دستگاه ردیاب دست دوم یا نو کدام یک انتخاب بهتری برای من است؟

مقدمه

یا توجه به قابلیت هایی که انواع ردیاب های موجود در بازار می توانند ارائه دهند، امروزه افراد بسیار زیادی برای افزایش امنیت خودروهای خود تمایل به استفاده از دستگاه ردیاب خودرو را دارند. هر یک از ردیاب های خودرو با توجه به آپشن هایی که دارند، قیمت خرید متفاوتی نیز دارند. به طور کلی می توان گفت قیمت خرید ردیاب خودرو به عواملی از جمله نوع برند، سنسورهای به کار رفته در دستگاه، نوع باتری، خدمات پس از فروش و سایر موارد دیگر بستگی دارد. برخی از افراد به دلیل صرفه جویی در هزینه های مرتبط با خرید ردیاب ممکن است تمایل داشته باشند تا نوع کارکرده و دست دوم دستگاه های ردیاب را خریداری کنند. سوال مهمی که در این زمینه مطرح می شود این موضوع می باشد که آیا دستگاه های ردیاب کارکرده نیز می توانند مشابه با مدل نو آن، امنیت خودرو را افزایش دهند؟ دستگاه ردیاب دست دوم یا نو کدام یک انتخاب بهتری برای من است؟ برای اطلاع از جواب این پرسش به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مهمترین دلایلی که بهتر است ردیاب های نو را به جای دست دوم، خریداری کنید

اگر قصد خرید آنلاین ردیاب خودرو را دارید، بدون شک با محصولات متعددی روبه رو خواهید شد که انتخاب بهترین آن ها کمی برای شما دشوار می باشد. برای خرید دستگاه های ردیاب خودرو به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم فروشگاهی را انتخاب کنید که از کیفیت محصولات آن اطمینان داشته باشید. ردیاب خودرو فاتحان به دلیل ۱۸ ماه ضمانت معتبر و اصالت کالا که برای مشتریان عزیز خود ارائه می دهد، یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که قصد افزایش امنیت خودروهای خود را دارند.

مهمترین دلایلی که بهتر است ردیاب های نو را به جای دست دوم، خریداری کنید

ردیاب های دست دوم متنوعی در بازار موجود هستند که ممکن است شما برای کاهش هزینه های خرید ردیاب، تمایل داشته باشید تا از آن ها به جای دستگاه ردیاب نو استفاده کنید. با توجه به مشکلاتی که اغلب ردیاب های دست دوم می توانند برای کاربران ایجاد کنند، به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید، مدل نو دستگاه های ردیاب را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی دلایل فوق العاده برای عدم خرید ردیاب دست دوم اشاره می کنیم:

احتمال خراب بودن برد ردیاب

عملکرد دستگاه های ردیاب به نوع بردی که در آن ها به کار رفته است، بستگی دارد. کوچکترین مشکلی که در برد دستگاه ردیاب به وجود آید، می تواند باعث شود تا دستگاه از دقت قابل قبولی برخوردار نباشد. برای این که بتوانید از موقعیت خودرو خود به صورت لحظه ای مطلع شده و داده ها را به صورت مرتب دریافت کنید، باید برد ردیاب GPS کاملا سالم باشد. برخی از دستگاه های ردیاب دست دوم موجود در بازار به دلیل عدم نگهداری مناسب و استفاده مکرر از دستگاه ردیاب، ممکن است برد آن آسیب دیده و نتوانند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند. از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم در زمان خرید اگر بین گزینه دستگاه ردیاب دست دوم یا نو شک دارید، مدل نو آن را خریداری کنید.

کاهش طول عمر ردیاب

یکی از مهمترین مواردی که می تواند باعث افزایش طول عمر ردیاب خودرو شود، نگهداری درست و اصولی از دستگاه می باشد. در مواردی که دستگاه GPS را در مکان مناسب نصب نشده باشند و همچنین در صورت عدم نگهداری مناسب از آن، طول عمر دستگاه های ردیاب کاهش می یابد. با خرید ردیاب های دست دوم نمی توانید مطمئن باشید که تمامی اجزای دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند به گونه ای که در طی دراز مدت بدون این که نیاز به تعمیر داشته باشند، از آن ها بتوان استفاده کرد.

کاهش طول عمر ردیاب

مشکلات رجیستری ردیاب

یکی از مشکلات بسیار مهمی که در زمان استفاده از ردیاب خودرو دست دوم ممکن است با آن روبه رو شوید، عدم رجیستر دستگاه می باشد. ردیاب های خودرو سیم کارت خور برای فعال شدن باید رجیستر شوند. مشکلاتی که در این زمینه برای ردیاب های دست دوم به وجود آید، می تواند باعث شود تا این نوع دستگاه نتوانند به صورت آنلاین اطلاعات و داده ها را به گوشی هوشمند کاربران ارسال کنند.

مشکلات مرتبط با پنل های دستگاه ردیاب

با کمک پنل های دستگاه ردیاب می توانید اطلاعاتی در زمینه سرعت غیر مجاز، سرقت خودرو، گزارش ترافیکی، مصرف سوخت و سایر اطلاعات دیگر را بدست آورید. امکان ایجاد مشکل در پنل های دستگاه ردیاب دست دوم بسیار زیاد می باشد.

کاهش عمر باتری دستگاه ردیاب

انواع دستگاه های ردیاب خودرو برای بدست آوردن انرژی مورد نیاز خود برای فعالیت، می توانند از باتری های داخلی و یا برق خودرو استفاده کنند. نوع برند باتری می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات و داده ها را با دقت بسیار بالاتری توسط ردیاب ثبت کنید. از این جهت به شما توصیه می کنیم در زمان انتخاب دستگاه ردیاب دست دوم یا نو به دلیل کاهش طول عمر باتری در صورت استفاده در طی سالیان های متداولی، مدل نو دستگاه ردیاب خودرو را خریداری کنید.

نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهمترین امکاناتی که برخی از فروشگاه ردیاب خودرو برای مشتریان خود ارائه می دهند، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده این خدمات می توانند به شما عزیزان این اطمینان را دهند که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا و تضمین اصالت آن را به فروش می رسانند. دستگاه ردیاب خودرو نو اغلب خدمات پس از فروش را دارند، شما عزیزان از این نوع امکان برای دستگاه های ردیاب دست دوم نمی توانید استفاده کنید.

عدم استفاده از فناوری جدید در طراحی ردیاب

انواع ردیاب هایی که امروزه تولید شده اند نسبت به نمونه های مشابه گذشته از امکانات و آپشن هایی بسیار زیادی برخوردار هستند. با خرید دستگاه های ردیاب نو می توانید از تکنولوژی های امنیتی برای افزایش امنیت خودرو در برابر سرقت استفاده کنید. مدل های دست دوم دستگاه های ردیاب خودرو موجود در بازار، ممکن است امکانات و آپشن های جدیدی در طراحی آن ها به کار نرفته باشد.

نداشتن دقت بالا در ردیابی خودرو

نوع طراحی ردیاب خودرو می تواند نشان دهنده میزان دقت بالای این نوع دستگاه باشد. اغلب دستگاه های ردیاب دست دوم به دلیل طراحی قدیمی خود، دقت بالایی در زمینه ثبت داده و ارسال آن برای کاربران نمی توانند ارائه دهند.

در آخر خرید ردیاب نو بهتر است یا کارکرده

ما در این مقاله درباره انتخاب دستگاه ردیاب دست دوم یا نو توضیح دادیم. در زمان خرید بهتر است به نوع امکانات، تکنولوژی، میزان دقت دستگاه ردیاب توجه کنید. اگر به دنبال خرید به صرفه دستگاه ردیاب هستید، می توانید مدل دست دوم آن را خریداری کنید. در مواردی نیز که به دنبال افزایش امنیت خودرو و استفاده از امکانات منحصر به فرد ردیاب های خودرو هستید، بهتر است مدل نو آن را خریداری کنید.

اگر شما عزیزان نیز تجربه ای در زمینه استفاده از دستگاه های ردیاب دست دوم دارید، می توانید آن را با ما در قسمت پایین سایت به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »