نظارت بر کارمندان با ردیاب شخصی

نظارت بر کارمندان با ردیاب شخصی

نظارت مستقیم بر روی کارکنان و بازاریابان در این حجم از شلوغی، کار بسیار دشواری است. کارفرمایان میلیون ها تومان بابت خرید دوربین، تجهیزات حضور و غیاب، تجهیزات امنیتی و کنترلی می پردازند تا از حضور اشخاص مد نظرشان در مکانی که باید باشند اطمینان حاصل نمایند.
یک راه بهتر و کم هزینه تر استفاده از ردیاب شخصی فاتحان است که مزایای آن به شرح زیر می باشد:

  • مشخص شدن مکان کارکنان بی نیاز از به همراه داشتن کارت اختصاصی یا ثبت حضورشان در محل
  • ردیابی لحظه ای کارکنان
  • حاکم شدن قوانین کار در کمپانی شما
  • ارسال هشدار در صورت بروز هر گونه تغییر
  • قابلیت مرور مسیر، مکان ها، توقفات و مدت زمان هر یک از آن ها در بازه های زمانی مد نظر شما

داده ها در ردیاب های شخصی چطور نمایش داده می شوند؟

نرم افزار ردیابی فاتحان که شامل سامانه ردیابی تحت وب و اپلیکیشن موبایل می باشد، تغییرات لحظه ای تمامی کاربران شامل تغییرات مکان، جهت حرکت، سرعت حرکت و … را بصورت همزمان برای تمامی کارکنان نمایش می دهد، فقط کافی است با انتخاب نشانگری روی نقشه که مد نظرتان می باشد از نام شخص و مشخصات کلی او با خبر شوید.
رابط کاربری ساده نرم افزار ردیابی فاتحان جهت استفاده و انجام برخی تنظیمات به سادگی قابل تنظیم و استفاده می باشد و مزایای آن شامل:

  • قابلیت تنظیمات برای ارسال خودکار هشدار های دلخواه شما
  • ایجاد محدوده های جغرافیایی مجاز و غیر مجاز برای تردد هر کارمند بصورت جداگانه یا بصورت سازمانی
  • افزودن و خواندن اطلاعات
  • تعریف شیفت های کاری و ماموریت و در نهایت تهیه گزارش از این شیفت ها و ماموریت ها جهت پرداخت حقوق کارکنان با استفاده از گزارشات مستند داخل سامانه
  • پیگیری و اطلاع از ساعات کارکرد کارکنان و بازاریابان و تهیه گزارشات روزانه، ماهیانه، سالیانه و دریافت خروجی بصورت قابل ذخیره و قابل پرینت

تفاوت بین ردیاب های شخصی فعال (آنلاین) و ردیاب های شخصی منفعل (آفلاین) :

ردیاب های شخصی منفعل یا آفلاین در طول روز قابلیت کنترل بصورت زنده را ندارند و نیاز به مکانی برای تخلیه اطلاعات خود دارند که مشخصاً این مکان محل کار یا دفتر کاری آن ها می باشد اما در ردیاب شخصی فاتحان که به صورت فعال یا آنلاین می باشد، شما قادر به ردیابی لحظه ای کارکنان و بازاریابان خود هستید و هشدار ها بصورت لحظه ای برای شما ارسال می شوند.
در حالی که با استفاده از ردیاب های آفلاین به دلیل نبود درگاه ارسال از راه دور این هشدار ها که شامل نیاز به کمک از طرف کارمند یا بازاریاب، ورود و خروج به محدوده های مجاز و غیر مجاز و … می باشند را از دست خواهید داد.

ردیاب کارمندان
ردیاب کارمندان

محدوده های جغرافیایی ردیاب کارمندان :

محدوده های جغرافیایی در واقع محدوده هایی نا مرعی هستند که کارفرما یا ناظر بر روی نقشه برای هر کارمند یا بازاریاب یا گروه کاربر تعریف میکند و انتخاب میکند که هر گونه ورود و خروج به این محدوده ها را بصورت آنی به وی هشدار دهد تا نیازی به ردیابی و کنترل لحظه به لحظه همه افراد نداشته باشد.
بدین صورت از ورود کاربر به مکان های غیر مجاز و خروج کاربر از محدوده های تعیین شده و یا ورود افراد غیر مجاز به برخی مکان های خاص و … جلوگیری به عمل می آید. در این صورت هزینه برخی نا هماهنگی ها و سهل انگاری ها که عواقب غیر قابل جبرانی دارند کاهش یافته یا به صفر خواهد رسید.

موارد اضطراری:

در مواقعی که پرسنل دچار حادثه میگردند، با فشردن دکمه sos بر روی ردیاب شخصی فاتحان، تقاضای کمک میکنند که این فشردن دکمه مکان آن ها را نیز سریعاً مشخص و ارسال می کند.
همچنین می توان با شماره سیم کارتی که داخل دستگاه ردیاب شخصی فاتحان وجود دارد نیز تماس حاصل نمود و وضعیت وی را جویا شد.

کاهش هزینه ها و ذخیره سرمایه با ردیاب شخصی فاتحان

با استفاده از ردیاب شخصی فاتحان برای کارکنان و بازاریابان خود نه تنها آن ها را تحت نظارت دارید بلکه در دراز مدت شاهد کاهش هزینه ها و کاهش خسارات تجاری ناشی از برخی ناهماهنگی ها در بین پرسنل خود باشید و به جای پرداخت این هزینه ها برای جبران خسارات وارده، آن ها را در جهت گسترش کسب و کار خود بکار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »