ردیاب شخصی آهنربایی و موارد استفاده و کاربرد آن

ردیاب شخصی آهنربایی و موارد استفاده و کاربرد آن

آیا می دانید ردیاب شخصی آهنربایی چیست و چه کاربردهایی دارد؟
شاید بارها برای شما پیش آمده که وسائل شخصی خود را گم کرده اید و مجبور شده اید ساعتها به دنبال آنها بگردید.  یا اینکه اصلاً آنها را پیدا نکرده اید.  یا فرض کنید سارقان، اتومبیل شما را به سرقت برده اند و از مکان دقیق آن اطلاعی در دست نیست.  یا اینکه کوله پشتی خود را که حاوی تمام مدارکتان بود در اتوبوس یا تاکسی جا گذاشته اید.
ردیاب شخصی آهنربایی می تواند به آسانی وسایل شخصی شما را ردیابی کند و مکان دقیق آنها را به شما اطلاع دهد.

امکانات ردیاب شخصی آهنربایی

شبکه جهانی ناوبری ماهواره ای در ردیاب شخصی

یک ردیاب شخصی آهنربایی از شبکه جهانی ناوبری ماهواره ای استفاده می کند. این شبکه شامل طیف وسیعی از ماهواره هایی است که از سیگنال های مایکروویو استفاده می کنند. این سیگنال ها به دستگاه های GPS  منتقل می شوند تا اطلاعات مربوط به مکان، سرعت، زمان و جهت حرکت را ارائه دهند.
بنابراین ردیاب شخصی آهنربایی می تواند به طور بالقوه، داده های ناوبری را در زمان واقعی و در هر نوع سفر ارائه دهد. کنترل سیستم موقعیت یابی شامل ایستگاه های مختلف ردیابی است که در سراسر جهان قرار دارند. این ایستگاه های نظارتی به ردیابی سیگنال های ماهواره ای GPS که به طور مداوم در مدار زمین قرار دارند کمک می کند. حال بیایید نگاهی به ویژگی های بهترین ردیاب های شخصی بیندازیم.

ردیابی وسائل نقلیه با ردیاب شخصی آهنربایی

ردیاب شخصی آهنربایی برای ردیابی انواع وسائل نقلیه مانند کامیون، اتومبیل، قایق های موتوری، ماشین آلات ساخت و ساز و کشاورزی و … نیز به کار می رود. مکان های زیادی در وسیله نقلیه شما وجود دارند که می توانید ردیاب شخصی آهنربایی خود را داخل آن ها قرار دهید. بنابراین هیچ جای مشخص و از پیش تعیین شده ای برای آنها وجود ندارد. این ویژگی سبب می شود شناسایی ردیاب برای سارقان بسیار سخت باشد. امروزه کابرد ردیاب شخصی بدون نیاز به نصب بسیار فراگیر شده است. این ردیاب ها به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا در صورت اتخاذ مسئولیت وسیله نقلیه شرکت، کارمندان خود را همواره ردیابی کنند.

ردیابی ناوگان می تواند برای کارفرمایان بسیار سودمند باشد تا بتوانند از راه دور بر کارکنان و پرسنل خود نظارت داشته باشند. داده های ذخیره شده در ردیاب شخصی آهنربایی معمولاً در حافظه داخلی یا کارت حافظه ذخیره می شود که بعداً می تواند برای تجزیه و تحلیل به یک رایانه به صورت روزانه دانلود شود. کاربران می توانند ردیاب شخصی آهنربایی را داخل خودرو یا حتی سپر ماشین جاسازی کنند.  پشت محصول یک آهنربای قوی با خاصیت مغناطیسی فوق العاده  وجود دارد. بنابراین می توان به راحتی آن ها را در وسیله نقلیه جاسازی کرد. بنابراین شما حوزه انتخاب وسیعی برای جاگذاری این ردیاب ها دارید فقط باید مطمئن شوید آن را در جایی که با مخزن سوخت یا اگزوز در ارتباط است وصل نکنید. ردیاب شخصی بدون نصب از جمله ویژگی های متمایز کننده یک ردیاب خواهد بود.

به دلیل امکانات منحصر به فردی که در ردیاب های شخصی آهنربایی به کار رفته است، آینده روشنی در انتظار این نوع دستگاه های کوچک است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

ردیابی کودکان، سالمندان و دیگر وسایل شخصی

ردیاب شخصی آهنربایی می تواند برای ردیابی سالمندان، کودکان، نوجوانان و وسائل شخصی مانند کوله پشتی، کیف پول، چمدان و … به کار رود. با توجه به این که ردیاب های آهنربایی بسیار انعطاف پذیرند شما می توانید از آنها در هر موقعیتی که هستید استفاده کنید. خانواده های زیادی وجود دارند که باید از سالمند خود نگه داری کنند و همیشه این دغدغه را دارند که مبادا آنها گم شوند.

بسیاری از آن ها به بیماری آلزایمر مبتلا هستند به گونه ای که با خروج از خانه معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار آنها است.  شما می توانید ردیاب شخصی آهنربایی را در جیب سالمند خود قرار دهید تا بتوانید دائماً موقعیت مکانی او را در گوشی یا تبلت خود چک کنید. امروزه زندگی پرشتاب شهر نشینی، شاغل بودن والدین و تک فرزندی باعث شده مسئله نظارت بر رفت و آمد کودکان بیش از پیش احساس شود.  والدین می توانند با استفاده از بهترین ردیاب شخصی آهنربایی را در کیف کودکان خود قرار دهند تا بتوانند از محل کار یا هر جای دیگر از مکان فرزند خود اطلاع داشته باشند.

همچنین افراد بسیاری هستند که حیوانات خانگی دارند و ترس  از این دارند که آنها را گم کنند. این افراد می توانند ردیاب شخصی آهنربایی را به گردن حیوان خانگی خود بیندازند و به اطلاعات مکانی حیوان دسترسی داشته باشند. این ویژگی ها باعث شده فروش ردیاب شخصی رشد قابل توجهی داشته باشد.

باتری قابل شارژ ردیاب های شخصی آهنربایی

با توجه به اینکه این ردیاب ها در طرح ها و اندازه ها و کاربردهای مختلف در بازار موجود هستند شما می توانید متناسب با نیازهای خود اقدام به خرید ردیاب شخصی آهنربایی کنید. همه ردیاب های آهنربایی دارای باتری های قابل شارژ هستند. این باتری ها عموماً لیتیومی و دارای ماندگاری بالاست. طول عمر باتری ردیاب های شخصی آهنربایی معمولاً تا ۶ ماه متغیر است.

استفاده از ردیاب شخصی آهنربایی بسیار آسان است. روی هر دستگاه ردیاب، مکانی برای جانمایی سیم کارت تعبیه شده است. شما می توانید با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی همراه یا تبلت خود از ویژگی موقعیت مکانی بهره ببرید. برای این کار باید به قسمت login وارد شوید و پنل شخصی خود را کامل و ذخیره نمایید. در این صورت به پنل نقشه برداری دسترسی خواهید داشت که می توانید مکان دقیق وسیله خود را مشاهده کنید. این ردیاب ها نیازی به هیچ گونه سیم کشی و کابل ندارند.

کد IMEI منحصر به فرد ردیاب های شخصی آهنربایی

اندازه کوچک این ردیاب ها باعث می شود به راحتی بتوان آن ها را پنهان کرد.
هر ردیاب شخصی آهنربایی دارای یک کد IMEI منحصر به فرد است.
این ردیاب ها برای استفاده از اینترنت تنها نیاز به سیم کارت دارند و هیچ هزینه اضافی دیگری در بر ندارند.
آنها به طور خودکار اطلاعات مکان و موقعیت جغرافیایی را به شما نشان می دهند.
دقت موقعیت آنها بسته به نوع محصول متفاوت است.
ردیابی موقعیت های ارسالی تا یکسال قبل
شما می توانید مکان وسیله خود را بر طبق تاریخچه ارسال آن مرور کنید.
سامانه ردیابی فاتحان می تواند بازخوانی موقعیت های ارسالی را تا چند سال قبل برای شما بازیابی نماید.

شنود صدای محیط توسط ردیاب های شخصی

بعضی از مدل های ردیاب شخصی آهنربایی می توانند صدا را شنود کنند به این ترتیب می توانید صدای اطراف ردیاب را در تلفن همراه یا تبلت خود بشنوید.

آنها همچنین این قابلیت را دارند که به محض خروج از ناحیه تعیین شده برای شما پیام کوتاه ارسال کنند.
این تجهیزات دارای گارانتی هستند.
پیشنهاد می شود قبل از استفاده از وسیله حتماً آن را به طور کامل شارژ کنید.
هم اکنون سایت های خرید آنلاینی وجود دارند که اقدام به فروش ردیاب خودرو و ردیاب های شخصی می کنند. شما می توانید با مراجعه به آن ها بهترین ردیاب شخصی را که متناسب با نیازهای شماست انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ردیاب خودرو کوییک

ردیاب خودرو کوییک

فروش ردیاب خودرو کوییک با کمک ردیاب های خودرو کوییک به فروش رسیده توسط مجموعه فاتحان، می توانید به عملکرد خودروی خود به صورت آنلاین،

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو ساینا

ردیاب خودرو ساینا

فروش ردیاب خودرو ساینا با وجود طراحی که در ساخت خودروهای ساینا به کار رفته است، اما میزان امنیت این مدل خودروها بسیار بالا نیست.

ادامه مطلب »
ردیاب خودرو تیبا

ردیاب خودرو تیبا

فروش ردیاب خودرو برای تیبا ردیاب ‌های خودرو امروزه به عنوان یک ابزار امنیتی و ارتباطی بسیار مهم شناخته می ‌شوند. در مورد خودروهای مدل

ادامه مطلب »