی به عنوان حامل مواد مخدر و… استفاده می نماید.
مدت زمان لازم برای باز کردن تمامی تجهیزات خودرو تنها ۲ ساعت می باشد،
حال اگر خودرویی ساعت ۱ بامداد به سرقت رود نهایتاً تا ساعت ۳ بامداد در کنار یک بزرگراه، خیابان، کوچه و … پارک شده، اما فقط اتاق خودرو را می توان یافت در حالی که تمامی تجهیزات آن به سرقت رفته است.
حال اگر بخواهیم هزینه بیمه سالیانه سرقت را هم پرداخت کنیم با افزایش قیمت خودرو این هزینه نیز افزایش چشم گیری خواهد داشت.
پس تنها راه ممکن برای یافتن و باز پس گیری سریع خودرو بدون هیچگونه ریسک و ضرری، نصب ردیاب بر روی خودرو می باشد.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *