چرا ردیاب خودرو فاتحان بخریم؟

سه دلیل عمده برای خرید ردیاب خودرو فاتحان:
در دنیای کسب و کار امروز می بایست تصمیمات مهمی بر اساس پشتوانه های موجود اتخاذ نمود. هنگامی که بدنبال خرید و نصب ردیاب خودرو برای وسیله نقلیه خود یا شرکتتان هستید بعنوان مدیر شرکت یا مالک شرکت می بایست به این سه فاکتور توجه ویژه ای داشته باشید.

مهمترین مزایای خرید و استفاده از ردیاب خودرو فاتحان

دلیل اول – کاهش خسارات مالی ناشی از سرقت خودرو:

سرقت خودرو
اولین مزیت و مهمترین کاربرد ردیاب خودرو ایجاد احساس امنیت در شما است که خیال شما را نسبت به غیر قابل سرقت بودن خودرو یا قابل باز پس گیری بودن خودرویتان آسوده می نماید.
ردیاب خودرو فاتحان دارای سیستم اعلام هشدار بر روی تلفن همراه می باشند. همچنین مجهز به سیستم خاموش کن خودرو با استفاده از یک دکمه بر روی گوشی تلفن همراهتان بوده که بصورت از راه دور می توان خودرو را در عرض چند ثانیه خاموش و متوقف نمود.
سیستم خاموش کن بعد از عمل کردن، اجازه روشن شدن خودرو به سارق را نمی دهد زیرا توسط مالک و با استفاده از سامانه ردیابی فاتحان یا نرم افزار ردیاب فاتحان بصورت از راه دور فعال شده و تا دستور غیر فعال نمودن خاموش کن ارسال نگردد خودرو هیچگاه روشن نخواهد شد.
شما حتی میتوانید با اتصال یکی از خروجی های دستگاه ردیاب خودرو فاتحان به بوق خودرویتان در هنگام اتفاق افتادن رویداد های دلخواهتان آن را به صدا در آوردید.برای مثال می توانید ردیاب خودرو را به صورتی تنظیم نمایید که با بکسل شدن خودرو بوق خودرو به صدا در آید.
این سیستم امنیتی در دو حالت کاربرد دارد: یکی هنگام سرقت که مالک توسط آژير از آن آگاه شده و سارق از سرقت منصرف می گردد و دیگری در حین سرقت که پلیس از آژیر آگاه شده و وارد عمل می شود یا مالک، خودروی در حال سرقت خودرو را از راه دور خاموش می نماید و سپس برای باز پس گیری اقدام می نماید.
امکان جالب دیگر ردیاب خودرو فاتحان این است که با معرفی شماره همراه خودتان به دستگاه، به محض بکسل شدن خودرو بلافاصله دستگاه با شما تماس گرفته و شما را در جریان قرار می دهد.
در صورت ضربه خوردن و یا هر رویداد دیگر نیز با پیام کوتاه شما با خبر می شوید. رویداد هایی مانند: سرعت غیر مجاز، باز و بسته شدن درب خودرو، جدا کردن باطری خودرو، شتاب ناگهانی و ترمز شدید خودور، عبور با سرعت بالا از روی سرعت گیر ها، حرکت مارپیچ خودرو و…

دلیل دوم – کاهش حق بیمه سالیانه

کاهش هزینه بیمه
تقریباً تمامی مالکان خودرو و صاحبان مشاغل به دنبال کاهش هزینه های جاری خود هستند که بیمه سرقت خودرو های ناوگان عمومی و شخصی یکی از این هزینه هاست.
بیمه سرقت در صورت پیدا نشدن خودرو به جریان می افتد. بدین صورت که بر روی خودرو قیمت گذاری می شود (طبیعتاً قیمت پایین تر از عرف و ارزش واقعی است) و با کاهش حق فرانشیز از همان قیمت ناچیز مبلغی که به دست مالک خودرو پس از چندین ماه تلاش و دوندگی می رسد رقم بسیار پایینی خواهد بود که نمیتواند خسارت وارده را جبران نماید.
این در حالی است که این حق بیمه سرقت هر ساله می بایست توسط مالک پرداخت شود.
اما با تجهیز خودروهایتان به ردیاب خودرو فاتحان که یکبار برای همیشه هزینه می گردد، هیچ نیازی به پرداخت هزینه بیمه سرقت نخواهید داشت و حتی هنگامی که خودرو به سرقت رفته با ترفند های ذکر شده آنرا باز پس می گیرید و دیگر خبری از تلاش بیش از حد برای یافتن خودرو یا مرحله بعد قیمت گذاری پایین و کاهش هزینه فرانشیز بیمه از مبلغ نهایی، نخواهد بود.

دلیل سوم – بهبود رضایت مشتریان

رضایت مشتری
جی پی اس خودرو فاتحان تنها در مباحث سرقت و کاهش هزینه های بیمه کاربرد ندارد. بلکه می توان با استفاده از راهکار های مدیریت ناوگان در سامانه ردیابی فاتحان رضایت مشتریانتان را بهبود بخشید.
زمان برای مشتریان شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتظار بی جا برای رسیدن خودرو های شما برای مشتریانتان میسر نمی باشد، با استفاده از gps خودرو فاتحان شما قادر به ارائه مکان فعلی خودرو و زمان دقیق رسیدن به مقصد به مشتریانتان خواهید بود (این صاحب برنامه بودن کمپانی شما باعث افزایش رضایت مشتریان میشود) که در دراز مدت باعث جلب رضایت آنها و ادامه همکاری آنها با شما می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »