مناسب ترین و بهترین ردیاب برای خودرو های سنگین

مقدمه

مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو برای خودرو های سنگین به صاحبان این خودرو ها این امکان را می‌ دهد تا موقعیت خودرو های خود را از طریق تلفن هوشمند، تبلت و یا رایانه به راحتی رهگیری کنند چه به عنوان راننده یک خودرو سنگین باشید و یا فقط یک فرد نگران، که برای ایمنی بیشتر مراقب خودرو خود است. این دستگاه آسودگی خیال را برای کسانی که به دنبال نظارت بر استفاده و حرکت خودرو هستند فراهم می کند.

دستگاه ردیاب خودرو برای خودرو های سنگین می تواند علاوه بر تشخیص مکان، دارای قابلیت های اضافی با استفاده از داده های استخراج شده از کامپیوتر خودرو هستند که امکان نظارت بر خودرو، میزان سوخت مصرفی، دور موتور و… را فراهم می کند.

مشخصات ردیاب خودرو های سنگین

ردیاب، نخستین بار برای خودرو در اواخر قرن بیستم به کار گرفته شد، در زمانی که مشاغل گوناگون برای استفاده از آن جهت محافظت از دارایی های خود تلاش می کردند.

مشخصات ردیاب خودرو های سنگین

دستگاه کوچکی که امروزه به عنوان ردیاب خودرو های سنگین استفاده می شود دستگاهی است که با استفاده از سیم کارت در آن، داده های مربوط به مکان خودرو، به سرور مرکزی ارسال می شود و شما در لحظات دلخواه می توانید از موقعیت وسیله نقلیه خود با استفاده از اپلیکیشن ردیابی اطلاع پیدا کنید، از ردیاب خودرو به عنوان ردیاب دیگر وسایل نقلیه مانند خودرو سواری و موتور سیکلت نیز می توان استفاده نمود.

بهترین مدل ردیاب برای خودرو های سنگین | فاتحان

ردیاب ها می توانند برای محافظت در برابر سرقت و نظارت بر رانندگانی که وسیله نقلیه شما را قرض می‌ گیرند نیز استفاده ‌شوند.

این وسیله می‌ تواند با هزینه ‌ای کم آرامش زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد.

ردیاب‌ ها بر اساس پارامتر هایی همچون مسافت طی شده و زمان می توانند یادآوری ‌های تعمیر و نگهداری از جمله تعویض روغن و فیلتر ها را در موعد مقرر به شما اعلام کنند.

کاربرد ردیابی خودروهای سنگین

موارد زیر از عمده کاربرد های ردیاب خودرو های سنگین است:

  • ردیابی آنلاین و لحظه به لحظه وسیله نقلیه بر روی نقشه
  • گزارش عملکرد خودرو (میزان خاموش و روشن بودن، مسافت طی شده، حداکثر و میانگین سرعت)
  • گزارش مسیرهای پیموده شده
  • اعلام هشدارهای روشن شدن، جابجایی، تصادف و ضربه خوردن
  • تعریف محدوده های مجاز تردد
  • کنترل دما

انتخاب ردیاب خودرو برای خودرو های سنگین

ردیاب ها انواع مختلفی دارندکه بهترین ردیاب خودرو برای خودرو های سنگین به نوع نیاز شما بستگی دارد.

در اینجا توصیه هایی وجود دارد که باید در هنگام تهیه ردیاب خودرو برای خودرو های سنگین مد نظر قرار داد:

  • دستگاه ردیابی که تهیه می‌ کنید از شرکتی معتبر و تخصصی باشد که سال ها تجربه در زمینه ردیابی خودرو و مدیریت ناوگان سنگین را داشته باشد.
  • دستگاه دارای گارانتی شرکتی و معتبر باشد.
  • عرضه کننده دستگاه ردیاب دارای خدمات پس از فروش باشد.
نکات مهم هنگام خرید ردیاب برای ماشین های سنگین

راهنمای خرید ردیاب برای خودرو های سنگین

بهای خودرو در بازار ایران به سرعت در حال رشد است و امنیت کم خودرو های تولید داخل سبب شده تا سرقت خودرو یکی از اساسی ترین مشکلات صاحبان وسایل نقلیه باشد.

راه های مختلفی برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد که بهترین آن ها تجهیز خودرو های سنگین  به سیستم ردیاب خودرو می باشد.

قیمت ردیاب های خودرو با توجه پارامترهای امکانات، برند، گارانتی، خدمات و شرکت سازنده تعیین می‌ گردد.

با توجه به هزینه های زیاد خرید خودرو و مشکلاتی که پس از سرقت برای مالکان ایجاد می شود، خرید ردیاب خودرویی بهترین روش برای پیدا شدن وسیله نقلیه پس از سرقت می باشد.

ما توصیه ای اکید داریم با توجه به نیاز خود از تیمی حرفه‌ ای خرید کنید، کارشناسان خبره و متخصص این مجموعه به شما کمک می کنند تا مناسب با نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

همچنین با ارائه مشاوره های حرفه ای در زمینه ردیاب و نرم افزار های هوشمند برای پیگیری و ردیابی وسیله خود هرگونه نگرانی بابت سرقت خودرو را از بین خواهند برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »