بهترین ردیاب آهنربایی برای من کدام است؟

بهترین ردیاب آهنربایی برای من کدام است؟

یکی از محبوب ترین محصولات ردیابی که به تازگی با استقبال ویژه ای روبرو شده است “ردیاب آهنربایی” نام دارد. این دستگاه منحصر به فرد، همان گونه که از نامش پیداست، توسط نیروی قوی مغناطیسی به اجسام فلزی می چسبد و بنابر نوع و مدل خود، اطلاعاتی در مورد مکان دستگاه را در اختیار افراد قرار می دهد. بهترین ردیاب آهنربایی دارای آهنربای قدرتمند جهت چسباندن به سطوح فلزی و بدنه مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار است. اگر قصد خرید ردیاب خودرو یا ردیاب آهنربایی را دارید، بهتر است درباره مشخصات آن و نحوه انتخاب بهترین آن ها اطلاعاتی داشته باشید. در ادامه در ارتباط با مراحل تهیه بهترین ردیاب های آهنربایی که در بازار موجود است، بیشتر توضیح می دهیم.

بهترین ردیاب آهنربایی در بازار ایران و مراحل تهیه و استفاده از آن

با پیشرفت روز افزون فناوری، دستگاه های زیادی به منظور رفع نیازهای انسان ساخته شده اند. امروزه استفاده از محصولات مرتبط با ردیابی و استفاده از اپلیکیشن ردیابی خودرو، مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. این دستگاه ها دارای ابعاد و اشکال مختلفی هستند که بنابر نیاز فرد و تجهیزات جانبی محصول به فروش می رسند. یکی از محبوب ترین محصولات ردیابی، که به تازگی با استقبال ویژه ای روبرو شده است “ردیاب آهنربایی” نام دارد. این دستگاه منحصر به فرد، همان گونه که از نامش پیداست، توسط نیروی قوی مغناطیسی به اجسام فلزی می چسبد و بنا بر نوع و مدل خود، اطلاعاتی در مورد مکان دستگاه را در اختیار افراد قرار می دهد.

بهترین ردیاب آهنربایی برای من کدام است

از این وسیله اغلب برای ردیابی محموله های ترانزیتی، اتومبیل، قایق، موتور سیکلت و… بهره می گیرند. اما رایج ترین نوع مصرف این دستگاه، در حوزه ردیابی خودرو می باشد. در این مبحث سوالات بسیاری ذهن افراد را درگیر خواهند کرد که در ادامه به تشریح کامل آنها خواهیم پرداخت:

  • بهترین ردیاب آهنربایی دارای چه ویژگی هایی هستند؟
  • آیا برای نصب ردیاب آهنربایی به مهارت خاصی نیاز است؟
  • از ردیاب آهنربایی برای چه مصارفی میتوان بهره گرفت؟
  • ردیاب آهنربایی در چه مشاغلی کارایی دارند؟
  • دسترسی به اطلاعات آنلاین است یا آفلاین؟
  • ردیاب های آهنربایی دارای چه امکانات ویژه ای هستند؟
  • برتری ردیاب آهنربایی نسبت به دزدگیر شامل چه مواردی می شود؟
  • برای خرید بهترین ردیاب آهنربایی به چه نکاتی باید توجه نمود؟
  • حکم قضایی درباره ردیابی و شنود دیگران چیست؟

در صورتی که قصد آشنایی با پاسخ این سوالات را دارید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین ردیاب آهنربایی دارای چه ویژگی هایی هستند؟

برترین مدل های این محصول به دلیل شرایط خاص قرار گیری، و پنهان ماندن از چشم افراد تحت نظر، می بایست دارای ابعاد کوچکی باشند. همچنین امکاناتی نظیر:

  • ظرفیت بالای باتری داخلی
  • ضد آب و رطوبت
  • مقاوم در برابر دما بالا
  • داشتن حافظه داخلی برای ذخیره اطلاعات
  • اتصال بی سیم
  • نصب آسان
  • وزن کم
  • دقت و عملکرد بهینه
  • ماندگاری و …

از جمله موارد مهم در زمینه بهترین ردیاب های آهنربایی به شمار می آیند.

بهترین ردیاب آهنربایی دارای چه ویژگی هایی هستند

آیا برای نصب ردیاب آهنربایی به مهارت خاصی نیاز است؟

اگر به مدل های فراوان دستگاه های ردیاب نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که به کار گیری برخی از آن ها، مستلزم تعلیم و یادگیری چگونگی عملکردشان است. بسیاری از آن ها توسط کابل های مخصوص به محل مورد نظر اتصال پیدا می کنند و یا برای انجام ردیابی، به سختی با تلفن همراه ارتباط برقرار خواهند کرد. این در حالی است که ردیاب های آهنربایی، فاقد هر گونه سیم بوده و تنها از طریق باطری بسیار قوی داخلی خود، شروع به فعالیت می کنند. آهنرباهایی که برای این محصول مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت جذب بسیار بالایی را دارا می باشند، به طوری که پس از نصب در محل مورد نظر، به سختی جدا خواهد شد. در واقع نیروی مغناطیسی مثال زدنی ردیاب های آهنربایی، از جدا شدن ردیاب در برابر وارد آمدن ضربات، عبور از دست انداز و برخورد با موانع، از خود مقاومت چشمگیری نشان می دهد و به راحتی قابل برداشتن نمی باشد. برای نصب این محصول نیاز به مهارت خاصی نمی باشد.

از ردیاب آهنربایی برای چه مصارفی می توان بهره گرفت؟

علاوه بر مواردی که قبلاً ذکر شد، بهترین ردیاب آهنربایی کاربردهای شگفت انگیز دیگری را نیز دارا می باشند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیابی محموله یا بار
  • ردیابی تجهیزات و ماشین آلات
  • ردیابی اشخاص و کارمندان
  • ردیابی اشیاء گران قیمت
  • و…

از ردیاب آهنربایی برای چه مصارفی می توان بهره گرفت

ردیاب آهنربایی در چه مشاغلی کارایی دارند؟

از ویژگی هایی که برای ردیاب های آهنربایی در نظر گرفته شده است:

  • اعلام هشدار جابجایی
  • اعلام ورود و خروج از محدوده های مشخص
  • شنیدن صدای اطراف دستگاه

و… می باشد. این امکان علاوه بر مصارف شخصی، برای شرکت های حمل و نقل و ترابری بسیار کارایی خواهد داشت. در واقع با بهره مندی از این امکان، می توان به راحتی عبور و مرور خودرو های سبک و سنگین را مورد بررسی و کنترل قرار داد. این آپشن برای انتقال کانتینر و ترانزیت های حاوی محموله های ارزشمند، با استقبال بخصوصی مواجه شده است. همچنین به منظور ردیابی های اطلاعاتی و امنیتی از جانب پلیس برای دستگیری مجرمان، استفاده از ردیاب های آهنربایی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد، چرا که در شرایط بحرانی و عدم حضور در محیط، دستگاه های ردیابی اطلاعات کاملی در خصوص تغییر مکان و یا حتی شنیدن صدای افراد درون خودرو را در اختیار مامورین قانون قرار می دهد. در واقع این محصول علاوه بر خودرو، در صنعت نیز کارایی فراوانی دارد.

چگونگی دسترسی به اطلاعات ردیاب آهنربایی آنلاین است یا آفلاین؟

نحوه دسترسی به ردیاب های آهنربایی بسیار حائز اهمیت است. در اغلب موارد، محصولات تولید شده با استفاده ازGPRS, SMS  و دیگر راه های ارتباطی، با صاحبان خود ارتباط بر قرار می کنند. همان طور که اشاره شد، این ارتباط از طریق سیم کارت تعبیه شده در دستگاه محقق می شود. بهترین ردیاب های آهنربایی بنابر نوع رابط خود، اطلاعات گوناگونی را در اختیار افراد می گذارند. نشان دادن محل دقیق سوژه بر روی نقشه و یا نمایش طول و عرض مکان جغرافیایی از طریق ماهواره یا خطوط مخابراتی میسر می شود. فناوری GPS در محیط های سر بسته کارایی خود را از دست می دهد و فقط در فضاهای باز قابل استفاده می باشد، از این رو بهره گیری از تکنولوژی LBS امکان ردیابی در مکان های مسقف را نیز برای مصرف کنندگان به ارمغان آورده است. بخش عمده ای از بهترین ردیاب های آهنربایی از سیستم حافظه داخلی برخوردار هستند؛ به این معنا که در صورت عدم پوشش دهی سیم کارت و اینترنت، به صورت خودکار، تمامی مسیر را در حافظه جانبی ذخیره کرده و به محض اتصال مجدد، اطلاعات را در اختیار شخص قرار می دهد. چگونگی دریافت موقعیت مکانی نیز به دو صورت آنلاین و آفلاین قابل دسترسی می باشد.

ردیاب های آهنربایی دارای چه امکانات ویژهای هستند؟

بهترین ردیاب آهنربایی، راه اندازی آسان و برنامه با کاربری ساده ولی در عین حال کارآمد دارد. این ردیابی میبایست به گونه ای طراحی شده باشد که بدون وقفه و به صورت لحظه به لحظه، اطلاعات مفید با کمترین خطای ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله امکانات منحصر به فردی که مرغوب ترین دستگاه های ردیابی از آن بهره مند هستند عبارت اند از:

  • فعال یا غیر فعال کردن سیستم از طریق SMS
  • قابلیت شنیدن صدای اطراف دستگاه
  • ارسال هشدار در صورت به حرکت درآمدن خودرو
  • اعلام هشدار به هنگام تضعیف باتری
  • قابلیت پاکسازی یا ریست کردن اطلاعات درون حافظه ردیاب آهنربایی در صورت بروز مشکل یا دسترسی افراد بیگانه به آن
  • اعلام هشدار در صورت خروج دستگاه از محدوده تعریف شده

برتری ردیاب آهنربایی نسبت به دزدگیر شامل چه مواردی می شود؟

بهترین ردیاب آهنربایی، حافظ مناسبی برای اموال با ارزش شما خواهند بود. این دستگاه ها به مراتب از دزدگیر های خودرو کارآمد تر و پیشرفته تر می باشند. اعلام هشدار به هنگام ضربه خوردن و حرکت کردن خودرو، بررسی دقیق مکان فعلی خودرو و امکانات ویژه ای از این قبیل، نسبت به آژیر کشی دزدگیر، از برتری چشمگیری بهره مند است. از دیگر معایب دزدگیر میتوان به عدم مقاومت در برابر عوامل خارجی در نتیجه غیر فعال شدن آن اشاره نمود، این در حالی است که خودرو های مجهز به ردیاب های آهنربایی قابل تشخیص نمی باشند و از امنیت بالایی برخوردارند. با توجه به امکانات این چنینی، افرادی که دارای خودرو های لوکس و گران قیمت هستند، میتوانند با نصب یک عدد ردیاب آهنربایی، حس اطمینان خاطر مطلوبی را تجربه کنند و از مزایای بی شمار آن لذت ببرند. طبیعتاً کنترل و نظارت بر خودرو های گران قیمت از راه دور و در کمترین زمان ممکن، تنها از عهده ردیاب های هوشمند و فوق پیشرفته بر می آید.

برتری ردیاب آهنربایی نسبت به دزدگیر

برای خرید بهترین ردیاب آهنربایی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

به جرات می توان گفت که تهیه یک ردیاب باکیفیت و مرغوب، بسیار سخت و چالش برانگیز است. فراوانی مدل، برند و عواملی از این قبیل، موجب سردرگمی بیش از پیش متقاضیان خواهد شد. تضمین اصالت کالا و همچنین خدمات پس از فروش معتبر، از جمله نکاتی است که به هنگام خرید بهترین ردیاب آهنربایی باید در نظر داشت.

مواردی همچون:

  • خالی شدن سریع باتری
  • قطع مکرر ارتباط با سرور
  • خاصیت مغناطیسی ضعیف
  • بروز نقص فنی مداوم
  • عدم کیفیت در وضوح شنود
  • نداشتن حافظه جانبی و…

از جمله موارد مهمی هستند که در صورت خرید نامناسب، عواقب متعدد این چنینی را به دنبال خواهند داشت. در همین راستا به شما توصیه می کنیم که با مراجعه حضوری یا مجازی به مراکز معتبر و خوش نام در این عرصه، خریدی مطمئن را رقم بزنید و از خدمات پس از فروش آن استفاده نمایید. این نکته را نیز به یاد بسپرید که همیشه قیمت مناسب، گزینه مناسب برای خرید نیست و گاهی می بایست برای به دست آوردن کالایی با ارزش، هزینه آن را نیز پرداخت کرد؛ چرا که در اکثر موارد، پرداخت قیمت بالا به دلیل افزایش امکانات و استحکام محصول می باشد و هزینه نهایی در بلند مدت به جیب شما باز خواهد گشت.

حکم قضایی درباره ردیابی و شنود دیگران چیست

حکم قضایی درباره ردیابی و شنود دیگران چیست؟

استراق سمع و بررسی رفت و آمد افراد، در صورتی که موجب نفوذ به حریم خصوصی آن ها شود، جرم شناخته شده و در صورت زیر پا گذاشتن حریم شخصی و حرمت اشخاص ، به تبع آن مجازات نیز به همراه خواهد داشت. شنود افراد از هر طریقی اگر با موازین قانونی و محدودیت های تبیین شده مغایرت داشته باشد، امری غیر قانونی طلقی می شود. همان طور که اشاره شد، دستگاه های ردیابی، به عنوان ابزاری کمکی در حفظ و نگهداری اموال شناخته شده و می بایست بر طبق موازین اخلاقی مورد استفاده قرار گیرند. بخاطر داشته باشید که اگر ردیابی یا شنود از جانب شما، موجب صدمه و آسیب به دیگران شود، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت و مراجع قضایی عواقبی همچون جریمه مالی و یا حتی حبس را برای سودجویان در نظر گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 207

ردیاب خودرو ۲۰۷

فروش ردیاب خودرو پژو ۲۰۷ ردیاب های خودرو با توجه به نحوه طراحی که در آن ها به کار رفته است، می توانند مانند یک

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »