ردیاب ضدآب خودرو، انتخاب عالی برای استفاده در موقعیت های مختلف

مقدمه

زمانی که صحبت درباره انتخاب بهترین دستگاه ردیاب خودرو برای افزایش امنیت اتومبیل می شود، این سوال پیش می آید که کدام یک از ردیاب های GPS موجود در بازار را باید انتخاب کرد؟ در جواب این پرسش می توان گفت هر یک از ردیاب ها دارای ویژگی و قابلیت های متفاوتی است که می توانند امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار دهند. ردیاب ضدآب خودرو به عنوان یکی از بهترین نمونه های دستگاه ردیاب موجود در بازار این قابلیت را دارند تا در تمامی شرایط جوی قابل استفاده باشند. در این مقاله ما قصد داریم درباره مزایای استفاده از ردیاب ضدآب خودرو و ویژگی انواع آن ها به صورت مفصل توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چرا باید از ردیاب ضدآب استفاده کرد؟

یکی از مهمترین قابلیت هایی که ردیاب ضدآب خودرو می توانند ارائه دهند، عدم خرابی برد آن ها در شرایط قرار گیری در برابر رطوبت می باشد. برخی از ردیاب های خودرو موجود در بازار ممکن است در برابر شرایط جوی مختلف نتوانند عملکرد درستی داشته باشند. ردیاب های ضدآب این قابلیت را دارند تا در شرایط بارانی و برفی بدون مشکل سیگنال و داده ها را به صورت لحظه ای برای کاربران ارسال کنند. از جمله مهمترین قابلیت های این نوع ردیاب ها می توان به کنترل اتومبیل از راه دور، قابل استفاده برای انواع ناوگان ها، اعلام هشدار به کاربر در صورت سرقت خودرو، امکان شنود و غیره اشاره کرد.

چرا باید از ردیاب ضدآب استفاده کرد؟

انواع ردیاب خودرو برند تلتونیکا به دلیل ویژگی خاصیت ضدآبی که دارند، امروزه موارد استفاده از آن ها افزایش یافته است. شما عزیزان می توانید بهترین نمونه ردیاب تلتونیکا FMB920 را با مقاومت بالا در برابر رطوبت و گردوغبار، از فروشگاه فاتحان خریداری کنید. بسته به نیاز و میزان بودجه خود می توانید ردیاب حرفه ای خودرو را از مجموعه فاتحان خریداری کنید. به شما عزیزان توصیه می کنیم در زمان خرید اینترنتی ردیاب خودرو در قدم اول تمامی امکانات و آپشن های ردیاب را بررسی کرده و سپس بهترین آن ها را برای افزایش امنیت خودروی خود را سفارش دهید.

مهمترین مزایای استفاده از ردیاب ضدآب

امروزه فناوری و تکنولوژی به کار رفته در دستگاه های ردیاب تغییرات بسیار چشمگیری کرده است به گونه ای که آپشن های بسیار زیادی به آن ها نسبت به قدیم، اضافه شده است. یکی از مهمترین امکاناتی که امروزه برای بسیاری از دستگاه های ردیاب خودرو به کار می رود، قابلیت ضدآب بودن و مقاومت بالای ردیاب در برابر رطوبت می باشد. مکان نصب ردیاب ها در خودرو متفاوت می باشد، در مواردی که GPS در زیر سپر جلو و یا عقب خودرو نصب شود، ممکن است در هنگام رانندگی خودرو از داخل گودال آب عبور کرده و در هنگام بارش باران رطوبت به داخل برد ردیاب خودرو وارد شود، در چنین شرایط بسیار مهم است دستگاه های ردیاب در برابر نفوذ آب و رطوبت آب مقاوم باشند. با انتخاب بهترین نمونه های ردیاب ضدآب خودرو موجود در بازار، می توانید در طی سالیان طولانی بدون این که نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند در شرایط جوی مختلف، از آن ها استفاده کنید.

مهمترین مزایای استفاده از ردیاب ضدآب

مهمترین مزایای استفاده از این نوع ردیاب ها شامل موارد:

ردیابی به صورت لحظه ای

یک ردیاب ضدآب قدرتمند می تواند در لحظه تمامی اطلاعات را به کاربران ارسال کنند. این امر باعث می شود تا در مواردی که خودروی شما به سرقت رفته است، بتوانید به سرعت آن ها را پیدا کنید.

قابل استفاده در شرایط جوی مختلف

ردیاب های خودرو می توانند در شرایط بارانی نیز بدون مشکل داده ها را ثبت کرده و اطللاعات را برای کاربران ارسال کنند. طراحی به کار رفته در این نوع ردیاب به گونه ای می باشد که تمامی درزهای آن به صورت کامل وکیوم شده است، این امر باعث می شود تا دستگاه ردیاب در برابر نفوذ آب مقاوم باشد و آسیبی به برد دستگاه وارد نشود.

تعین موقعیت امن

برخی از والدین ممکن است نگران نوع رانندگی فرزند خود باشند. با کمک دستگاه ضدآب ردیاب خودرو شما می توانید از موقعیت دقیق خودرو مطلع شده و علاوه بر این با مشخص کردن محدوده برای ردیاب، در صورت خارج شدن خودرو از آن محدوده می توانید توسط آلارم گوشی خود از آن مطلع شوید.

مجهز به سنسورهای لرزش

اغلب ردیاب های ضدآب مجهز به سنسورهای لرزش هستند، این امر به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در صورت تصادف خودرو از آن مطلع شوید.  علاوه بر سنسورهای لرزش یک دستگاه ردیاب خودرو از انواع سنسورهای دیگری از جمله سیستم شناسایی راننده ، سنسور دما، سیستم برق اضطراری و غیره تشکیل شده است.

امکان ثبت مسیر

امکان ثبت مسیرهای پیموده شده در خودرو توسط ردیاب، می توانند به کاربران این امکان را بدهند تا تاریخچه سفر خود را به صورت دقیق ثبت کرده و آن ها را بررسی کنند. این امکان علاوه بر استفاده در خودروهای شخصی، می تواند به بسیاری از سازمان ها کمک کند تا بر رفتار کارمندان خود نظارت داشته باشند.

ردیاب ضدآب پرکاربرد در بازار

انواع ردیاب ضدآب پرکاربرد در بازار

ردیاب های شخصی ضدآب

برای ردیابی کودکان و سالمندان می توان از GPS های ضدآب استفاده کرد. با توجه به این که دستگاه های ردیاب باید به صورت مداوم همراه کودکان و یا سالمندان باشند، به دلیل امکان نفوذ رطوبت و آب به داخل دستگاه بسیار مهم است که  دستگاه ردیاب ضدآب باشد.

ردیاب های فندکی ضدآب

ابعاد بسیار کوچک ردیاب های فندکی ضدآب در کنار نصب آسان آن ها، باعث شده است تا امروزه موارد استفاده از آن ها افزایش یابد. در مواردی که ردیاب فندکی از خودرو جدا شود، به کاربران می تواند هشدار دهد.

ردیاب های آهنربایی ضدآب

با کمک ردیاب های ضدآب آهنربایی می توانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید. انواع ردیاب های آهنربایی موجود در بازار در مدل و سایزهای مختلفی موجود می باشند، شما عزیزان می توانید بسته به نوع خودروی خود بهترین آن را سفارش دهید. شما می توانید این نوع ردیاب را در مکانی از خودرو که قابل دید نباشد به راحتی نصب کنید.

ردیاب های موتور سیکلت ضدآب

ردیاب های موتور سیکلت باید در برابر آب و رطوبت مقاومت باشند. با توجه به این که موتور سیکلت در برابر بارش باران و برف و یا رد شدن از گودال های آب هیچ گونه محافظتی ندارند، احتمال این که آب وارد دستگاه ردیاب شده و از این طریق برد آن بسوزد، بسیار زیاد می باشد. از این جهت به شما عزیزان توصیه می کنیم از دستگاه های ردیابی برای موتور سیکلت خود استفاده کنید که در برابر آب و نفوذ گردو غبار بسیار مقاوم باشد.

با کمک ردیاب ضدآب خودرو، ایمنی اتومبیل خود را افزایش دهید

ردیاب های ضدآب خودرو به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر افزایش امنیت خودرو، طول عمر بسیار بالایی دارند. این نوع ردیاب ها در زمان تصادف و وارد شدن ضربه شدید به خودرو، می توانند اطلاعات را ثبت کرده و برای کاربران ارسال کنند.

اگر به دنبال بهترین فروشگاه ردیاب خودرو برای خریداری انواع دستگاه های ردیاب هستید، ما به شما عزیزان توصیه می کنیم به مجموعه فاتحان مراجعه کنید. این مجموعه با سال ها سابقه ای که در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو دارد، قادر است انواع دستگاه ردیاب خودرو را با تضمین کیفیت و همراه با گارانتی در اختیار مشتریان عزیز خود در سرتاسر کشور قرار دهد. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت سفارشات خود در این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »