دلایل استفاده از ردیاب خودرو برای اتوبوس و مینی بوس‌

مقدمه

در این مقاله قصد داریم به بررسی دلایل استفاده از ردیاب و مزایای آن برای ناوگان اتوبوس و مینی بوس بپردازیم. ردیاب خودرو فاتحان راهکاری است که می‌ توان با استفاده از آن کنترل ناوگان خودرویی را در دست گرفت و از موقعیت و سلامت ناوگان در هر لحظه با خبر بود و از وسایل نقلیه عمومی محافظت کرد. دستگاه  GPS با استفاده از ماهواره ها موقعیت مکانی وسیله نقلیه را مشخص نموده و این خودروها را به طور مداوم در جاده‌ها رصد می نماید، به همین ترتیب مالک اتوبوس یا مینی بوس و یا حتی خانواده ی راننده می توانند از موقعیت مکانی وسیله نقلیه آگاه شوند. در ادامه با برخی از مزایای ردیاب اتوبوس و مینی بوس می پردازیم، با ما همراه باشید!

مزایا ردیاب در اتوبوس و مینی بوس

  • نظارت و کنترل وسیله نقلیه به صورت آنلاین
  • کنترل سرعت و رفتار رانندگان
  • محافظت از وسیله نقلیه در مقابل سرقت
  • کاهش تماس‌ها با راننده
  • کاهش استهلاک اتوبوس و مینی بوس
  • نظارت و کنترل وسیله نقلیه به صورت آنلاین

 یکی از  مهمترین دلایل تجهیز اتوبوس و مینی بوس به سیستم ردیاب خودرو و استفاده از اپ، نظارت و کنترل آن ها می باشد که این امر با استفاده از سامانه ردیابی خودرو و اپلیکیشن ردیابی خودرو میسر می گردد.

کاربر ناظر سیستم با استفاده از سامانه ردیابی می تواند تمامی وسایل نقلیه را بر روی نقشه به صورت لحظه به لحظه رصد و دنبال کند. همچنین وضعیت وسیله نقلیه (روشن، خاموش و در حال حرکت بودن) و سرعت آنها توسط سامانه و اپلیکیشن قابل رویت می باشد.

نظارت و کنترل وسایل نقلیه با ردیاب

  • کنترل سرعت و رفتار رانندگان

رانندگان نقش مهمی در صنعت حمل و نقل عمومی و خصوصی ایفا می کنند. بنابراین اولویت اول ما باید حفظ سلامت آنها و مسافران باشد. در حال حاضر  GPS اتوبوس‌ها دارای امکانات چشمگیری بوده که یکی از آنها هشدار تجاوز از سرعت مجاز است. این قابلیت در زمان حرکت با سرعت بالا فعال می شود و هشداری مبنی بر سرعت غیر مجاز برای مالک یا ناظر سیستم ارسال می‌ کند. بنابراین می‌ توان از سرعت غیر مجاز جلوگیری نموده و حافظ جان راننده و مسافران باشیم.

همچنین ردیاب های خودرو پیشرفته شرکت فاتحان دارای تکنولوژی تشخیص رفتار راننده بوده که با استفاده از این امکان رفتارهایی از جمله شتاب ناگهانی، ترمز شدید، رانندگی مارپیچ و پیچیدن با سرعت بالا تشخیص داده می شود و می توان در صورت بروز رانندگی خظرناک از سوی راننده، هشدار دریافت نمود و با تماس با راننده و اعلام این موضوع از ادامه این عمل و در نهایت رخ دادن حادثه جلوگیری نمود.

  •  محافظت از وسیله نقلیه در مقابل سرقت

بهترین روش برای پیشگیری و حتی باز پس گیری خودرو پس از سرقت استفاده از ردیاب خودرو است. ردیاب اتوبوس بین شهری می‌ تواند تلاش برای سرقت وسایل نقلیه را تشخیص داده و هشداری هوشمندانه برای راننده و مالک ارسال کند. حتی اگر سارق در امر سرقت نیز موفق شود، به راحتی می توان با استفاده از ردیاب خودرو، موقعیت لحظه ای را رصد نمود و حتی خودرو را از راه دور متوقف و خاموش نمود و پس از آن با در جریان گذاشتن پلیس اقدام به بازپس گیری وسیله نقلیه و دستگیری سارقان نمود.

محافظت از اتوبوس با ردیاب خودرو

  • کاهش تماس‌ ها با راننده

ردیاب خودرو یا همان جی پی اس خودرو می تواند تعداد تماس های راننده را کاهش دهد!

سفر در طول جاده‌ ها با اتفاقات غیرمنتظره مختلفی مانند خرابی راه، خرابی ماشین، تصادفات، ترافیک، شرایط نامساعد هوا و … ممکن است همراه باشد و این مسئله می‌ تواند باعث تاخیر در زمان رسیدن اتوبوس یا مینی بوس به مقصد شود. با استفاده از ردیاب خودرو دیگر نیاز نیست مالک خودرو یا ناظر ناوگان هر چند ساعت یکبار با تماس با راننده از محل حضور او باخبر شود و با استفاده از سیستم ردیابی از محل قرارگیری خودرو و راننده با خبر می شوند. این عمل به حفظ تمرکز راننده و کاهش خطرات کمک زیادی می‌نماید. از طرف دیگر شما می توانید با تبدیل کردن گوشی تلفن همراه خود به ردیاب، از لوکیشن دقیق اتوبوس و مینی بوس ها مطلع شده و امنیت خودروهای خود را چند برابر کنید.

  • کاهش استهلاک اتوبوس و مینی بوس

یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی در سیستم ردیاب خودرو، امکان تعریف سرویس های دوره ای برای هر وسیله نقلیه می باشد که در زمان مقرر با اعلام یادآوری به راننده و مالک می تواند از استهلاک بالای وسیله نقلیه جلوگیری نماید. برای مثال با تعریف سرویس تعویض روغن، پس از طی کیلومتر تعریف شده، به مالک و راننده هشداری مبنی بر اینکه زمان تعویض روغن فرا رسیده است ارسال می شود و با تعویض روغن به موقع، از آسیب رسیدن به قطعات خودرو جلوگیری شده و هزینه ها کاهش می یابند.

کاهش استهلاک اتوبوس و مینی بوس با ردیاب

در این مقاله به اهمیت ردیاب خودرو در حفظ سلامت راننده، مسافران و وسیله نقلیه پی بردیم. در صورت نیاز به مشاوره، کارشناسان شرکت فاتحان آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »