ردیاب خودرو پیشرفته نسل جدید تلتونیکا سری FMB9

ردیاب خودرو پیشرفته نسل جدید تلتونیکا سری FMB9

یکی از جدیدترین محصولات طراحی و تولید شده ردیاب خودرو، ردیاب های تلتونیکا سری FMB9 هستند که با شعار “ردیاب خودرو کوچک با نصب آسان” روانه بازار جهانی شده اند. شرکت تلتونیکا بزرگترین کمپانی طراحی و تولید ردیاب در جهان با سابقه ۲۰ ساله خود هر ساله سری جدیدی از تکنولوژیهای انحصاری خود را در قالب دستگاه های ردیابی و کنترل ناوگان تولید می نماید. این سری از دستگاه ردیاب خودرو شامل دو مدل FMB900 و FMB920 می باشد.
ردیاب خودرو FMB900 و ردیاب خودرو FMB920 شباهت و کارآیی مشابهی دارند. تفاوت این دو مدل ردیاب خودرو در باتری داخلی آنهاست که مدل FMB900 فاقد باتری داخلی و مدل FMB920 دارای باتری داخلی می باشد.

عدم استفاده از باتری داخلی در مدل ۹۰۰ تنها بدلیل کاهش قیمت مصرف کننده بوده که اختلاف ۳۰ تا ۴۰ هزار تومانی را رقم میزند. همانطور که اشاره شد، شرکت تلتونیکا با توجه به فروش گسترده محصولاتش در سرتاسر جهان، این امکان را برای مشتریانش فراهم نموده تا با تنوع بالاتری از محصولات نسبت به سایر رقبایش روبرو باشند و این امر کمک شایانی به محبوبیت و رضایتمندی مشتریان از این شرکت نموده است.

برخی امکانات موجود در ردیاب های تلتونیکا سری FMB9

 ۱ – خاموش کن با قابلیت کنترل از راه دور با استفاده از اپلیکیشن و سامانه ردیابی خودرو فاتحان

استفاده از این امکان در دو حالت کاربرد دارد:

  • حالت اول زمانی است که خودروی خود را پارک کرده و قرار است مدتی از آن دور باشید.

در این حالت با استفاده از اپلیکیشن ردیابی فاتحان و قسمت کنترل از راه دور با فشردن دکمه “خاموش کن” به صورت اتوماتیک دستور خاموش به ردیاب خودرو ارسال میگردد.
در این حالت امکان روشن شدن خودرو  میسر نبوده و سارق در صورت روشن نشدن خودرو از سرقت آن صرف نظر میکند.

  • حالت دوم زمانی است که شما از سرقت خودرو مطلع شده اید.

در این حالت با استفاده از اپلیکیشن و یا سامانه ردیابی، خودروی خود را بر روی نقشه مشاهده و دنبال مینمایید. پس از قرارگیری در مکان مورد نظر اقدام به خاموش نمودن خودرو مینمایید و برای باز پس گیری خودرو به پلیس اطلاع داده و یا خودتان اقدام مینمایید.

خاموش کن خودرو

 ۲ – ارسال هشدار در صورت برداشته شدن سر باطری خودرو

زمانی که شما این هشدار را از سمت ردیاب خودرو نصب شده بر روی خودرویتان دریافت میکنید احتمالا سارق در حال باز کردن یکی از تجهیزات خودرو بدون جابجایی آن می باشد. معمولا سارقین احتمال می دهند خودرو به دزدگیر مجهز باشد. از این رو سعی می کنند سر باطری را جدا کرده تا در صورت وجود آژیر صدایی از آن منتشر نشود و بتوانند به راحتی وارد خودرو شده یا حتی باطری خودرو را به سرقت ببرند.
در این زمان هشداری مبنی بر برداشته شدن سر باطری یا جداشدن باطری از خودرو برای شما ارسال شده و به شما این امکان را میدهد که سریعاً خود را به خودرو برسانید و از این سرقت جلوگیری به عمل آورید.

برداشتن سرباتری خودرو

۳ – ارسال هشدار در صورت بکسل شدن خودرو

در برخی از سرقت ها خودرو با یک یدک کش مبدل توسط سارقین به سرقت می رود. در این زمان سریعا از طریق gps خودرو به شما هشدار داده می شود و شما می توانید به سرعت خود را به خودرو برسانید و یا اینکه این موضوع را با پلیس در میان بگذارید تا این مورد را  بررسی کنند تا سو تفاهمی رخ ندهد.

بکسل شدن خودرو

 

 ۴ – ارسال هشدار در صورت وارد شدن ضربه به خودرو

معمولا حین سرقت ضرباتی نیز به خودرو هر چند کوچک وارد می شود، این ضربات ممکن است به دلیل تلاش های سارق برای وارد شدن به خودرو می باشد.
به محض وارد شدن اولین ضربه به خودرو هشداری بر روی تلفن همراه شما ارسال می گردد.
در این حالت، تا سارق در حال تلاش برای ورود به خودرو می باشد شما به محل خودرو رسیده و از به سرقت رفتن خودرو یا تجهیزات آن جلوگیری به عمل آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *