ردیاب خودرو پراید

خرید ردیاب خودرو پراید

با توجه به تغییراتی که مدل های جدید پراید نسبت به گذشته داشته اند، با این وجود به دلیل امنیت بسیار پایینی که در برابر سرقت دارند، استفاده از دستگاه ردیاب خودرو در آن ها الزامی می باشد. در مقایسه با دزدگیر، ردیاب های خودرو این امکان را به شما می دهند تا به صورت لحظه ای از مکان دقیق خودرو مطلع شده و در صورت سرقت بتوانید آن را پیدا کنید.

نصب ردیاب بر روی خودروهایی مانند پراید می ‌تواند امری ضروری و حیاتی برای افرادی باشد که به دنبال امنیت، کنترل و بهره ‌وری خودروهایشان اهمیت می ‌دهند. اگر به دنبال افزایش امنیت خودروهای پراید خود هستید، می توانید ردیاب خودرو فاتحان را در سرتاسر کشور، سفارش دهید.

چرا ردیاب خودرو فاتحان را برای نصب روی خودرو پراید خریداری کنیم

سرعت بالا

سرعت بالا

امکان ارسال داده و اطلاعات را با سرعت بالا و بدون تداخل به کاربران
کاربردی

کاربردی

کاملترین اپلیکیشن ردیابی فارسی در کشور با امکانات مورد نیاز کاربران
مقرون به صرفه

مقرون به صرفه

قیمت مناسب ردیاب خودرو فاتحان نسبت به نمونه های مشابه موجود در بازار

با استفاده از لینک روبرو می توانید به صورت میهمان از سامانه ردیابی فاتحان دیدن نمایید.

چرا نصب ردیاب پراید ضروری است؟

یکی از مهم‌ ترین دلایل نصب ردیاب بر روی خودروها، افزایش امنیت آن‌ ها است. با وجود این که نصب قفل فرمان، قفل پدال و غیره می تواند از سرقت خودروی شما تا حد بسیار زیادی جلوگیری کند، در صورت سرقت خودرو شما نمی توانید از موقعیت خودرو به صورت لحظه ای مطلع شوید. ردیاب خودرو پراید علاوه بر این که می تواند از موقعیت لحظه ای خودرو، صاحبان اتومبیل را مطلع سازد، می تواند در هنگام رانندگی نیز کمک بسیار زیادی به رانندگان کند.

هر یک از ردیاب های خودرو قابلیت های متفاوتی را می توانند ارائه دهند. برای مثال برخی از ردیاب های خودرو قابلیت شنود را دارند و شما می توانید صدای داخلی اتومبیل را بشنوید. ردیاب های دوربین دار خودرو پراید می توانند این امکان را برای کاربران فراهم کنند تا نظارت تصویری بر داخل خودرو داشته و بتوانند وقایع جاده ای را ثبت کنند.

ردیاب خودرو پراید

محصولات شرکت فاتحان

پیشنهاد ویژه

ردیاب خودرو فاتحان مدل MF3

۳۰,۶۰۰,۰۰۰ ریال

پیشنهاد ویژه

ردیاب خودرو فاتحان مدل MF2

۲۱,۶۰۰,۰۰۰ ریال

قیمت ردیاب خودرو پراید

با توجه به نوع امکانات و آپشن هایی که هر یک از ردیاب های خودرو می توانند ارائه دهند، قیمت خرید آن ها نیز متفاوت می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت خرید ردیاب خودرو پراید به مواردی از جمله مدل، شرکت سازنده، نوع، سیمی و غیر سمی بودن آن و سایر موارد دیگر بستگی دارد. مدل های بی سیم ردیاب خودرو مناسب برای پراید در مقایسه با مدل های سیم دار آن، قیمت بالاتری دارند.

یکی از پرفروشترین ردیاب های خودرو پراید، ردیاب خودرو تلتونیکا FMB920 است که امکان نصب آن بر روی مدل های مختلف خودرو پراید وجود دارد. شما عزیزان می توانید این محصول را با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه فاتحان خریداری کنید. در این وب سایت انواع ردیاب های خودرو به همراه مشخصات و قیمت های به روز آن ها ارائه شده است، شما عزیزان می توانید با مطالعه مشخصات فنی هر یک از آن ها، بهترین ردیاب خودرو را برای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت خودروی پراید خود خریداری کنید. در صورتی که هرگونه سوال در زمینه ثبت سفارشات خود برای خرید ردیاب خودرو دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مهم‌ ترین ویژگی‌ های ردیاب خوب برای پراید

  • دقت بالا در ارائه موقیعت لحظه ای خودرو پراید

دقت بسیار بالای ردیاب خودرو پراید در ارسال موقعیت لحظه ای اتومبیل می تواند باعث افزایش امنیت اتومبیل شما شود.

  • کنترل و مدیریت مصرف سوخت خودرو

کنترل و مدیریت مصرف سوخت یکی از مزایای مهم نصب ردیاب بر روی خودروها، از جمله پراید، است. با استفاده از ردیاب، می‌ توانید به طور دقیق اطلاعاتی در مورد مصرف سوخت خودروهایتان را دریافت کنید و اقداماتی برای بهبود کارایی سوخت آن انجام دهید.

با ردیاب، می‌ توانید مسافت‌ هایی که خودروهای شما طی می‌ کنند را نظارت کنید. با مدیریت مسیرهای حرکت و انتخاب مسیرهای کوتاه‌ تر و بهینه‌ تر، می‌ توانید مصرف سوخت را بهبود بخشید. با تحلیل الگوهای مصرف سوخت و شناخت شرایط رانندگی، می‌ توانید میزان مصرف سوخت آتی خودروها را پیش‌ بینی کنید. این اطلاعات به شما کمک می کنند تا مصرف سوخت را به صورت بهینه‌ تر مدیریت کنید و از افزایش هزینه‌ های مربوط به سوخت جلوگیری کنید.

  • بهبود عملکرد خودرو پراید

با تحلیل داده‌ های جمع‌آوری‌ شده توسط ردیاب، می‌ توانید نیازهای تعمیر و نگهداری خودروها را پیش‌ بینی کنید و به موقع اقدامات لازم را برای اصلاح و بهبود وضعیت فنی خودروها انجام دهید. این کار می‌ تواند به جلوگیری از خرابی‌ های ناگهانی و کاهش هزینه‌ های مرتبط با تعمیرات ناخواسته کمک کند.

  • نظارت بر رفتار راننده

با استفاده از ردیاب، می‌ توانید رفتارهای راننده را نظارت کنید و الگوهای رانندگی خود را بررسی کنید. این اطلاعات می‌ توانند به شناسایی عادات رانندگی نامناسب و خطرناک کمک کنند و با تصحیح این عادات، عملکرد و ایمنی خودروها را بهبود بخشید.

  • امکان ارسال پیام در نقطه کور خودرو

یکی از ویژگی‌ های مهم در برخی از ردیاب‌ های خودرو، قابلیت ارسال پیام در نقاط کور یا وضعیت‌ های اضطراری است. این ویژگی می‌ تواند در شرایط اضطراری یا وقوع حوادث مفید باشد. زمانی که خودرو در موقعیتی قرار می‌ گیرد که امکان دسترسی به سیگنال مخابراتی یا اینترنت وجود ندارد، مانند در یک نقطه کور یا در میان مناطقی با پوشش مخابراتی ضعیف، ارسال پیام اضطراری می‌ تواند به راننده یا افراد دیگر اطلاع دهد که خودرو در وضعیت نامناسبی قرار دارد.

با فعال‌ سازی این ویژگی، حتی در مواقعی که راننده نتواند به‌طور مستقیم با مراکز امداد تماس بگیرد، اطلاعات مربوط به وضعیت اضطراری به مراکز امداد ارسال می‌ شود تا به سرعت اقدامات لازم صورت گیرد و زمان پاسخ‌ دهی به حوادث اضطراری کاهش یابد. این امکان باعث افزایش امنیت و سلامت راننده و سایر افراد در خودرو می‌ شود.

  • اطلاعات ترافیکی

یکی از مهمترین مزایای استفاده از ردیاب های خودرو، قابلیت گزارش ارسال ترافیک ها در طول مسیر به کاربران می باشد. شما می توانید با کمک این نوع دستگاه، کوتاه ترین مسیر را با ترافیک کم انتخاب کنید.

عملکرد ردیاب مخفی برای خودرو پراید

شما عزیزان می توانید ردیاب های  خودرو خود را به گونه ای تنظیم کنید که داده های مرتبط با سرعت، مصرف سوخت، موقعیت خودرو، مسیر های پیموده شده توسط خودرو و سایر موارد دیگر را از طریق موبایل و یا تبلت در اختیار شما قرار دهد.

عملکرد ردیاب مخفی برای خودرو پراید

با خرید بهترین مدل ردیاب خودرو پراید می توانید مطمئن باشید که بدون این که نیاز باشد تا دستگاه ردیاب خودرو را تعویض و یا تعمیر کنید، بتوانید از آن ها در طی سالیان طولانی استفاده کنید. تمامی ردیاب های خودرویی که توسط این وب سایت خدمت شما عزیزان معرفی می شوند، کاملا اصل می باشند و می توانند این اطمینان را به شما  دهند تا بتوانید امنیت خودروهای خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

با استفاده از ردیاب، امنیت خودرو پراید خود را افزایش دهید

در صورتی که بتوانید بهترین مدل ردیاب های خودرو موجود در بازار را خریداری کرده و به صورت اصولی آن ها را در خودرو پراید خود نصب کنید، می توانید امنیت اتومبیل خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

تمامی ردیاب های خودرویی که توسط فاتحان به فروش می رسند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند، این امر باعث می شود تا در صورت استفاده از آن ها در دراز مدت، مشکلی در عملکرد آن ها به وجود نیاید. یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید ردیاب های خودرو باید به آن توجه کنید، گارانتی و خدمات پیش از فروشی است که برای مشتریان ارائه می شود. ۱۸ ماه ضمانت ردیاب خودرو فاتحان می تواند به شما این اطمینان را دهد که ردیاب اصل و اورجینال را خریداری خواهیند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »