ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی و اجاره

ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی و اجاره ای (رنت کار):

یکی از صنایع مخاطره انگیز برای خودرو، صنعت اجاره خودرو و لیزینگ می باشد، که می توان با نصب ردیاب خودرو و تجهیز خودروها به جی پی اس خودرو، ریسک و خطر پذیری آن ها را تا حد قابل توجهی کاهش داد.
این عمل منجر به بهبود سطح خدمات، کاهش عوامل خطر، کاهش هزینه های عملیاتی و نهایتاً بدست آوردن حداکثر سود نسبت به میزان سرمایه گذاری شده می گردد.
با نصب جی پی اس خودرو بدون اینکه برایتان مهم باشد خودروهایتان در چه مکانی حضور دارند می توانید کنترل کامل آنها را بدست آورید.
و اما در ادامه به تشریح مزایای ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی و اجاره ای میپردازیم. 

مزایای ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی و اجاره ای

  • اجتناب از استفاده غیر قانونی

استفاده غیر قانونی از خودرو
یکی از موارد مهم در صنعت اجاره خودرو، استفاده های غیر قانونی از خودرو های مورد اجاره می باشد.
با وجود اینکه افزایش سود در این صنعت در گروی استفاده هر چه درست تر و بیشتر از خودرو ها و رضایت مشتریان می باشد، باید نسبت به هر گونه استفاه غیر قانونی از خودرو ها اجتناب به عمل آید.
حقیقت امر این است که شما نمیتوانید به طور حتم و دقیق از هدف اجاره خودرو توسط مشتریان مطلع گردید.
در نتیجه نمی دانید برای چه منظوری خودروهایتان را اجاره می دهید، اما با استفاده از دستگاه ردیاب خودرو نصب شده بر روی خودروهایتان میتوانید از حقیقت امر تا حدودی با خبر شده و از سوء استفاده بیشتر جلوگیری به عمل آورید.
این جلوگیری میتواند به صورت تذکر به مشتری و یا در نهایت خاموش و از کار انداختن خودرو مورد اجاره خاتمه یابد.

  • بازیابی سریع خودروی مفقودی یا به سرقت رفته

استرس و تنش در صنعت اجاره خودرو به دلیل آسیب پذیری و امکان سرقت خودرو که همگی منجر به آسیب مالی به این کسب و کار و بیزینس میگردد، امری اجتناب ناپذیر می باشد.
اما با نصب دستگاه جی پی اس خودرو (GPS) و ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی بر روی خودروهای شرکت، این استرس و نگرانی از بین می رود.
زیرا خودرو در هر لحظه و در هر مکان قابل رویت و کنترل بوده و جزئیات سلامت خودرو پیش روی شماست.
با تعریف محدوده های مشخص بر روی نقشه می توانید از ورود و خروج خودرو ها در داخل و خارج از این محدوده ها بصورت آنی مطلع گردید و تمهیدات ویژه را اتخاذ نمایید.

  • ارزیابی رفتار مشتریان در حین رانندگی و استفاده از خودرو ها با ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی

رفتار راننده در رانندگی
رفتار نا مناسب مشتریان با خودرو ها موجب کاهش سود و افزایش ضرر به این کسب و کار می گردد.
با تعریف سرعت مجاز و محدوده مجاز برای رانندگان میتوانید آن ها را نسبت به هر گونه تجاوز از سرعت یا محدوده های تعریف شده آگاه نمایید و نیز خودتان از این رخ داد ها مطلع گردید.
همچنین با تهیه ردیاب خودرو نسل جدید شرکت تلتونیکا از فروشگاه فاتحان، میتوانید از رفتار راننده به صورت دقیق تری با خبر شد.

ردیاب های اروپایی نسل جدید تولید شده توسط شرکت تلتونیکا که توسط شرکت فاتحان به فروش میرسد دارای قابلیت تشخیص شتاب ناگهانی، ترمز شدید، عبور با سرعت بالا از روی سرعت گیر، حرکت مارپیچ بوده و تشخیص تصادف بوده و در لحظه وقوع هر یک از رخدادهای اشاره شده شما را به سرعت مطلع میسازد.
با استفاده از راه حل های ذکر شده از جریمه های احتمالی رانندگی جلوگیری به عمل می آید و نیز می توان از رانندگانی که بصورت صحیح از خودرو ها استفاده نموده اند تقدیر به عمل آورد و یا تخفیف ویژه ای برای اجاره های بعدی او در نظر گرفت.

  • طول عمر کسب و کار و ناوگانتان را افزایش دهید

یکی از فاکتور های مهم در این بخش از صنعت این است که عمر خودروی شما چقدر به عمر مفید تعریف شده برای آن نزدیک است.
یک خرابی احتمالی به غیر از هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند کسب و کار و سود شما را تحت الشعاع قرار دهد.
با تعریف برنامه های منظم تعمیر و نگهدار در سامانه ردیابی فاتحان می توان احتمال هر گونه خرابی ناگهانی با هزینه های تعمیرات بالا و خواب زیاد خودرو را به صفر رساند.
این عمل منجر به کاهش هزینه ها، افزایش طول عمر خودرو ها و طبیعتاً پایداری و دوام کسب و کار شما میگردد.

امنیت مشتریان

ایجاد احساس امنیت در مشتریان با ردیاب خودرو ناوگان لیزینگی

در مواقع خرابی یا تصادف خودرو مشتریان شما ممکن است در ارائه آدرس یا مکان رخ داد ناتوان باشند.
در مواقع تصادف، هشدار تصادف برای شما به همراه مکان خودرو ارسال میگردد تا سریعاً اکیپ مربوطه را به محل وقوع حادثه برسانید.
در مواقع خرابی خودرو یا وقوع حادثه برای مشتری با استفاده از کلید اضطرار که در خودرو تعبیه شده و توسط مشتری فشرده می شود هشدار اضطرار برای شما ارسال می گردد. سپس شما می توانید با مشتری خود تماس برقرار کرده و نیرو های لازمه از قبیل مکانیک خودرو برای تعمیر خودرو، اورژانس ۱۲۵ برای رسیدگی به وضعیت سلامت مشتری و … را به محل مشخص شده در سامانه یا اپلیکیشن ردیابی فاتحان ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »