بهترین ردیاب برای محصولات ایران خودرو و سایپا

بهترین ردیاب برای محصولات ایران خودرو و سایپا

در این مقاله قصد داریم مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو برای خودرو های ساخت شرکت سایپا و ایران خودرو را که روزانه چندین مشتری از ما سوال می کنند به شما کاربران گرامی معرفی نماییم. پس برای دریافت پاسخ این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ردیاب برای محصولات ایران خودرو و سایپا چه ویژگی هایی دارند؟

زمانی که واژه بهترین ردیاب خودرو به میان می آید صرف نظر از نام و برند که می بایست بهترین را انتخاب کنیم باید بدانیم چه انتظاراتی از ردیاب خودرو داریم تا بتوانیم از میان دستگاه های پر شمار موجود در بازار، برای خرید ردیاب خودرو بهترین آن را انتخاب کنیم.

وجود برند های متفرقه که اکثرا نیز دارای کیفیت بسیار پایین می باشند باعث شده تا خریدار ردیاب خودرو در خرید خود دچار مشکل شود و از اجناس بی کیفیت خرید کند و یا حتی قید خرید را بزند.

ردیاب برای محصولات ایران خودرو و سایپا چه ویژگی هایی دارند

از برند های موجود در بازار می توان به برند های تلتونیکا، کانکاکس، کوبان، کوئیک و تعداد محدودی از تولیدات داخلی اشاره کرد، تولیدات داخل اسامی فارسی دارند و از نام آن ها کاملاً برآورد می شود که محصول بومی هستند.

هر برندی خارج از نام های ذکر شده صرفا تغییر یافته همان اسامی برای بازار گرمی بسیاری از دلالان با تبلیغات گسترده در این حوزه می باشد. پس گذر از فریب تبلیغات اولین قدم در خرید بهترین ردیاب خودرو می باشد.

از برند های خارجی ذکر شده تنها محصول غیر چینی موجود در بازار برند تلتونیکا می باشد، این برند محصول کشور لیتوانی واقع در اروپای شرقی می باشد.

اصولا تمامی دستگاه های الکترونیکی گارانتی شرکت وارد کننده را دارا می باشند، یعنی به نوعی هیچ گونه گارانتی از شرکت سازنده بر روی دستگاه ها وجود ندارد و فقط وارد کننده کالا یا فروشنده ملزم به گارانتی آن می باشد، اما این موضوع در مورد محصولات تلتونیکا متفاوت می باشد و این محصولات بصورت کامل توسط شرکت سازنده گارانتی می شود، که خود نشانگر اطمینان سازنده از کیفیت و کارایی محصول خود است.

پس برای انتخاب برترین برند برای ردیاب برای سایپا و ایران خودرو، به سراغ انتخاب مدل های مختلف موجود در آن می رویم. مثال ما بر روی همان برند تلتونیکا خواهد بود و اینکه برای خودرو های داخلی (که بیشترین درصد آن را محصولات سایپا و ایران خودرو در بر گرفته اند) کدام یک از محصولات تلتونیکا مناسب تر می باشد.

امکانات ثابت ردیاب خودرو برای محصولات ایران خودرو و سایپا

این امکانات در تمامی مدل های ردیاب خودرو تلتونیکا موجود می باشد.

  • ردیابی زنده

این قابلیت امکان دیدن مکان خودرو به صورت لحظه ای و آنی را برای شما فراهم می کند و همراه آن اطلاعاتی شامل سرعت، زاویه حرکت، خاموش و روشن بودن خودرو را اعلام میکند.

این قابلیت که در بازه های زمانی گذشته کاربرد دارد قابلیت هایی نظیر مشاهده مرور مسیر های گذشته به صورت فیلم، مرور مکان توقفات و کارکرد های درجا بهمراه مدت زمان آن، نمودار سرعت و وضعیت برق خودرو را مشاهده نمود.

  • خاموش کردن خودرو

با استفاده از تلفن همراه خود در هر نقطه و با هر فاصله ای از خودرو که حضور داشته باشید میتوانید به راحتی خودروی خود را خاموش نمایید.

  • رانندگی سبز

این قابلیت ارائه دهنده و نمایانگر رفتار راننده می باشد. بدین صورت که با تعریف و تعیین نرخ حساسیت می توان از نوع رفتار راننده مطلع گردید. این نرخ حساسیت ها برای پارامتر هایی از قبیل شتاب بیش از حد پیچیدن خطرناک و ترمز شدید می باشد. که جدا از ارسال هشدار بصورت آنی در سامانه ردیابی فاتحان می توان از رفتار راننده طی یک بازه زمانی خاص گزارش اختصاصی تهیه نمود، تا زمان ها و مکان های این سه رخ داد مشخص گردد. بعضا این احتمال وجود دارد که راننده بطور سهوی دچار تخلف در سه حوزه مذکور شده لذا می توان با استفاده از یک سیستم هشدار همراه با صوت و چراغ چشمک زن راننده را مطلع نمود تا در ادامه مسیر دچار خطا نگردد. با کمک ویژگی مانیتورینگ و ردیابی خودرو فاتحان می توان رفتار راننده را به صورت لحظه ای بررسی و کنترل کرد.

  • سناریو سرعت

از این امکان می توان در دو جهت بهره برداری نمود.

کاربرد اول میتواند عامل بازدارنده باشد بدین صورت که در صورت تخطی از سرعت غیر مجاز جدا از ارسال هشدار به سامانه و اپلیکیشن، راننده نیز توسط سیستم هشدار صورت و چراغ چشمک زن مطلع گردد و سرعت خود را کاهش دهد.

امکانات ثابت ردیاب خودرو برای محصولات ایران خودرو و سایپا

کاربرد دوم می تواند جهت امنیت خودرو در مقابل سرقت باشد، بدین صورت که با فعال سازی این حالت هنگام ترک خودرو، خودروی شما به هر دلیلی خارج از درخواست شما روشن شود پس از رسیدن به سرعت حدود ۵ کیلومتر خود به خود خاموش شود تا از سرقت احتمالی جلوگیری به عمل آید.

  • آنتی جمر یا ضد سرقت رادیویی

شاید این واژه (آنتی جمر) به گوش شما خورده باشد، منظور یک بمب مغناطیسی هست که امواج رادیویی موجود در یک شعاع خاص و در فرکانس خاص را مختل می کند تا هر فرستنده و گیرنده ای که در این شعاع و تحت همان فرکانس( فرکانس گیرنده و فرستنده) تنظیم شده در جمر کار میکنند دچار اختلال گردند، حقیقت این است که این جمر های قابل تنظیم بسیار گران قیمت هستند و احتمالا سارقین مجهز به جمر به سراغ سرقت خودرو های لوکس می روند، اما هیچ جای نگرانی ای وجود ندارد زیرا امکان فوق العاده آنتی جمر نه به معنای جلوگیری از سیگنال های اخلال گر بلکه به معنای فعال ساز قطع کن خودرو در هنگام حضور جمر باعث می شود خودروی شما تا زمان حضور جمر روشن نشده و قابل سرقت نباشد. نرخ مصرف باتری های نسل جدید ردیاب خودرو، باعث افزایش عملکرد این نوع دستگاه ها شده است.

  • هشدار باز شدن درب

با توجه به ورودی های دستگاه های مختلف تلتونیکا تمامی دستگاه های این برند قابلیت اعلان هشدار باز شدن درب خودرو را دارند.

  • سناریو کار کرد درجا ( سلو)

شاید برای شما پیش آمده باشد که فراموش کنید در حالت توقف خودروی خود را خاموش کنید یا اگر صاحب ناوگانی با تعداد خودروی زیاد هستید یکی از خودرو های شما بیش از حد معمول در جا کار کند و باعث مصرف بی رویه سوخت شود، با تنظیم این سناریو پس از گذشت مدت زمان طولانی (قابل تنظیم) از روشن بودن خودرو با فرمان دستگاه های تلتونیکا خودروی شما خاموش می شود تا سوخت بیش از حد مصرف نشود.

  • تشخیص بکسل

زمانی که خودروی شما بکسل می شود چه به صورت قانونی و چه در مواقع سرقت امکان این وجود دارد تا از طریق پیامک و یا حتی تماس از این اتفاق مطلع گردید.

تمامی قابلیت های ذکر شده در تمامی مدل های تلتونیکا نظیر FMB900، FMB920، FMB110، FMB120، FMB202 وجود دارد.

امکانات ویژه ردیاب خودرو برای محصولات ایران خودرو و سایپا

این امکانات در برخی از دستگاه های تلتونیکا وجود دارد.

  • تشخیص سرقت باطری خودرو

با تنظیم این امکان شما میتوانید از سرقت باطری( یا حتی قطع شدن دستگاه) مطلع گردید، شاید پیام ارسالی از دستگاه شما را به خود نیاورد، اما امکان خوبی که در دستگاه های تلتونیکا وجود دارد تماس از سمت دستگاه به هنگام سرقت باطری می باشد، که بدین صورت بیشتر نظر شما را معطوف خود خواهد کرد.

دستگاه های دارای این امکان: FMB920، FMB120، FMB202

  • قفل کردن یا بازکردن درب خودرو

برخی از دستگاه های تلتونیکا دارای دو خروجی دیجیتال هستند که میتوانند فراتر از خاموش کردن خودرو از راه دور از پس قفل کردن درب خودرو از راه دور نیز برآیند.

در این مورد می توان گفت انتخاب با کاربر می باشد که به تعداد خروجی ها عملیات های مختلف را انتخاب نماید هر کدام از موارد ((خاموش کن))، ((قفل کن))، ((بازکردن))، ((صندوق پران)) و ((صدای آژیر)) نیازمند یک خروجی می باشد که دست کاربر در مواردی که دستگاه انتخابی دارای خروجی های بیشتری باشد بازتر است.

دستگاه های دارای این امکان: FMB110، FMB120، FMB202

  • پشتبانی از سنسور دما

برخی از دستگاه های تلتونیکا قابلیت اتصال سنسور دما برای نمایش دمای کابین خودرو، موتور خودرو، دمای یخچال خودرو در داخل اپلیکیشن و سامانه کاربری را دارا می باشند.

دستگاه های دارای این امکان: FMB110، FMB120، FMB202

  • هشدار باز شدن درب موتور (کاپوت)

این امکان در برخی از دستگاه های تلتونیکا وجود دارد که به صورت اختصاصی باز شدن درب کاپوت را مجزا از بقیه درب های خودرو هشدار دهد.

موارد هشدار دهنده سرقت ای سی یو، سرقت باطری، سرقت لوازم موتوری

دستگاه های دارای این امکان

ردیاب خودرو مدل FMB110

ردیاب خودرو مدل  FMB120

ردیاب خودرو مدل  FMB202

  • هشدار باز شدن درب صندوق

این امکان در برخی از دستگاه های تلتونیکا وجود دارد که به صورت اختصاصی باز شدن درب صندوق را مجزا از بقیه درب های خودرو هشدار دهد.

موارد هشدار دهنده سرقت سیستم صوتی، سرق وسایل صندوق، سرقت زاپاس خودرو

دستگاه های دارای این امکان: FMB110، FMB120، FMB202

  • دستگاه ضد آب با بدنه صنعتی و مقاوم

بهترین انتخاب برای یک دستگاه صنعتی و فوق العاده با دوام مدل FMB202 می باشد که از لحاظ کیفیت بدنه و جعبه دستگاه می توان گفت یک سر و گردن از تمامی دستگاه های موجود در بازار بالاتر است.

تمامی مدل های ذکر شده قابلیت نصب بر روی انواع خودرو های سایپا و ایران خودرو را دارا می باشند. در زمان انتخاب ردیاب برای سایپا و ایران خودرو به مشخصات هر یک از ردیاب ها توجه کنید.

امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم قدم مثبتی برای رفاه حال شما در جهت انتخاب بهترین ردیاب برای خودروی سایپا و ایران خودرو برداریم. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو 206

ردیاب خودرو ۲۰۶

خرید ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ ردیاب خودرو پژو ۲۰۶ به عنوان یک سیستم امنیتی و ضد سرقت امروزه توسط بسیاری از افراد استفاده می شود.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »