کاربرد ردیاب و جی پی اس در صنعت بیمه

مقدمه

هدف ما در این مقاله بررسی کاربرد GPS و مزایای ردیاب در صنعت بیمه می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

ردیاب ها امروزه به علت کارایی بالا توانسته اند به ابزاری کار آمد در صنعت خودرو تبدیل شوند. صنعت بیمه که یکی از مهمترین صنایع مرتبط با خودرو به شمار می رود، با افزایش خسارات ناشی از تصادفات و سهل انگاری صاحبان وسایل نقلیه متحمل ضرر های زیادی می شوند. از این رو در این مقاله به مزایای استفاده از اپیکیشن ردیابی خودرو در صنعت بیمه اشاره خواهیم کرد.

با ما همراه باشید!

مزایای ردیاب در صنعت بیمه

کاربرد ردیاب در بیمه هنگام تصادف

در سطح کشور هر روز شاهد رخ دادن تصادفات زیاد رانندگی هستیم. یکی از مهمترین مسائلی که بیمه را با چالش روبرو می کند این مسئله است که چه کسی مقصر حادثه و ایجاد تصادفات است؟

کاربرد ردیاب و جی پی اس در صنعت بیمه

ردیاب خودرو در این زمان می تواند به کمک بیمه بیاید و مقصر حادثه را تا حد زیادی شناسایی کند. این امر بر اساس داده های اعلامی ردیاب از جمله: سرعت، رانندگی مارپیچ، شتاب و ترمز ناگهانی، موقعیت وسیله نقلیه مورد بررسی قرار می گیرد. با کمک ردیاب خودرو نسل جدید تلتونیکا ارائه شده توسط شرکت فاتحان، می توانید محل دقیق وقوع تصادفات را مشخص کنید.

کاربرد ردیاب در بیمه هنگام تصادف

ردیاب خودرو فاتحان دارای سنسور تشخیص رانندگی خطرناک بوده و هر زمانی که راننده به صورت مارپیچ رانندگی کند و یا ترمز و شتاب ناگهانی داشته باشد، بلافاصله این عمل توسط ردیاب تشخیص داده شده و به همراه موقعیت و زمان دقیق آن ثبت می گردد. همچنین می توان با فعال نمودن هشدار، در زمان رخداد هشدار دریافت نمود.

کاربرد ردیاب در بیمه هنگام سرقت

یکی از مزایای ردیاب در صنعت بیمه، صرفه جویی در هزینه های شرکت بیمه خواهد بود، زیرا شرکت بیمه با تجهیز وسایل نقلیه ای که با آنها قرارداد بیمه بدنه و سرقت دارند، می تواند در زمان سرقت با یافتن خودرو مسروقه و بازگرداندن خودرو به صاحبش هیچگونه هزینه ای بابت خسارت پرداخت نکند، این امر باعث افزایش سوددهی و کاهش ضرر و زیان به شرکت های بیمه می شود.

با توجه به استقبال صاحبان خودروها به سیستم ردیاب خودرو، شرکت بیمه می تواند با در نظر گرفتن تخفیف برای خودروهای دارای ردیاب، هزینه های خود را کاهش داده و از طرفی دارندگان خودرو و وسایل نقلیه را به تجهیز خودروهایشان به سیستم ردیاب، تشویق کند.

سیستم ردیاب خودرو همچنین می تواند برای پیشگیری از وقوع سرقت مفید باشد. به این صورت که در زمان باز شدن درب خودرو یا کاپوت خودرو، هشداری برای صاحب خودرو ارسال می شود. ردیاب خودرو همچنین می تواند سرقت باتری و بکسل شدن را تشخیص داده و به صاحب خودرو سریعا اطلاع رسانی کند.

کاربرد ردیاب در بیمه هنگام سرقت

کاربرد ردیاب در بیمه توریست

بیمه مسافرتی از انواع بیمه ها می‌ باشد که مسافر را در مقابل رخداد حوادث احتمالی در طول سفر خود، محافظت می نماید.

استفاده دیگر ردیاب در صنعت بیمه، بیمه مسافران می باشد که سفر داخلی یا خارجی در پیش دارند.

شرکت های بیمه می توانند با تجهیز ناوگان مسافربری نظارت کاملی بر مسیرهای حرکتی و سرعت حرکت خودروهای و همچنین رفتار رانندگان داشته باشند و در صورتی که رانندگان دچار تخلف شوند با تماس با آن ها از رخ دادن حوادث احتمالی پیشگیری کنند. ردیاب های شخصی نیز در هنگام سفر بسیار کاربردی هستند، از این جهت می توان گفت استفاده از ردیاب خودرو می تواند برای گردشگران بسیار مفید باشد.

این ردیاب ها را می توان برای افراد سالمند، آلزایمری و کودکان مورد استفاده قرار داد تا در صورت زمین خوردن و آسیب دیدن آنها سریعا مطلع شد و به آن ها کمک کرد. ردیاب اشخاص شرکت فاتحان دارای سنسور تشخیص زمین خوردن شخص بوده و می تواند این رخداد را سریعا به شما اطلاع رسانی کند. همچنین با استفاده از ردیاب شخصی فاتحان دیگر نگران گم شدن سالمندان و کودکان خود نباشید.

کاربرد ردیاب در بیمه توریست

کاربرد ردیاب در بیمه مرسولات 

صنعت حمل و نقل کالا و مرسولات یکی از اساسی ترین صنایع دنیا محسوب می شود. سالم رسیدن بار به مقصد، نه تنها برای صاحب اصلی بار، بلکه برای شرکت حمل‌ و‌ نقل و شرکت بیمه هم اهمیت زیادی دارد.

با استفاده از ردیاب مرسولات می توان از محل دقیق مرسوله مطلع بود و در صورت مفقود شدن آن، به سرعت پیگیری های لازم را انجام داد.

کاربرد ردیاب در بیمه مرسولات 

ردیاب مرسوله فاتحان با بهره گیری از باتری داخلی با ظرفیت بالا، این امکان را به شما می دهد تا با هر بار شارژ کردن دستگاه، به مدت ۴۵ روز به صورت آنلاین موقعیت دقیق مرسولات خود را مشاهده نمایید. آهنربای بکار رفته در این ردیاب بسیار قدرتمند بوده و با چسبیدن به سطح فلز به سختی قابل جداسازی است.

در صورت نیاز به مشاوره خرید ردیاب کارشناسان فاتحان همراه شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 207

ردیاب خودرو ۲۰۷

فروش ردیاب خودرو پژو ۲۰۷ ردیاب های خودرو با توجه به نحوه طراحی که در آن ها به کار رفته است، می توانند مانند یک

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »